beauty & lifestyle blog

wtorek, 27 listopada 2012

Fanty :)))

Wczoraj pokazałam Wam zakupione w kolorowej promocji łupy, dziś pokażę wygrane w konkursach fanty :))) Tak, tak, w ostatnim czasie znowu dopisało mi szczęście!



W konkursie zorganizowanym przez Piękność Dnia udało mi się zgarnąć książkę "Atlas chmur" Davida Mitchella. Na pewno orientujecie się, że jej ekranizacja z kreacjami aktorskimi Toma Hanksa i Halle Berry właśnie weszła do kin.






David Mitchell "Atlas Chmur", Wydawnictwo MAG 2012

Nominowany do Nagrody Bookera bestseller Atlas Chmur Davida Mitchella to również jedna ze Stu Książek Dekady według wpływowych brytyjskich krytyków literackich Richarda Madeleya i Judy Finnigan. Teraz na jego podstawie powstał głośny film, w którym kreacje stworzyła plejada gwiazd: Tom Hanks, Halle Berry, Susan Sarandon, Jim Sturgess, Ben Whishaw, Jim Broadbent i Hugh Grant.

Pasażer statku, z utęsknieniem wyglądający końca podróży przez Pacyfik w 1850 roku; wydziedziczony kompozytor, usiłujący oszustwem zarobić na chleb w Belgii lat międzywojennych; dziennikarka-idealistka w Kalifornii rządzonej przez gubernatora Reagana; wydawca książek, uciekający przed gangsterami, którym jest winien pieniądze; genetycznie modyfikowana usługująca z restauracji, w oczekiwaniu na wykonanie wyroku śmierci; i Zachariasz, chłopak z wysp Pacyfiku, który przygląda się, jak dogasa światło nauki i cywilizacji – narratorzy Atlasu Chmur słyszą nawzajem swoje echa poprzez meandry dziejów, co odmienia ich los zarówno w błahym, jak i w doniosłym wymiarze. 

W tej niezwykłej powieści David Mitchell znosi granice języka, gatunku literackiego i czasu, proponując zadumę nad właściwą ludzkości żądzą władzy i niebezpiecznym kierunkiem, w którym w pogoni za władzą zmierzamy.



W konkursie zorganizowanym przez Krzyklę wygrałam zestaw Bath & Body Works, w skład którego wchodzi balsam i mgiełka z serii Dark kiss.






Rewelacyjny, nadspodziewanie mocny, słodki zapach!

Nuty: 
bergamotka, kadzidło, śliwka mirabelka, jeżyna, 
ambra, róża, geranium, piwonia,
wanilia, labdanum, wetiwer, piżmo, żywica.



Jeśli widziałyście już "Atlas chmur", proszę mi tu nie opowiadać! Lektura jeszcze przede mną :PPP Ale z chęcią dowiem się, co myślicie o pachnidełkach Bath & Body Works :DDD

56 komentarzy :

  1. Nie oglądałam i nie czytałam, więc chętnie poznam Twoją opinię na temat "Atlasu Chmur".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, jak przeczytam, pewnie pozwolę sobie zrecenzować, także już teraz zapraszam :)

      Usuń
  2. ooo też bym z przeogromną chęcią sobie przeczytała atlas chmur ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominica, ja zabieram się za lekturę lada dzień :)

      Usuń
  3. Fajne nagrody :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, dziękuję! Bardzo mnie ucieszyły, obydwie :)))

      Usuń
  4. Ech, tyle czasu spędzam nad sprawozdaniami z laborek, że nawet nie słyszałam o Atlasie Chmur :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, rozumiem, że to w ramach studiów? Studia mają to do siebie, że kiedyś się kończą :*

      Usuń
    2. Tak, w ramach studiów :) Kiedyś tak ale za to mam podwójny zapieprz przez ładnych kilka lat bo nie poprzestałam na jednej szkole ;)

      Usuń
    3. Wiem, co masz na myśli, był okres, że jednocześnie ciągnęłam trzy fakultety.

      Usuń
  5. Wspaniałe nagrody Cammie, gratulacje:) Także miewam ostatnio farta:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kayah, dziękuję :)
      Tobie też udało się coś wygrać?

      Usuń
    2. Tak!:) Kilka kosmetyków z Yves Rocher, w tym wodę toaletową So Elixir, kredkę diamentową AVON, perfumy YSL, oraz kremy do cery naczynkowej, mleczko Pfarmaceris N, a także ampułki biodermy - zestaw startowy:)
      No trochę się tego uzbierało, przyznaj sama:)

      Usuń
    3. Przyznaję :DDD Szczęściara!

      Usuń
  6. Kolejny raz dowiaduję się o książce po ukazaniu się filmowego trailera... chyba trzeba zacząć czerpać wiedzę książkową z jakiegoś innego źródła. Na pewno przeczytam, zwłaszcza że sam film zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizz, też właśnie zauważyłam, że to jakaś nowa norma :)))

      Usuń
  7. Szczęściara z Ciebie! :) Cammie, mogłabyś polecić jakąś dobrą książkę związaną z psychologią lub poruszającą właśnie ten temat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, nie pomogę ci, wieki całe nie czytałam niczego z tej dziedziny. Choć interesowałam się ostatnio zyskującymi sporą popularność książkami "Sekret" i "Siła" Rhondy Byrne. Czytałam jednak masę krytycznych recenzji na ich temat i ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup.

      Usuń
  8. Zazdroszczę Ci tej wygranej "Atlasu Chmur" ;) W mojej bibliotece musze czekać w kolejce po tą książkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, tak to już jest z tymi bibliotekami :)

      Usuń
  9. Hej, ja trochę nie na temat ale zapraszam na "część II" mojego bloga. Ponieważ dotychczasowy "się zepsuł" i całe moje wysiłki legły w gruzach.

    http://ewkabloguje.blogspot.com/

    Zachęcam do ponownego obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały czas się zastanawiam,czy się wybierać na ten film..

    OdpowiedzUsuń
  12. może skoczę do kina.. kocham Toma Hanksa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam w kinie :)
    bardzo ciekawy, w klimatach Matrixa, Incepcji, czy Mr. Nobody.
    Wg mnie warto się wybrać/przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maliniarka, incepcja mi się podobała, także twoja opinia dobrze wróży :)

      Usuń
  14. Cammie, rozpaczliwie potrzebuję pomocy. Może ktoś jeszcze przeczyta mój wpis... i pomoże, jeśli Ty nie osiągnęłaś stanu maksymalnego wykorzystania 1GB na bloga.

    Czy usuwanie starych postów wraz z zawartością dodaje mi MB?
    Czy zakładając nowy blog na tej samej skrzynce rozwiązuję mój problem, bo na nowego bloga mam ponownie 1GB?
    Czy niestety muszę założyć nową skrzynkę i zacząć wszystko od zera?

    Pomocy? :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota, tak usuwanie postów / zdjęć przywraca miejsce, ale to bez sensu, w końcu ile tego usuniesz? Rozwiązania są dwa: albo zakładasz sobie fikcyjne drugie konto z mailem i dodajesz się jako nowego "drugiego" autora bloga w ustawieniach -> uprawnieniach i wrzucasz treści z tego nowego konta, albo (tak jak ja) wykupujesz sobie dodatkowe miejsce w google. To jakieś 2,5 dolara miesięcznie. W sumie niewiele, a mam święty spokój.

      Usuń
  15. Ja mam duży sentyment do B&BW. Przywiozłam sobie kiedyś z obczyzny i te zapachy bardzo mile mi się kojarzą. Chciałabym nawiedzić kiedyś warszawski sklep. A najlepiej, żeby sklep sam przyszedł do mnie :)

    Przegapiłam, że "Atlas chmur" to książka, w dodatku nominowana do Bookera. Teraz bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, mgiełka bardzo, bardzo mnie zaskoczyła, in plus oczywiście :))) Nie sądziłam, że będzie tak mocna. No i zapach jest naprawdę fajny, bogaty, nie płaski.

      Usuń
  16. No cóż, widziałam zwiastun filmu i jakoś niespecjalnie mnie nie zainteresował. Będę ciekawa Twoich wrażeń po przeczytaniu książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina, ja staram się jakoś szczególnie nie nastawiać, choć oczywiście mam nadzieję, że nie zmarnuję czasu czytając tę książkę :)

      Usuń
  17. Cammie gratuluję :* Jestem ciekawa książki :) Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba wreszcie muszę zacząć brać udział w konkursach:) Fanty fantastyczne, widziałam zwiastun filmu- może być wciągający. Powodzenia w kolejnych loteriach

    OdpowiedzUsuń
  19. Film bardzo mnie ciekawi i pewnie wybrałabym się do kina, gdybym miała z kim. Książkę chętnie przeczytałabym :-) Gratuluję wygranych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, przecież sama do kina możesz iść :)))

      Usuń
  20. I jak książka, podoba Ci się, bo mi bardzo, film zresztą też:) Cieszę się, że dotarła, bo z pocztą różnie bywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekność, jeszcze nie czytałam. Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  21. nie oglądałam filmu, ani nie czytałam książki, więc nie zdradzę szczegółów ;) BBW pachną cudnie! wwąchiwałam się w nie ostatnio na tyle na ile mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książki nie czytałam, ale oglądałam film, który uważam, że był świetny. Już dawno nie widziałam tak dobrego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę miłych chwil z obiema nagrodami :)

    Sklep BBW widziałam, ale mnie nie przyciągnął, podobnie jak Victoria's Secret, toteż produktów nie znam :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Buuuu... A ja jeszcze nigdy niczego nie wygrałam :(

    Zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TheBeauty, w takim razie życzę powodzenia, może w końcu uda ci się coś wygrać :*

      Usuń
  25. Fajne rzeczy Ci się trafiły. Miłej lektury życzę. BBW nie znam, ale nuty śliwki i jeżyny sprawiają, że mam ochotę poszukać tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, śliwka szczerze mówiąc nie jest dla mnie wyczuwalna, ale jeżyny jak najbardziej :)

      Usuń
  26. Nie czytałam, ale chętnie bym dopadła tę książkę :) Ale może najpierw zabiorę się za film, a potem za lekturę :) Widzę, że są dobre opinie co do filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, ja chyba póki co poprzestanę na książce, teraz bardzo trudno wybrać mi się do kina.

      Usuń