beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 12 listopada 2012

Ulubienica :)))

Pisząc Wam półtora roku temu o Michelle Phan [KLIK], zamierzałam rozpocząć całą serię postów o wartościowych urodowych kanałach na You Tube i wierzcie mi, że naprawdę nie wiem, dlaczego od tego zamysłu odeszłam i kolejny wpis musiał czekać aż do dziś. W każdym razie odgrzebuję ten przykurzony temat, żeby przybliżyć Wam jedną z moich ulubionych postaci na YT, absolutnie niepowtarzalną Lisę Eldridge [KLIK].



(Zdjęcie: www.youtube.com)



Wiem, że wiele z Was kanał Lisy doskonale zna, ale tego posta dedykuję wszystkim, którzy jeszcze o niej nie słyszeli (choć czy to w ogóle możliwe?). 

Lisa Eldridge jest uznaną brytyjską makeup artist, której kariera zaczęła się od okładki z Cindy Crawford dla Elle. Dziś jej nazwisko jest marką samą w sobie, a jej dorobek możecie podziwiać na stronie lisaeldridge.com.

Jej filmy publikowane na YT mają setki tysięcy wyświetleń. Widzów z pewnością przyciąga niekwestionowany talent Lisy, ale mnie osobiście urzeka też jej osobowość, kultura, klasa i styl. Próżno w jej produkcjach szukać fanfaronady, egzaltacji, czy nachalnej reklamy, Lisa zawsze sprawia wrażenia świetnie przygotowanej, ale przede wszystkim przystępnej i po prostu sympatycznej. Mówi zawsze na temat, co na YT wcale nie jest takie oczywiste ;))) Uwielbiam słuchać jej perfekcyjnej angielszczyzny! Doskonały akcent i czystość języka sprawia, że oglądanie jej filmów to po prostu przyjemność. Same filmy są fantastycznej jakości, kręcone w dobrym świetle, z dbałością o widoczność szczegółów. To tak naprawdę szkoła makijażu w odcinkach, produkcje mają charakter instruktażowy, z dokładnymi opisami wykorzystywanych kosmetyków i akcesoriów. Spójrzcie chociażby na jej ostatni film, w którym pokazuje, jak zrobić subtelny smokey look na opadającej powiece.






Z mojego punktu widzenia kanał Lisy jest jednym z najbardziej profesjonalnych na You Tube. Pełen przystępnych instruktaży i makijażowych inspiracji, na pewno wart jest subskrybcji.


Zostawiam Was z Lisą, przyjemnego oglądania!

Całuję Was,
Cammie.


94 komentarze :

  1. Przyznam, że ja nie znałam dotąd tej pani. Ale ja mało jutubowa jestem, to pewnie dlatego ;) Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi informacjami- teraz pewnie będę obserwować i częściej zerkać na kanał Lisy- widzę, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i uwielbiam, żałuję, że nie dodaje filmów częściej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paramore, ja też zawsze wypatruję kolejnych filmów :)

      Usuń
  3. Znam i podzielam Twoje zdanie,klasa sama w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, naprawdę, nie ma niczego, co w jej filmach mogłabym skrytykować :)

      Usuń
  4. Uwielbiam jej kanał. Należy do moich ulubionych. Cenię tę Panią za to o czym napisałaś. Jest naprawdę fenomenalna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielką fanką jej osoby i tego, co pokazuje na kanale. Świetna, mądra i piękna babka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lisa to jedyny kanal makijazowy ktory ogladam. Uwielbiam ja i moglabym wychwalac ja tutaj piszac caly elaborat... piekna i niesamowicie uzdolniona kobita. jej akcent mnie hypnotyzuje, wiedza powala na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisa nie ma sobie równych. Bardzo też lubię to, że nakłada kosmetyki oszczędnie, nigdy nie tworzy tapety, czego nie da się powiedzieć o wielu innych makijażowych guru. Uwielbiam jej filmik o makijażu Marylin Monroe, makijażu po zerwaniu z facetem ;), oraz filmik o demakijażu, gdzie pokazuje jak używa micela Biodermy (oczywiście jaram się, że używam podobnie ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majtki, wiesz, że też to zauważyłam? Ona maluje swoje modelki tak delikatnie, jakby pędzlami sunęła po płótnie, a nie po twarzy. Naprawdę pędzel w jej dłoni to atrybut artysty :)

      Usuń
  8. Lisa i Charlotte to jedyne profesjonalne Makeup artist i podziwiam je ze robia te filmiki :) Jeszcze Gossmakeupartist. Reszte ogladam raczej dla rozrywki niz zeby sie czegokolwiek nauczyc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shinnen, kogo masz na myśli, Charlotte Tilbury?

      Usuń
    2. Tak tak :) Narazie ma tylko 3 makijaze ale licze na wiecej ! :)

      Usuń
    3. Nawet nie wiedziałam, że nagrywa, widziałam ją tylko raz u Lisy właśnie. Zaraz sobie subskrybuję, dzięki!

      Usuń
  9. W tym, jak Lisa mówi, jest coś, co mnie czasem drażni. Ale nie będę kręcić nosem, bo i tak uważam, że jest doskonała w tym, co robi. Zawsze maluje w pełnym skupieniu, z takim namaszczeniem aż. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, mnie nie drażni, lubię jej styl. Oprócz talentu, to coś, co ją wyróżnia :)

      Usuń
  10. Baaaaardzo ją lubię no i jeszcze Gossa :) ale ich nie da się porównać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, Gossa planuję wziąć na tapetę następnym razem. Dla mnie on trochę zabawny jest, no nie mogę, jak robi babskie makijaże na sobie :DDD Poza tym ma też jednak sporo gorszą jakość filmów, nie ta estetyka.

      Usuń
  11. O tak, też ją bardzo lubię i tak jak Ty lubię słuchać jej angielszczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liv, rzadko się zdarza, żeby ktoś mówił tak zrozumiale, wcale się nie siląc na stosowanie prostego języka.

      Usuń
  12. Znam kanał Lisy i bardzo lubię :) Marzenie aby choć po części mieć takie umiejętności w dziedzinie makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, powinnyśmy być wdzięczne, że Lisa dzieli się swoim talentem na YT i mamy tak łatwy dostęp do tego, co proponuje :)

      Usuń
    2. Cammie to prawda ;) nic tylko się uczyć od Mistrzyni :D

      Usuń
    3. Niedościgniony wzór, przynajmniej dla mnie.

      Usuń
  13. Czasem oglądam. Bardzo lubię też DulceCandy87:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za kontynuacją cyklu! :)A kogo poleciłabyś z osób mówiącej o ogólnym dbaniu o urodę, pielęgnacji itp.?
    Ja szczerze mówiąc nie oglądam kanałów typowo makijażowych, i tak nie mam i nie będę miała dokładnie tych samych cieni, pomadek, róży...Do tego preferuję delikatny makijaż. Trochę mnie więc nudzą takie filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kirei, z polskich kanałów? Chociażby MakijazeKasiD, 82Inez, Katosu, Szusz1313, bardzo popularne nieesia25 i nissiax83. Tylko pytanie, czy ci się spodobają. Jak chcesz coś bardziej profesjonalnego, to zachęcam do subskrybcji kanału TheBertki, która wrzuca tylko i wyłącznie kolejne odcinki telewizyjnego programu "Mistrzyni makijażu" (TLC), którego gospodynią jest również nagrywająca na YT Hania, czyli Digitalgirl13 :)))

      Usuń
    2. O, i to jest świetne podsumowanie :D

      Usuń
    3. FF, przydało się? :DDD

      Usuń
  15. Nie znałam, więc bardzo dziękuję za ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak Michelle Phan nie trawię, tak Lisę Eldridge uwielbiam! Jej makijaże zachwycają mnie raz za razem. Bardzo szanuję ją za to, że mimo wielu sukcesów wciąż mocno stąpa po ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, kanał Michelle bardzo ewaluował. Przyznaję, że wolałam jej wcześniejsze produkcje, były takie pomysłowe na tle innych nagrywających dziewczyn. Teraz, kiedy stała się kobietą sukcesu (na który zapracowała, nie kwestionuję tego), zniknął gdzieś ten powiew świeżości. Ale i tak lubię ją oglądać :)

      Usuń
    2. "Ewoluował" oczywiście :DDD

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Kosodrzewino, tak myślałam, że większość z was doskonale będzie ją kojarzyć :)

      Usuń
  18. Znam kanał Lisy i bardzo lubię oglądać jej filmiki. Owszem, rzadko nagrywa, nad czym ubolewam, ale to pewnie dlatego, że dużo pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Messalexa, za to każdy jest dopracowany w każdym szczególe :)))

      Usuń
  19. ja akurat ze nia nie przepadam... jezeli chodzi o to co robi, to uwazam, ze jest w tym swietna ale cos w niej mnie drazni, wiec filmiki ogladam dosc rzadko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maus, pewnie, jak ma działać na nerwy, to lepiej sobie tego oszczędzić :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Bumtarabum, mam nadzieję, że będzie to dla ciebie coś interesującego :)

      Usuń
  21. Ja też nie znam.
    Zresztą ja to raczej jestem na bakier z kanałami na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna, i w sumie ten wpis jest dla takich osób jak ty :)

      Usuń
  22. uwielbiam ją :) i tan jej akcent <3 bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maliniarka, to jest coś, co ją zdecydowanie wyróżnia :)

      Usuń
  23. ''odkrylam'' ja jakis czas temu i jestem zachwycona !!!
    ciekawe makijaze prezenuja tez siostry Sam i Nic z kanalu Pixiwoo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magwi, Pixiwoo to królowe YT :)))

      Usuń
    2. fakt :)) jednak nie kazdy/a o tym jeszcze wie ;)))

      Usuń
    3. I dlatego pewnie jeszcze i o nich za jakiś czas napiszę :)

      Usuń
  24. Uwielbiam ją z dokładnie tych samych powodów, co Ty :) Mówi pięknie, składnie, z wdziękiem, jest zawsze świetnie przygotowana, filmiki są konkretne i sprawiają, że przeróżne makijaże wydają się "do zrobienia" i że chce się je wypróbować na sobie - czego chcieć więcej? :) Absolutnie świetna babka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, bo nie przekombinowuje, pokazuje raczej makijaże po prostu użytkowe, a nie jakieś wydumane artystyczne :)

      Usuń
  25. Nie znałam jej, a teraz weszłam i... dziękuję, Cammie za przedstawienie mi tej Pani! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, cieszę się, że odkryłaś ją dla siebie :)

      Usuń
  26. Bardzo ją lubię, słuchać jej i patrzeć na nią. Fajna babka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ostatnio w ogóle nie mam czasu na YT.. a kiedyś sporo oglądałam.. jednak Lisy jakoś nie.. choć ją kojarzę i musiała mi gdzieś mignąć, to chyba jako tako jej filmiku żadnego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, obejrzyj sobie jakiś poglądowo, warto :)

      Usuń
  28. Fantastyczna kobieta, podziwiam i oglądam namiętnie. Podobał mi się jej pomysł na program, w którym malowała kobiety. Zaczepiała je w zwykłej drogerii w UK. Zmiany jakie robiła przy użyciu kosmetyków, odmieniały kobitki niesamowicie. Prawdziwa artystka i fachowiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, żeby mnie tak kiedyś ktoś zaczepił ... :DDD

      Usuń
  29. Czasami oglądam ale po pierwsze nie jestem bardzo "youtubowa" ;), po drugie wolę słowo pisane, a po trzecie, czwarte i dziesiąte...nie mam zwyczajnie czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzykla, Lisa nagrywa akurat na tyle rzadko, że tych 10 minut zawsze dla niej znajdę :) Toż to jak święto wtedy :DDD

      Usuń
  30. Jeszcze jej nie znam:) No, ale ciągle poznajemy coś nowego :) I tak jest tym razem! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też uwielbiam:)lubię jak opowiada - wszystko jest jasne i powiedziane tak spokojnie, że czasami oglądam tutorial tylko po to, żeby usłyszeć ten spokojny i przyjazny głos:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Midnight, nieeee, aż tak to nie, ale przyznaję, że jej głos to istotna wartość dodana :DDDD

      Usuń
  32. Powiem szczerze,że nie słyszałam o tej pani :-) Muszę sobie zerknął na jej kanał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, no to właśnie usłyszałaś :)))

      Usuń
    2. :-) Przepraszam za błąd powyżej. Wieczorkiem zajrzę do tej pani :-)

      Usuń
    3. Przyjemnego oglądania!

      Usuń
  33. Dziękuję bardzo bo nie znałam proszę o więcej takich wpisów. Pozdrawiam kobieca ja.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam wcześniej tej pani :) To znaczy obiło mi się o uszy jej nazwisko, gdzieś tam może i ją widziałam, ale nie śledziłam jej działalności na You Tube :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam ją oczywiście:), ale dobrze, że przypomniałas mi o niej, bo na yt zaglądam nieregularnie, nawet już nie patrzę na przydługą listę subskrypcji do nadrobienia. chyba zacznę oglądać nocami zamiast spać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, ja też nie oglądam wszystkiego z listy, bo musiałabym chyba od komputera nie wstawać :PPP

      Usuń
  36. Uwielbiam jej kanał :) Jest po prostu profesjonalistką, wszystko opisuje szczegółowo i nawet osoba z małą znajomością języka jest w stanie zrozumieć co chce przekazać :) A jej akcent to jeden z największych atutów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze z niecierpliwoscia wyczekuje jej nowego filmu na You Tube.
    Lisa Eldridge to jedna a moich ulubionych Make-up Artist. Milo sie ja oglada i slucha. Bije od niej taka sympatia i profesjonalizm. Chcialabym ja kiedys poznac osobiscie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, mnie ujmuje tym, że sprawia wrażenie osoby bardzo przystępnej, mimo sukcesu nie przewróciło się jej w głowie.

      Usuń