beauty & lifestyle blog

niedziela, 2 czerwca 2013

35 882, czyli rozwiązanie urodzinowego rozdania!

Zapraszam na wyniki urodzinowego rozdania! Przypomnę, że gra toczyła się o zestaw kosmetyków Maybelline.






Zapowiadałam, że kosmetyki trafią w ręce osoby, która najcelniej określi, ile komentarzy w przeciągu trzech lat zostawili czytelnicy No to pięknie! Teraz mogę Wam zdradzić, że było ich dokładnie 35 882. 



Kto był najbliżej?






Kawaii-doll, gratuluję! Pomyliłaś się tylko o jeden komentarz, brawo! Nagroda jest twoja. Czekam na dane adresowe.


Jeszcze raz dziękuję Wam za wspólne trzy lata i za wszystkie wyrazy serdeczności z okazji jubileuszu. Mam nadzieję, że będziemy świętować razem jeszcze wiele rocznic!


Buziaki,
Cammie.




26 komentarzy :

  1. gratuluję, co za precyzja :)
    zapraszam na rozdanie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. haha:D idealny strzał ;) gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ale wyczucie :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo się naliczyła ;) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha! Imponujący strzał. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie się nazbierało :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja trochę z innej beczki;)
    W końcu zdecydowałam się na czrną Zare City Bag i jestem przeszczęśliwa;) dzięki za Twoją recenzję gdyby nie ona pewnie wachała bym się jeszcze o dlugo za długo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pixie, super, gratuluję zakupu! Niech ci dobrze służy :*

      Usuń
  8. Cammie, już lata? No nieźle :)
    Ja końcem lipca dopiero roczek :)

    Gratulacje, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, tak, tak, to już trzy lata :))) Dzięki!

      Usuń
  9. Cóż za świetny strzał! Gratuluję :) Nawet nie pamiętam jaką liczbę ja obstawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, Kawaii pisała mi, że liczyła na piechotę! Także szacun.

      Usuń
    2. O! Na początku również miałam taki pomysł, ale się poddałam po kilkunastu postach :D

      Usuń