beauty & lifestyle blog

piątek, 2 listopada 2012

Uroczyste otwarcie ;)))

Wyniki ankiety, w jakiej niedawno pytałam Was, czy jesteście zainteresowane kosmetykami, które postanowiłam sprzedać, jednoznacznie wskazały, że najbardziej spodobał Wam się pomysł z organizacją bazarku na łamach bloga. Także bez zbędnych dłużyzn przechodzę do rzeczy. Bazarek No to pięknie! uważam za otwarty! :DDD

Zebrało mi się tego wszystkiego całkiem sporo, więc żeby na bazarku nie było bałaganu, kosmetyki posegregowałam na kategorie. Co jakiś czas będę wrzucać kolejne bazarkowe posty, dziś zaczynam od produktów do makijażu oczu :)))



na czarno - kosmetyki na sprzedaż
na różowo - kosmetyki zarezerwowane
na szaro - kosmetyki sprzedane



A oto moja propozycja :)))


PALETKA SLEEK
OH SO SPECIAL 
(SPRZEDANE)

Popularna sleekowa paletka, zawierająca 12 uniwersalnych cieni, głównie w delikatnych, jasnych kolorach. Wyposażona w lusterko i dwustronną pacynkę. Zużycie: w zależności od cienia - od 0 do około 10%. Pacynka nie używana.

Sprzedaję, bo wolę Au Naturel, ta niepotrzebnie "leżakuje".


Cena sklepowa: 32 - 35 zł


Moja cena: 22 zł







PALETKA SLEEK
SUNSET
(SPRZEDANE)

Paletka zawierająca 12 cieni w żywych, intensywnych, słonecznych kolorach. Wyposażona w lusterko i dwustronna pacynkę. Zużycie: większość cieni nietknięta, w pozostałych ubytek symboliczny. Pacynka nie używana.

Sprzedaję, bo przy moim zachowawczym makijażu, nigdy nie zdołam wykorzystać jej potencjału.


Cena sklepowa: 32 - 35 zł


Moja cena: 25 zł







PALETKA JOKO
QUATTRO J407

Wyposażona w lusterko  paletka zawierająca cztery satynowe cienie w kolorach wanilii, pudrowego różu, ciepłego brązu i grafitu. Idealna do delikatnych, nienasyconych, dziennych makijaży. Polecam początkującym. Zużycie: około 5%, brak pacynki.

Sprzedaję, bo wolę Au Naturel.

Cena sklepowa: 25 zł

Moja cena: 15 zł







PALETKA JOKO
TRIO J350
(REZERWACJA)

Wyposażona w lusterko paletka zawierająca trzy satynowe cienie w kolorach chłodnego ciemnego brązu, chłodnego jasnego brązu i podszytego szarością beżu. Idealna do delikatnych, nienasyconych, dziennych makijaży. Polecam początkującym. Zużycie: około 5%, brak pacynki.

Sprzedaję, bo wolę Au Naturel.

Cena sklepowa: 23 zł

Moja cena: 13 zł








CIEŃ WYPIEKANY JOKO
UNO J310

Opalizujący na złoto różowy cień z serii Universe. Zużycie: symboliczne, ubytek praktycznie niewidoczny.

Sprzedaję, bo to jednak nie mój kolor.

Cena sklepowa: 20 zł

Moja cena: 10 zł






CIEŃ PRASOWANY INGLOT
MATTE 359

Idealnie matowy, dobrze kryjący cień w kolorze jasnego, słodkiego różu. Zużycie: symboliczne.

Sprzedaję, bo to jednak nie mój kolor.

Cena sklepowa: 20 zł

Moja cena: 10 zł






PALETKA DO STYLIZACJI BRWI ORIFLAME
EYEBROW KIT

Kasetka zawiera dwa brązowe cienie i wosk, wyposażona jest w lusterko i dwa podręczne pędzelki. Zużycie: w przypadku cieni symboliczne, w przypadku wosku około 10%.

To jest mój pierwszy kit do stylizacji brwi. Sprzedaję, bo przekonałam się, że moim brwiom brązy raczej nie służą, potrzebuję cienia popielatego.


Cena katalogowa: 33 zł

Moja cena: 20 zł






PĘDZELEK DO EYELINERA INGLOT
31T (SPRZEDANE)

Pędzelek do kresek o skośnie przyciętym, taklonowym włosiu. Użyty kilka razy, wyprany i zdezynfekowany.

Sprzedaję, bo wolę nieco cieńszy pędzelek Everyday Minerals.


Cena sklepowa: 23 zł


Moja cena: 13 zł







Pamiętajcie, że do cen, które zaproponowałam, trzeba doliczyć koszt wysyłki (6 zł za zwykły list polecony lub 7 zł za list polecony priorytetowy). Jeśli jesteście czymś zainteresowane, proszę o maila (cammie.blog@poczta.fm). Zapraszam!

42 komentarze :

  1. Ceny z przesyłką takie same jak nowe w sklepie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taml, tylko w przypadku sleeków, które są prawie nietknięte. A w sklepach też trzeba doliczyć przesyłkę ;)

      Usuń
    2. W takim razie zapraszamy do sklepu. :)
      Całe szczęście zakupy nie są obowiązkowe, Cammie Ci kasy z portfele nie wyciągnie i na siłę nic nie wepchnie. :)

      Usuń
  2. no wlasnie, ile za przesylke, bo ja sie zastanawiam nad paletką Sunset :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kama, 6 lub 7 zł (koperta bąbelkowa plus koszt listu poleconego zwykłego lub poleconego priorytetowego).

      Usuń
    2. a priorytet nie kosztuje 5,70zł?

      Usuń
    3. A koperty bąbelkowe na poczcie darmo dają? Cena listu poleconego zależy od wagi.

      Usuń
    4. Ale ja nic nie twierdze :D zapytałam :D

      Usuń
    5. A ja odpowiedziałam. Poczułam się przez moment, jakbyś sugerowała, że was kantuję :(

      Usuń
    6. Nie, absolutnie :)) Wydałaś swoje pieniądze, masz prawo sprzedać to nawet za 100 zł :))

      Usuń
  3. :/
    Już się zaczyna ...
    Nie jesteś zainteresowna ? nie komentuj .
    Przeskocz na inny blog , na inny post , idź na kawe ...
    co za świat :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jesli to ty zarezerwowalas sobie Oh So Special, to polecam bardzo :-) ja ją mam i jestem zachwycona! :-)

      Usuń
  5. ode mnie też poszedł mail :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to Oh So Special już jest mojaaaa :) :D can't wait!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że jestem tu za późno, bo miałam ochotę na tą pierwszą paletkę Oh so special

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szufladki, przykro mi, że się spóźniłaś, ale zapraszam na kolejne bazarkowe posty, może jeszcze coś sobie wypatrzysz :)

      Usuń
    2. No nie, ja też się spóźniłam :P

      Usuń
  8. no to pięknie paletki sleek-a przeszły mi koło nosa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J_olinka, zaglądaj, sunset na razie jest tylko zarezerwowana, do jutra :)

      Usuń
    2. uciekło mi parę dni ale widzę, że PALETKA SLEEK
      SUNSET (REZERWACJA) - aktualne? jeżeli tak to chętnie ją przygarnę jeżeli nie zostanie sprzedana

      Usuń
    3. To już kolejna rezerwacja, poprzednią musiałam anulować. Trzymam ją do poniedziałku, w razie czego dam znać :)

      Usuń
    4. ok, sprawdzę w poniedziałek - jeżeli będzie dostępna - rezerwuję :)

      Usuń
    5. J_olinka, przykro mi, paletka poszła. Ale zapraszam na kolejne bazarkowe posty, może coś jeszcze wypatrzysz dla siebie :*

      Usuń
    6. No cóż trudno - gapa ze mnie :)

      Usuń
  9. Jest kilka ciekawych rzeczy, ale czekam co pokażesz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę świetny pomysł z tą wyprzedażą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Oh So Special, ale jeszcze nietknięta :-) Jutro sobie przetestuję. Na razie odpuszczę, ale czekam na kolejne wyprzedaże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melody, szykuję jeszcze lakiery i pudry / podkłady :)

      Usuń
    2. Przepraszam, zjadłam jedno "l" w twoim nicku :*

      Usuń
  12. Oooo, Sunset! Marzy mi się ta paletka, ale oczywiście jak zwykle spóźniłam się i jest już zarezerwowana... No nic, będę na nią jeszcze pewnie polować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, Sunset znowu wolna, rezerwacja odwołana :)))

      Usuń
  13. Szkoda, że OSS się zmyła! ;) Mam na nią chrapkę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WItam wyslalam maila , jestem zainteresowana sleek sunset

    OdpowiedzUsuń