beauty & lifestyle blog

sobota, 29 czerwca 2013

Zatrzymać chwilę, czyli ładne rzeczy (4)

Uwielbiamy dokumentować piękne i szczęśliwe chwile, prawda? Teraz, kiedy wraz z wakacjami rozpoczął się sezon wyjazdowy, większości z nas znowu przybędzie mnóstwo zdjęć. To doskonały moment, żebym pokazała Wam Capturing Couture i My Life Story. Zapraszam na kolejny post z cyklu Ładne rzeczy :)))


Na Capturing Couture [KLIK] natknęłam się kilka lat temu, szukając pomysłu na prezent dla mojego męża. Ze zdumieniem odkryłam, jak niezwykłe mogą być akcesoria do aparatów fotograficznych! Zupełnie urzekły mnie te paski. Wybierać można spośród kilku kolekcji, także każdy może znaleźć coś dla siebie. Poniżej kilka przykładów.



Cobalt Blue Organza z kolekcji kwiatowej.






Charlotte Black z kolekcji tkaninowej.






Sequin Gold z kolekcji cekinowej.






Hibiscus Moon z kolekcji tropikalnej.






I na koniec The Reaper z kolekcji męskiej, wzór, który wybrałam dla męża.









W ofercie dostępne są też krótkie paseczki na nadgarstek do małych aparatów, takie jak ten tutaj, Hot Pink Organza.






Fajowskie, no nie? I dodatku bardzo praktyczne. Ich urok to w zasadzie wartość dodana, w pierwszej kolejności mają spełniać po prostu swoje funkcje. Na przykładzie egzemplarza, który podarowałam mężowi, mogę stwierdzić, że Capturing Cotoure to nie tylko  oryginalny wygląd, to przede wszystkim jakość i funkcjonalność.



A co zrobić ze zdjęciami? Można zgromadzić je gdzieś na dysku, można wypełnić nimi tradycyjny album, ale można też sięgnąć po coś zupełnie niekonwencjonalnego. Myśl o notatniku My Life Story [KLIK] regularnie do mnie powraca, odkąd wiele lat temu wypatrzyłam go w jakimś babskim magazynie.









Wielka, pięknie wydana księga przeznaczona na osobiste zapiski i zdjęcia, tworzące historię naszego życia. Kto wie? Może kiedyś zrobię sobie taki prezent, ku pamięci :DDD Jeśli przechowywać wspomnienia, to tylko tak! Z duszą :)))



Podoba mi się, że Capturing Couture dekoracyjny wymiar nadaje zwykłym przedmiotom użytkowym, czyniąc z nich coś wyjątkowego. Idea My Life Story też bardzo do mnie przemawia, niby zwykła książka, ale wypełniona treścią naszego życia staje się przecież jedyna w swoim rodzaju, oryginalna i niepowtarzalna. Uwielbiam takie rzeczy! A Wy?


Buziaki,
Cammie.






54 komentarze :

  1. Ja też bardzo lubię jak rzecz typowo funkcjonalna jest jednocześnie piękna, to takie przyjemne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie paski do aparatu to naprawdę genialny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivona, prezent okazał się w 100% trafiony, faceci też lubią ładne gadżety :DDD

      Usuń
  3. To mam pomysł na prezent rocznicowy :) Dzięki :)
    Ale sobie też kupie taki pasek do aparatu a co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zauważyłam że mają też do gitary... Wpadłam po uszy :)

      Usuń
    2. Madlen, cieszę się, że cię natchnęłam. Co złego to nie ja :DDD

      Usuń
  4. Spodobal mi sie cekinowy pasek, w sumie idealny dla paparazzi fotografujacego celebrytow;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lemesos, czy ja wiem? Oni raczej wolą być niewidoczni? A z takimi cekinami to nigdzie by się nie ukryli :DDD

      Usuń
    2. Mialam raczej na mysli imprezy typu czerwony dywan;)

      Usuń
    3. A tak, wtedy taki pasek byłby idealnie w klimacie :D

      Usuń
  5. Paski do aparatu wyglądają świetnie :) Faktycznie są fajnym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, w dodatku wybór wzorów jest ogromny, także naprawdę można celować w czyjś gust :)

      Usuń
  6. Cudowne te dodatki do zjęć. paski sa bardzo fajnym pomysłem, szczególnie dla kogoś, kto ciągle gdzieś pstryka... notatnik mni epowalił.. cudowna oprawa i jaka pamiątka na lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notatnik My Life Story zrobił na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paski są faktycznie rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, mnie najbardziej podobają się te z kolekcji kwiatowej i tropikalnej :)

      Usuń
  9. Hibiscus Moonn jest piękny :) Zauroczyła mnie ta kolekcja tropikalna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te paski :D w dodatku jaki szeroki wybór..
    a notatnik wydaje sie być bardzo ciekawym pomysłem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vera, to prawda, stylistyka tych pasków jest tak różnorodna, że chyba każdy byłby w stanie coś dla siebie wybrać :)

      Usuń
  11. Wiadomo że jak coś ładnie wygląda to nam się to lepiej używa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka - rewelacja! Szukałam czegoś takiego na pamiętnik dla sobie i do tej pory nie mogłam znaleźć niczego godnego uwagi. Nie wiesz może, gdzie ją można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle mam chyba baby brain ;) Znalazlam, kliknęłam.

      Usuń
    2. Tak w ogóle to przepadłam w tym sklepie! Jest świetny! Jak zbankrutuję to wyślę męża z pretensjami do Ciebie ;)

      Usuń
  13. Genialny prezent, ukradne Twój pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne te paski! Nie spotkalam sie z nimi nigdy :) a ta ksiega na zdjecia boska! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, z tego, co pamiętam, mnie też kiedyś ktoś nimi zainteresował, sama raczej bym ich nie wyguglała :)

      Usuń
  15. Świetny gadżet, ten drugi pasek bardzo mi się podoba :) Lubię takie notatniki, ciekawy pomysł na kolekcjonowanie zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, mnie się podoba, że to takie osobiste i niepowtarzalne :)

      Usuń
  16. Te paski są urocze, ale w przypadku komputerów, aparatów i telefonów komórkowych stawiam na prostotę;) Chętnie eksperymentuję z odzieżą i obuwiem, ale w przypadku sprzętu elektronicznego preferuję surowy wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, a ja właśnie z ubraniami klasycznie aż do bólu, za to w dodatkach jestem odważniejsza :DDD

      Usuń
  17. paski do mnie nie przemawiaja ale notatnik super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mags, wiadomo, jak zawsze wszystko jest kwestią gustu :)

      Usuń
  18. Paski ładne, a "pamiętnik" wprost cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki pasek na pewno kiedyś będzie mój :)) torba na aparat też mi się podoba...ale ceny są zabójcze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, no nie jest to najtańsza przyjemność :)

      Usuń
  20. Świetne te paski, można wyglądać w dodatku elegancko i modnie z aparatem! ;))
    Tez myślę o takiej księdze, albo przynajmniej o albumie zrobionym techniką scrapbooking ;) To świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Optymistyczna, ale chcesz kupić gotowy, czy zamierzasz sama zrobić?

      Usuń
  21. Te paski są rzeczywiście urzekające - piękne! Chętnie sobie taki sprawię ;)
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  22. te paski do aparatów są super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cammie! Kupuj księgę już teraz! Im później tym gorzej. Zacznij teraz kiedy Zuzik jeszcze jest szkrabem małym.

    OdpowiedzUsuń