beauty & lifestyle blog

czwartek, 13 czerwca 2013

Krótko i na temat, czyli prezentacja nowości

Zgodnie z Waszym życzeniem, zapraszam dziś na prezentację nowości. Będzie krótko i na temat, najpierw inwazja kolorów Maybelline, potem coś dla wrażliwców od Mixa.

Uwaga na oczy :DDD Maybelline wraz ze zbliżającym się latem stawia na wyraziste, mocne kolory. Spójrzcie chociażby na lakiery do paznokci, kolekcja Colorama powiększyła się o serię Neon, czyli sześć żarówiastych, wakacyjnych odcieni, od wściekłego pomarańczu, przez żywą zieleń, aż po elektryzującą magentę. Popularny Colossal Volum' Express obok klasycznej czerni doczekał się wersji Color Shock w kobaltowym, turkusowym i fioletowym wydaniu. W serii Master Drama pojawiła się linia Chromatics z niesamowitymi żelowymi kredkami do oczu, turkusową, fioletową i różową. Propozycja lekkiego letniego makijażu opiera się na Dream Pure BB Cream z 2% kwasem salicylowym, jeszcze go nie próbowałam, ale po zeszłorocznych doświadczeniach z Dream Fresh BB Cream jestem dobrej myśli. Moim absolutnym faworytem natomiast jest kolekcja nowych masełkowych pomadek do ust Color Whisper! Uwielbiam je wszystkie, od nudziakowej Bare To Be Bold po pomarańczowo - czerwoną Orange Attitude.






Powiem Wam, że już dawno nie byłam tak podjarana kolorami. Jestem zwłaszcza pod urokiem Color Whisper, coś czuję, że szybko przygotuję Wam swatche i będę kusić :DDD Nie kręcą mnie chyba jedynie kolorowe tusze do rzęs, tutaj stawiam jednak na klasykę. 



Jeśli chodzi o pielęgnację, to gorącą nowością jest wchodząca na polski rynek francuska marka Mixa, określająca się jako ekspert skóry wrażliwej, proponująca hipoalergiczne kosmetyki osobom borykającym się z rumieńcami, stanami zapalnymi po depilacji, łuszczącą się, szorstką, ściągniętą i odwodnioną skórą, zmarszczkami, czy podrażnieniami po demakijażu. Z szerokiej oferty marki trafił do mnie krem łagodzący przeciw zaczerwienieniom SPF 15 CC, bogaty krem nawilżający 24h przeciw przesuszaniu, bogate mleczko do ciała do skóry suchej i bardzo suchej, lipidowy regeneracyjny krem do rąk, tonik nawilżający oraz mleczko, płyn micelarny i płyn dwufazowy do demakijażu do bardzo wrażliwej skóry wokół oczu.






Nie mam tak wrażliwej skóry, żeby zastosowanie znalazły w mojej pielęgnacji wszystkie te kosmetyki, ale niektóre z nich wyjątkowo mnie zainteresowały. Ciekawa jestem zwłaszcza produktów do demakijażu i kremu do rąk.


Dużo tego wszystkiego, prawda? Dla mnie jednej dużo za dużo! Z przyjemnością się z Wami podzielę, bądźcie czujne :DDD


Wpadło Wam coś w oko? Piszcie!


Buziaki,
Cammie.


Niech ktoś zabierze ode mnie
te Toffifee,
pliiiiissssssss :DDD




151 komentarzy :

  1. Neony.... chcę zobaczyć neony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, jestem już po pierwszych testach i powiem ci, że mam mieszane uczucia ... Nie chcę wydawać pochopnej decyzji, dlatego jeszcze popróbuję, ale mój początkowy entuzjazm co do tej neonowej serii nieco osłabł.

      Usuń
    2. Byłam bardzo ciekawa Twojej opinii... testuj, ja poczekam:)

      Usuń
    3. Trzy sztuki (może więcej?) planuję wam oddać, także niebawem ktoś będzie miał okazję sam się przekonać.

      Usuń
  2. bardzo fajne kolory tych kosmetyków :) pełnia lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię gotować, też mam właśnie takie skojarzenia :)))

      Usuń
  3. jedz jedz Toffifee jest pycha:D świetna kolorówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna, taaaa, pycha, na moje nieszczęście :DDD

      Usuń
  4. Ja idę jutro do Rosska po Mixę dla mamy.
    Najbardziej mnie ciekawi krem CC.
    Możesz napisać coś o odcieniu? Bo zakładam, ze on jest trochę kryjący.

    Dla siebie chętnie bym wzięła płyn 2-fazowy i szampon, którego chyba nie dostałaś.
    Ale z zakupami dla siebie poczekam na jakieś zniżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, też myślałam, że ten krem CC będzie dawał jakieś krycie, ale z tego, co widzę, raczej nie. To po prostu zwykły pielęgnacyjny krem, który ma zapobiegać zaczerwienieniom. Ale na 100% nie wiem, nie mam problemu z rumieńcami, więc nawet nie dobieram się do tego kremu, planuję oddać go komuś z was.

      Usuń
    2. Ech,a czekałam z zakupem jakiegoś kremu tonującego na Mixe, bo mama ma cerę naczynkową, myślałam, że będzie to coś fajnego.
      Zmyliła mnie nazwa CC..

      Usuń
    3. CC jest właśnie chyba pielęgnacyjny, ale z tego, co się orientuję, mają w ofercie BB, który naprawdę jest BB, czyli koloryzuje :DDD

      Usuń
    4. Czekam na YY :) Idę jutro do Rossmana, jeśli marka będzie dostępna to dogłębnie zbadam temat i zamelduję :)

      Usuń
  5. A mnie właśnie te kolorowe tusze najbardziej zaciekawiły :)
    Nad tym kremem do rąk już długo się zastanawiałam, więc czekam na Twoją recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kejt, ja jednak lubię czarne rzęsiska :DDD Poza tym z takimi kolorowymi głupio byłoby mi iść do pracy. Pewnie zostawię sobie fioletowy, a resztę oddam wam.


      Usuń
  6. a oglądałam ostatnio w Rossie te kosmetyki Mixa, strasznie jestem ich ciekawa, ale najpierw chętnie o nich poczytam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atina, dopiero się u nas pojawiły, podejrzewam, że trudno na tę chwilę znaleźć coś na ich temat poza informacjami prasowymi. Z przyjemnością przekonam się, nomen omen na własnej skórze :D, co to za cuda.

      Usuń
  7. Świetne kosmetyki, a tą firmę MIXA widziałam w najnowszej gazetce Rossmannna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczeeek, ja nawet ostatnio zatrzymałam się przed tym standem, zresztą trudno byłoby go ominąć, postawili tuż przy wejściu. Prędzej bym się o niego potknęła, niż przegapiła :DDD

      Usuń
  8. A ja od czasu do czasu lubię kolorowe tusze do rzęs. Nie jest to makijaż codzienny, ale latem jest miłą odmianą. W końcu lato lubi wyraźny kolor ;). Pomadek też jestem ciekawa, więc czekam na swatche.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, pomadki są genialne! Bardzo w moim guście. Leciutkie, masełkowe, ale zaskakująco dobrze napigmentowane.

      Usuń
  9. zazdroszczę takich wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego kremu BB z Maybelline jestem niezwykle ciekawa.
    Wersja standardowa bardzo służyła mojej skórze.
    Niech świadczy o tym pięć zużytych tubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, pięć tubek! Naprawdę ci się spodobał :DDD Ja zużyłam tylko jedno opakowanie co prawda, ale też bardzo mi się ten krem podobał, napisałam zresztą całkiem pozytywną recenzję. Ten nowy zapowiada się nawet lepiej, przynajmniej kolorystycznie, nie wydaje się bowiem tak pomarańczowy przed roztarciem, jak poprzednia wersja. Ale przekonam się w weekend, w tygodniu, idąc do pracy, nie chcę eksperymentować.

      Usuń
  11. super nowości, ja bym chętnie przygarnęła jakąś pomadkę Color Whisper, używałaś już ich może?? pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, pewnie, że tak! Są wspaniałe.

      Usuń
    2. przepraszam za anonima :P kurcze uwielbiam takie lekkie formuły pomadek, można już u nas je kupić? :)

      Usuń
    3. Nie ma za co przepraszać :*

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bery, mam nadzieję, że będę mogła napisać tak o nich po wszystkich testach. Na razie to się po prostu świetnie zapowiadają :)))

      Usuń
  13. kuś kuś kuś! z maybelline wszystkim:D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dimipedia, uważaj, mnie nie trzeba dwa razy powtarzać :DDD

      Usuń
    2. ;) uwielbiam takie mocne i wesołe kolorki:D! także wiesz;)

      Usuń
  14. Chcę zobaczyć kredki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalia, zesłoczuję (rany, ale słowo :DDD), tylko tę, którą sobie zostawię, może dwie? Turkus na bank pójdzie w świat, fiolet zostaje u mnie, zastanawiam się nad różem.

      Usuń
  15. ciekawa jestem tych szmineczek , widziałam je na żywo , ale jeszcze nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, witaj :)

      Mnie te pomadki wyjątkowo się spodobały :)))

      Usuń
  16. Bardzo kolorowo i pozytywnie. Na jakiś produkt z Mixy na pewno się skuszę. Najbardziej jednak wpadły mi w oko lakiery i masełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MO, masełka sobie zostawiam, ale część lakierów trafi do którejś z was, także zaglądaj :)

      Usuń
  17. w końcu kolorowe mascary od Maybelline! wszystkiego jestem ciekawa ;) więc poczekam na twoje testy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, faktycznie ciężko z takimi kolorowymi maskarami, fajnie, że będą teraz tak łatwo dostępne i to w sumie w dość przyjaznej cenie, bo przecież maybelline to taka średnia półka.

      Usuń
  18. jestem ciekawa tego płynu micelarnego :) daj proszę znać później jak się spisał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Somethingforsoul, myślę, że przygotuję recenzję zbiorczą wszystkich tych produktów do demakijażu.

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ilovestrawberries, no jest, jest, choć tak jak pisałam, spora część trafi do was :)

      Usuń
  20. Kolorówka boska! Piękne kolorki tam widzę, będę czekać na swatche.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah te neony! Już widzę je na paznokciach u stóp! :D Co do reszty, to najciekawiej wypadają pomadki, lubię takie rozpływające się na ustach. Ciekawi mnie tylko czy nie pachną w jakiś irytujący czy mocny sposób? Jeśli zaś chodzi o kolorowe tusze to powiem, że i chciałabym i boję się. Tym bardziej, że moja naturalna oprawa oczu jest prawie czarna i do takiej barwy jestem przyzwyczajona.

    P.S. Jestem obrzydliwie leniwym komentatorem, ale czytam regularnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirt, pomadki pachną bardzo przyjemnie, słodko, nienachalnie, ale wyczuwalnie :)

      Też mam ciemną oprawę oczu, także wiem, o co ci chodzi. Nie wiem, jak z pigmentacją tych maskar. W każdym razie postanowiłam, że zostawię sobie tylko jedną, fioletową, najlepiej będzie wyglądała w zestawieniu z moimi zielonymi tęczówkami.

      P.S. Nie ma obowiązku komentowania :DDD Ale zawsze jest mi miło, jak się odzywacie :*

      Usuń
    2. Fiolet z zielenią będzie się dobrze komponował.:) Do tego widzę delikatną kreskę i... tyle. Przynajmniej dla mnie kolor na rzęsach jest już wystarczająco mocnym elementem, bałabym się "nadmiaru wrażeń". W każdym razie czekam na efekty testowania. ;)

      Usuń
    3. Zgadzam się! Co za dużo, to niezdrowo :)

      Usuń
  22. Pokażesz oranże na pazurkach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, oranże na pewno pójdą w świat, nie moja bajka, ktoś będzie miał z nich prawdziwą radochę, a u mnie by leżały.

      Usuń
  23. Ciekawa jestem tego kremu BB :) Mam inną wersję, nie pamiętam dokładnej nazwy, ale to bodajże Dream Fresh, o którym piszesz i używam go jako 'bazę' pod podkład. Ciekawa jestem, czy ta nowość miałaby troszkę lepsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, używasz Dream Fresh jako bazę??? Odważnie. No ale każdy maluje się, jak lubi :)

      Usuń
  24. Ciekawi mnie ta Mixa mocno .Zwłaszcza krem matujący i ten CC krem .
    Color Whisper dziś nawet macalam ,ale ... byłam kompletnie niezdecydowana i kupiłam Color Boost od Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa ..już doczytałam ,ze to CC to tylko tak ..to nie koloryzujący krem :D Ale i tak sama firma mnie mocno zaintrygowała ;)

      Usuń
    2. Mami, a ten Color Boost to co to? :DDD

      Usuń
    3. Mają bb krem, jak by co :DDD

      Usuń
    4. A to takie super , piękne , nawilżające kredki jak Clinique ;) Teraz jakiś wysyp tego .I Astor ma swoje i Revlon i Bourjois ... jak z BB kremami :P

      Usuń
    5. Aaaa, no tak, mogłam się domyślić. Te pomadki Color Whisper to też pewnie pokłosie tej popularności kredek.

      Usuń
  25. Dzisiaj patrzyłam na Mixe i ciekawa jestem ich płynu micelarnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek, i właśnie chyba od niego zacznę testy, też mnie ciekawi :)

      Usuń
  26. Widziałam Color Whisper w Rossmannie i czekam na promocję!
    Podobają mi się też te kolorowe tusze, tylko nie wiem, który wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie kolory to raczej nie moja bajka, chociaż kto wie, może mi się kiedyś odmieni:) Ciekawa jestem za to kosmetyków Mixa, wyglądają trochę jak te wszystkie apteczne marki. Muszę się im przyjrzeć z bliska z najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ampicylina, chyba właśnie taki jest zamysł producenta, żeby marka kojarzyła się z zaufaniem i bezpieczeństwem.

      Usuń
  28. Byłam dziś w Ross i w Naturze, ale nie widziałam tej serii, chyba nie ma jej jeszcze w sklepie. Lakiery wyglądają super. Ciekawa jestem żelowych kredek. Miałam czarną z seri master drama i byłam zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, pomadki są już na bank w sprzedaży, widziałam je w weekend w rossie :)

      Usuń
    2. A to nie zauważyłam ;P Ale najbardziej interesują i kusza lakiery i kredki ;)

      Usuń
  29. Widziałam tą Mixe w Rossie. Jako wrażliwiec od razu oczka mi się zaświeciła. Jednak czy dawanie kremów do skóry nadreaktywnej bez próbek jest dobrym pomysłem? :/ Super kupie sobie krem który zaraz wyrzucę, bo mnie uczuli taaaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria, wiesz co, pewności nie mam, ale chyba na wizażu czytałam, że dziewczyny miały jakieś próbki. Zapytaj w sklepie, co ci szkodzi.

      Usuń
  30. Pomadki mnie meeeega kuszą, muszą być moje, a przynajmniej jedna! :D Najlepiej jakaś babypink o ile taka jest, mmm <3 czekam na Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  31. lakiery neonowe *.*
    no i masełka do ust!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamit, fajne te kolekcje, no nie? Przynajmniej wizualnie.

      Usuń
  32. Ja z przyjemnością poczytam o tych szminkach nowych i Mixie - zaciekawiła mnie ta marka w rossmanie, ale jakoś nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., o szminkach napiszę w pierwszej kolejności, od razu poszły w ruch :DDD

      Usuń
  33. Jestem ciekawa tych pomadek (choć opakowania nie szczególnie mi się podobają) i żelowych kredek :D Czuję,że tę kredkę (RÓŻOWĄ !) przygarnę :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia, opakowania "takie se", jak to maybelline, szczyt jakości i estetyki to to nie jest ;)))

      Usuń
  34. Sporo kolorów Colorama wpadło mi w oko:) jestem ciekawa tej marki mixa,zobaczymy co to za wynalazki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, na razie nikt nic nie wie, totalna nowość.

      Usuń
  35. Te żelowe kredki bardzo mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, postaram się w miarę szybko coś o nich napisać.

      Usuń
  36. o, a mnie ten fioletowy tusz bardzo ciekawy. Bardzo często jest tak, ze jak tusz am kolor, to żadnych innych właściwości. Tutaj może będzie inaczej ; ) i masełka super.

    Ostatnio się czaiłam Na Mixę, ale nie potrafiłam nic wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, maybelline tusze ma całkiem dobre, także jest nadzieja :)))

      Usuń
  37. Ja nie jestem w stanie się zdecydować :D podoba mi się absolutnie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Tofifeeeeeeee... mniam! Daj trochę!

    Color Whispers... kupiłam ostatnio 1 i... następnego dnia 2. a dzisiaj 3.!!!!!
    Chciałabym chyba wszystkie. Są obłędne!!!!!

    I te kredeczki do oczu - piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, dobra jesteś :DDD Ale wcale ci się nie dziwę, początkowo chciałam zostawić sobie może ze dwie, może trze, resztę oddać, ale nic z tego nie wyszło :DDD

      Usuń
  39. Kosmetyków z MAYBELLINE szalenie Ci zazdroszczę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziuzia, nie ma czego zazdrościć, trzeba wypatrywać rozdania ;)))

      Usuń
  40. Ciekawią mnie pomadki, wydaje mi się że to coś dla mnie. Od zwykłych szminek wole pomadki ochronne, a jeżeli nadają trochę koloru to nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atena, te dają całkiem sporo koloru, kryjące są, tylko po prostu bardzo miękkie i kremowe przy tym.

      Usuń
  41. turkusowy tusz do rzęs? Gdzie można go kupić? muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eweline, myślę, że w każdej szafie Maybelline znajdziesz.

      Usuń
  42. Ja chętnie przygarnę... Toffifee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NailAddiction, musisz się spieszyć, dużo już nie zostało :D

      Usuń
  43. Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj w Rossmanie i nie widziałam :/

      Usuń
    2. Madlen, pomadki są na bank, bo już tydzień temu widziałam, co do reszty, naprawdę nie wiem.

      Usuń
    3. Ja patrzyłam za tymi tuszami i kremem bb i nie widziałam... Ale w moim rossie nawet wibo te z blogerkami było bardzo późno... Szkoda że BB nowy ma niższy filtr. Ale on jest chyba do cery problematycznej a ja takowej nie posiadam, więc pozostanę chyba przy tej starszej wersji :)

      Usuń
    4. Madlen, u mnie to samo, wszystko dociera z pewnym opóźnieniem.

      I masz rację, ten nowy bb krem przeznaczony jest do cery tłustej.

      Usuń
  44. Muszę rozejrzeć się za kobaltową maskarą:) Ostatnio zaczęłam zwracać uwagę na kolorowe tusze:) Świetnie ożywiają prosty makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mixa to L'oreal, jestem ciekawa tych kosmetyków i wypatruję pierwszych recenzji. A z kolorówki najbardziej zainteresowały mnie tusze do rzęs, zwłaszcza ten kobaltowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Messalexa, naprawdę L'Oreal? Nie wiedziałam. Ale z drugiej strony nawet nie zadałam sobie trudu, żeby sprawdzić.

      Usuń
  46. ale kolorowiaste cudniaste lakiery *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. Lakiery wyglądają cudnie <3 Kredki też mnie interesują, a maskary przed jakimkolwiek zakupem musiałabym zobaczyć u kogoś, bo podejrzewam, że na moich dość ciemnych rzęsach mogłoby się skończyć bez efektu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, ja też mam ciemne rzęsy, postaram się wam pokazać jak to wygląda.

      Usuń
  48. ile kolorów ! cudeńka, ja jestem bardzo ciekawa tym maskar z MNY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula, widzę, że sporo dziewczyn się nimi zainteresowało.

      Usuń
  49. muszę się wybrać po nowe lakiery z Colorama ;p Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolory lakierów przepiękne:)
    a te kosmetyki z Mixa ahh ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelikaa, lakiery tak zróżnicowane, że każdy znajdzie dla siebie jakiś odcień.

      Usuń
  51. Tak zachwalasz te masełka, że chyba się skuszę! :) Ekstra kolory, jestem ciekawa kredek i kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawa jestem tych kosmetyków z Mixa więc czekam na jakąś recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale kolorowa kolorówka, cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mohito, mam nadzieję, ze nie tylko "wygląda", ale też daje fajny efekt :)

      Usuń
  54. POŻĄDAM tych kolorowych tuszów!!! Na pewno zacznę od kobaltowego, a jeśli przypadnie mi do gustu, wszystkie będą moje :)))

    OdpowiedzUsuń
  55. A mnie zainteresowal krem BB od Maybelline no i te szmineczki:)
    Ciekawe czy beda u mnie dostepne...

    OdpowiedzUsuń
  56. Też nie przekonywał mnie kolorowy tusz do rzęs. W ostatniej limitce od P2 znalazłam taki mocno różowy i wzięłam z ciekawości. Od tego czasu mój letni makijaż to czarna kreska na górnej powiece i różowe dolne rzęsy :) I love :)
    Niestety z Toffifee nie pomogę, aktualnie kusi czekolada toffie od babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale kolory, uśmiecham się na sam widok! :) idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczności :) Ciekawa jestem tych kosmetyków Mixa, podobno są w Rossmannie, ale jeszcze ich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nefka, stand ustawiony jest tuż przy wejściu, przynajmniej w moim rossmannie. I właśnie tam szukaj, ustawienia są zwykle ustandaryzowane w całej sieci.

      Usuń
  59. Mnie bardzo interesują te kosmetyki Mixa, mam nadzieję że będą mieć świetne składy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, nie podejmuję się oceny składów, ale pewnie lada moment zacznie się wysyp recenzji.

      Usuń
  60. A te masełkowe pomadki są u nas dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, tak, ja już widziałam je w swoim prowincjonalnym rossmannie :DDD

      Usuń
  61. Bardziej przekonują mnie nowości pielęgnacyjne :D Nie lubię zbyt wyrazistych kolorów na oczach, ale w sumie może to lato przyniesie zmiany ;D

    OdpowiedzUsuń