beauty & lifestyle blog

piątek, 14 czerwca 2013

Nie na temat, czyli coś dla kinomaniaków

Dziś coś całkowicie poza wiodącymi tematami No to pięknie!, ale myślę, że sprawa Was zainteresuje. Rano natknęłam się na ciekawą informację, że dzięki umowie pomiędzy You Tube i dwoma polskimi studiami filmowymi, Kadr i Tor, od dziś klasyki polskiej kinematografii możemy oglądać online zupełnie za darmo!









Na razie udostępniono 60 tytułów, tutaj macie pełną listę:

SF Kadr

1. Austeria 2. Akcja pod Arsenałem 3. Brunet wieczorową porą 4. Co mi zrobisz jak mnie złapiesz 5.     Człowiek na torze 6. Do widzenia, do jutra 7. Eroica 8. Ewa chce spać 9. Faraon 10. Galimatias, czyli kogiel- mogiel 2 11. Guiseppe w Warszawie 12. Jutro premiera 13. Kogel-mogel 14. Krzyk 15.  Ludzie z pociągu 16. Matka Joanna od Aniołów 17. Milczenie 18. Nie lubię poniedziałku 19.  Niewinni czarodzieje 20. Nikt nie woła 21. Noce i dnie 22. Orzeł 23. Ostatni dzień lata 24. Paciorki jednego różańca 25. Pociąg 26.  Popiół i diament 27. Seksmisja 28. Salto 29. Va bank I 30. Va bank II, czyli riposta 31. Wielki Szu 32. Zaduszki  

SF Tor

1. Amator 2. Barwy ochronne 3. Constans 4. Iluminacja 5. Krótki film o miłości 6. Krótki film o zabijaniu 7. Rejs 8. Ucieczka z kina „Wolność” 9. Westerplatte 10. Zaklęte rewiry 11. Życie rodzinne 12. Przypadek 13. Medium 14. Kolejność uczuć 15. Życie jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową 16. Trzy kolory: Niebieski 17. Trzy kolory: Czerwony 18. Trzy kolory: Biały 19. Zazdrość i medycyna 20. Weiser 21. Suplement 22. Lekcja martwego języka 23. Cwał 24. Persona non grata 25.  Magnat 26. Dzieje grzechu 27. Dotknięcie ręki 28. Boże skrawki 29. 300 mil do nieba


Tutaj youtubowy kanał SF Kadr: KLIK.

Tutaj youtubowy kanał SF Tor: KLIK.



Świetna sprawa, nie sądzicie? Przyjemnego oglądania!


Buziaki,
Cammie.




42 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Justynka, tak myślałam, że część z was może przegapić tę informację :)

      Usuń
  2. Dzięki za info, już subskrybowałam, żeby nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catalinka, ja właśnie też od razu zasubskrybowałam :)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ewa, prawda? Mam nadzieję, że lista z biegiem czasu będzie się wydłużać.

      Usuń
  4. Dziękuję za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że o tym napisałaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, pomyślałam, że warto o tym napomknąć. Ot, taki luźny post na weekend :)))

      Usuń
  6. Kogel-mogel 1 i 2, Va Bank 1 i 2, Seksmisja... to mogę oglądać w kółko, nadal mi się nie znudziły. Tylko niech mi ktoś da stałe łącze! Fajna inicjatywa, oby takich więcej. Stare kino, to niezłe filmy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, poza tym klasykę po prostu warto znać :)

      Usuń
  7. Super, zapoznam się bliżej z twórczością Kieślowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! :D wiele z nich oglądałam i czekam na więcej tytułów. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzielec, na pewno znajdzie się coś, czego jeszcze nie widziałaś :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Magda, widzę, że pomysł ci się spodobał :DDD

      Usuń
  10. bardzo dobre wiesci! od dawna chodzilo mi po glowie kilka tytulow, tylko nie mialam mozliwosci ich obejrzec, dziekuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki za te informację! Sama bym tam pewnie za sto lat trafiła.. już oglądam Trzy Kolory. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetnie że o tym piszesz :) Uwielbiam polską klasykę, a jeszcze nie wszystkie filmy widziałam. Np nie wiedziałam że jest druga część filmu Kogiel-Mogiel - z przyjemnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nefka, no co ty! Przecież bez przerwy te dwa filmy w telewizji wałkują! W ostatnich latach tvn je katuje :DDD No chyba że nie masz telewizora, co w sumie jest całkiem rozsądnym pomysłem na życie.

      Usuń
    2. Telewizor mam - służy do grania na xboxie ;) A tak poza tym to generalnie nie oglądam. Jeszcze mieszkając z rodzicami próbowałam nadrabiać zaległości w klasyce, ale niestety nie szło - jak próbowałam włączyć Misia czy inny Rejs, to wszyscy protestowali, że już widzieli 100 razy ;)
      Właśie wróciłam jeszcze raz podziękować - wczoraj widziałam wspomnianą drugą część Kogla Mogla i Bruneta Wieczorową porą :)

      Usuń
  13. woooow, rewelacja! super, że o tym napisałaś, sama bym tego nigdy nie odkryła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, no widzisz, a teraz już wiesz i możesz oglądać do woli :)))

      Usuń
  14. No super :) Później sobie zerknę cóż ciekawego mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczeeek, filmy na pewno stamtąd nie znikną, więc nie musisz się spieszyć.

      Usuń
  15. Ciekawa sprawa, zwłaszcza, że wielu z tych pozycji nie miałam jeszcze okazji oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, wszystko przed tobą! Ja zresztą też mam co nadrabiać.

      Usuń
  16. Gdzieś już o tym czytałam, ale nie było spisu filmów - dzięki :) Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, trochę się naguglałam, żeby tę listę znaleźć, ale udało się :)))

      Usuń
  17. Dzięki za informacje, na pewno się przyda :D Lista wydaje się być ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, zawsze coś tam się znajdzie, czego jeszcze nie widziałaś :)

      Usuń
  18. Super! Znowu zamiast wziąć się za porządki będę siedzieć na yt ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie! Mam nadzieję, że jesienią i zimą będą ciągle dostępne, teraz jakoś nie pogoda na filmy.

    OdpowiedzUsuń