beauty & lifestyle blog

środa, 19 czerwca 2013

Blask kobiecego piękna, czyli urodzinowe pudełko ShinyBox

ShinyBox obchodzi w tym miesiącu pierwsze urodziny, startując przy tym z nową kampanią, w ramach której zostałam ambasadorką marki. Co z tego wyniknie, jeszcze nie wiem, w każdym razie urodzinowe pudełko właśnie do mnie dotarło :)))






Jak się okazało, urocze pasiaste pudełko pod warstwą różowej bibuły kryło zestaw pięciu kosmetyków, w tym aż cztery pełnowymiarowe!






ORGANIQUE
odświeżający krem do stóp

KMS CALIFORNIA
spray odświeżający do włosów

DERMO PHARMA
przeciwzmarszczkowa maska kompres 4D

GREEN PHARMACY
cukrowo - solny peeling do ciała

PAESE
czerwona pomadka w płynie Manifesto (905)


Do pudełka, jako gratis, trafił też kolorowy, wielofunkcyjny pilniczek do paznokci z logo ShinyBox, a dodatkowo kod upoważniający do 5% zniżki w sklepie ekobieca.pl.


Wszelkie szczegóły na temat ShinyBox znajdziecie TUTAJ.



Szczerze mówiąc, nie wiem, co myśleć. Cieszę się, że pudełko zawiera tak dużo pełnowymiarowych produktów, ale w głębi serca spodziewałam się, że urodzinowa edycja zaskoczy nas czymś bardziej ekskluzywnym. Z drugiej strony mamy tu jednak i pielęgnację, i kolorówkę, i coś do twarzy, i coś do ciała, i coś do włosów, można więc uznać, że zawartość jest naprawdę uniwersalna. Mnie najbardziej spodobał się krem do stóp, już dziś pójdzie w ruch!


Jak Wam się podoba urodzinowe, czerwcowe pudełko? Co w ogóle myślicie o ShinyBox? Jakie są Wasze doświadczenia? Jestem ogromnie ciekawa, co macie do powiedzenia, sama przygodę z ShinyBox dopiero zaczynam, licząc na ten sloganowy blask kobiecego piękna :DDD


Buziaki,
Cammie.




60 komentarzy :

  1. Fajne pudełeczko, ciekawi mnie peeling do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirelka, Green Pharmacy generalnie dała mi się poznać z dobrej strony :)

      Usuń
  2. dla mnie to póki co obcy temat :-)
    mnie z kolei zaciekawił spray do włosów :) na lato będzie fajny! przynajmniej powinien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mooonique, a dla mnie jakiś taki dziwny ten sprej, co on ma w zasadzie robić? Z opisu wynika, że to jakby suchy szampon i coś do stylizacji w jednym :crazy:

      Usuń
  3. Ja się ciągle gryzę z myślami, czy zakupić jakieś pudełko, czy nie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, namawiać na pewno nie będę na kupowanie w ciemno, bo nie każdy lubi niespodzianki i ma na zbyciu pięć dych, żeby zaryzykować, ale dostępne są przecież pudełka z poprzednich miesięcy, kupujesz, wiedząc, co jest w środku, o ile któraś edycja ci się spodoba :)))

      Usuń
  4. Ja też przed chwilą odpakowałam swoje :D Mam bardzo podobne odczucia - fajne produkty, na pewno się nie zmarnują, normalnie byłby zachwyt, ale z racji jubileuszu spodziewałam się czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, jest jakiś niedosyt, no nie?

      Usuń
    2. Zdecydowanie ;) choć zawartość naprawdę mi się podoba :)

      Usuń
    3. Ja jestem niezwykle zadowolona z tego kremu do stóp, sama nie wybrałabym sobie lepszego.

      Usuń
  5. szczerze mówiąc też spodziewałam się po takim pudełeczku czegoś bardziej ekskluzywnego...a np. Green Pgarmacy czy Paese można jeszcze sobie kupić, bo te marki drogie nie są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, pewnie, to nawet średnia półka nie jest.

      Usuń
  6. Jeśli o mnie chodzi- pudełka takie jak GB czy Shiny powinny postawić na wyższą półkę lub niedostępne w Polsce kosmetyki. Narazie kiepsko im idzie, GB troszkę lepiej, a przecież na rynku są już od ponad roku. Szkoda, że tak to u nas wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, coś w tym jest, na pewno byłyby bardzie interesujące, oferując coś niedostępnego.

      Usuń
  7. Zgodzę się z Justyną, Glossy ma się zdecydowanie lepiej i zastanawiam się nad subskrypcją :). jednak Shiny Box nie postarał się, tym bardziej, że to edycja urodzinowa ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ja z glossy zrezygnowałam wiele miesięcy temu i przyznam, że już tak nie śledzę kolejnych pudełek. W pewnym momencie miałam przesyt wszystkiego, ale ostatnio znowu zrobiło mi się luźno, dlatego zaryzykowałam z shiny.

      Usuń
  8. Mnie jak na razie nie wciągnęła pudełkomania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się ta zawartość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, no to super! Ja żałuję tylko, że trafiła mi się akurat czerwona pomadka, raczej nie będę jej używać.

      Usuń
  10. Całkiem fajna zawartość ; ) Jestem ciekawa jak będzie sprawował się peeling, i czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anieetka, mam nadzieję, że będzie o czym pisać :)

      Usuń
  11. Ja na subskrypcje tego typu pudełek bym się nie zdecydowała, bo pieniądze wydaje na kosmetyki raczej przemyślane, lub chociaż czytałam recenzje (non dobra czasem jakiś lakier chwycę pod wpływem jego uroku :P), a tak szkoda mi pieniędzy, bo pewnie część kosmetyków w ogóle by mi nie odpowiadała. Ale za to lubie czytać recenzje "pudełek" pisane przez blogerki, bo nuż jakiś produkt mnie zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, w takim razie mam nadzieję, że i moich recenzji będziesz wypatrywać :*

      Usuń
    2. Będę ;)zwłaszcza recenzji peelingu ;)

      Usuń
    3. Jesteś już kolejną osobą, która zwróciła na ten peeling szczególną uwagę. Wygląda na to, że faktycznie muszę go szybko opisać :))) Póki co zbieram się jednak do recenzji peelingów z JOIK, są rewelacyjne! W ogóle jestem w szoku, spodobały mi się wszystkie kosmetyki tej marki, co do jednego.

      Usuń
    4. Nie znam tej marki JOIK, i nigdzie nie spotkałam.

      Usuń
    5. Lenti, pisałam już o niej ze dwa razy, chyba nawet przedwczoraj (maseczka czekoladpwa), podawałam też listę sklepów, zajrzyj sobie, jak masz ochotę.

      Usuń
  12. To mój pierwszy box i jestem zadowolona. Moje wrażenia właśnie opisuję w poście także już niedługo zapraszam. Z tego co widzę masz inny peeling. Zgadzam się, że jako urodzinowa wersja jakoś nie zwala z nóg:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, jakoś po tych wszystkich zapowiedziach miałam wyobrażenie, że to będzie coś nie wiadomo jak wystrzałowego.

      Usuń
  13. Nie zachęca mnie w ogóle to pudełko, jest mocno przeciętne, szczególnie to, które dzisiaj widzę na prawie każdym blogu ;P Jak na jubileusz to słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, chyba wszystkie mamy takie niejasne poczucie, że mogłoby być ciut lepiej.

      Usuń
  14. Mnie sie podoba ten krem do stop :)
    Reszta jakos niespecjalnie zachecajaca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka, idę wziąć kąpiel i zaraz będę się smarować :DDD

      Usuń
  15. myślałam, że postarają sie troszke bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, ja też właśnie nastawiałam się na nie wiadomo co, stąd teraz te zawiedzione nadzieje. Ale nie jest źle :)))

      Usuń
  16. Już któreś z koli dzisiaj to pudełeczko widzę i nawet ciekawe jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczeeek, też widziałam parę wpisów na ten temat, pudełka różnią się chyba tylko wersją maseczki i kolorem pomadki. Mnie trafiła się czerwona, żałuję, bo u Panny Joanny bodajże widziałam ładnego nudziaka.

      Usuń
  17. Mnie ciekawi jedynie nowy Glossy dla mam, już jutro się okaże co w środku i może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, ooo, nie wiedziałam, że szykują edycję dla mam.

      Usuń
    2. Jutro pewnie będą jakieś recenzje, więc bedę polować, bo ogólnie kota w worku nie lubię ;)

      Usuń
    3. No to zobaczymy, co to za cuda będą :)

      Usuń
  18. Nie miała nigdy Shiny, po trzech Glossyboxach przeszła mi ochota na pudełka ;).
    A z tego Shiny najbardziej podoba mi się... pudełko właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nefka, ja glossy subskrybowałam ładnych parę miesięcy, zobaczymy, na jak długo zostanie ze mną shiny.

      Usuń
  19. Temat tego typu pudełek jest mi zupełnie obcy, ale fajnie czasem popatrzeć co tam "dają". Najważniejsze, że jesteś względnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, daję szansę shiny, liczę na to, że kolejne pudełka będą atrakcyjne.

      Usuń
  20. Chyba sie w koncu skusze na te pudełka :P

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa tego kremu do stóp.. w ogóle firma Organique mocno mnie ostatnio zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, wczoraj się wysmarowałam, super jest! Lekki, nietłusty, odświeżający, w sam raz na lato.

      Usuń
  22. A ja kupiłam sobie lakier bell air flow w biedronce gdybyś chciała się skusić to polecam ja mam piękną klasyczną czerwień numer 61 bez domieszki pomarańczowego czy maliny kryje świetnie już po 1 warstwie i szybko schnie jedyna wada to jak na razie okropny pędzelek jest tak duży prawie jak mój cały palec :D i trudno mi się nim maluje bo nie mam wprawy polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, widziałam je nawet parę razy, ale jakoś się nigdy nie skusiłam. Mam już tyle lakierów, że naprawdę muszę zobaczyć coś wystrzałowego, żeby kupić.

      Usuń
  23. Może nieco marudzę, ale to pudełko jakoś mnie nie zachwyca. Niby produkty są w porządku a mimo to całość wydaje się być zwyczajnie... nudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirt, daj spokój, nie marudzisz, każdy ma prawo mieć własne zdanie :)

      Usuń
  24. Spodziewałabym się większej ilości kosmetyków jak na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, do ilości ja akurat nie mam zastrzeżeń.

      Usuń
  25. Zawartość pudełka, tak jak napisałaś- uniwersalna i to jest duży plus, każdy znajdzie coś dla siebie :) Osobiście chętnie bym wypróbowała krem do stóp i odświeżający spray do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, krem do stóp jest świetny! Używam z dużą przyjemnością. Idealny na lato, silnie nawilżający, odświeżający (mentol), a przy tym niezwykle lekki.

      Usuń
  26. Akurat tego pudełeczka nie zamówiłam. Co do zawartości to hmmm... powiem tak - dobrze, że nie zamówiłam ;), bo produkty są fajne, ale ostatnio podchodzę do tego tak, że jeśli czegoś nie potrzebuję, to nie kupuję ;)
    Dodaję do obserwowanych i lecę przejrzeć inne Twoje posty. Pozdrawiam, Optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Optymistyczna, witaj! Miło mi cię gościć, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

      Usuń