beauty & lifestyle blog

niedziela, 6 kwietnia 2014

Zniżki i kody rabatowe, czyli "Stylowe zakupy 2014"


Jak zwykle w kwietniu spieszę donieść o szczegółach "Stylowych zakupów", czyli akcji rabatowej "Twojego stylu" i "Grazii", która kolejny już raz rozpala w nas instynkt łowcy okazji. Dziewczyny, szykujcie portfele, już w najbliższy weekend ruszamy do sklepów!






Jeśli interesują Was zakupy w sklepach stacjonarnych, koniecznie zaopatrzcie się w czwarty numer "Twojego stylu" lub siódmy "Grazii", gdzie znajdziecie kupony rabatowe do wycięcia i okazania przy kasie. Do zakupów przez internet wystarczą kody.

Akcja obejmuje kilka kategorii sklepów, ja tradycynie skupię się na tych w kategorii "Uroda", przedstawiając Wam najciekawsze według mnie oferty:

  • Bandi:  -25% na www.bandi.pl (kod: TwójStyl2014);
  • Bath&BodyWorks: -40%, rabat na całe zakupy przy zakupie minimum dwóch produków;
  • Golden Rose: -20%, rabat na cały asortyment w salonach firmowych i na www.goldenrose.pl (kod: TwójStyl2014);
  • Inglot: -20%, rabat w salonach firmowych i na www.inglot.pl (kod:TwójStyl2014), nie obejmuje akcesoriów;
  • L'Occitane: -15%, rabat na cały asortyment;
  • Mydlarnia u Franciszka: - 20%;
  • Organique: -20%;
  • Phenome: -25%, także na www.phenome.pl (kod: TwójStyl2014);
  • Stenders: -25% przy zakupie minimum dwóch produktów w sklepach stacjonarnych lub -20% na cały asortyment na www.stenders-cosmetics.pl (kod:TwójStyl2014);
  • Super-Pharm: -25%, rabat na dermokosmetyki;
  • Synesis: -35%, rabat na www.synesis.pl (kod: TwojStyl2014);
  • The Body Shop: -40%, rabat dotyczy maseł do ciała przy zakupie minimum dwóch produktów;
  • Yves Rocher: -30%, rabat na zakup jednego produktu (z wyłączeniem produktów oznaczonych zielonym punktem), przy zakupie powyżej 59 zł tusz do rzęs gratis, także na www.yves-rocher.pl (kod: STYL04).


Mnie prawdopodobnie skuszą zniżki w Golden Rose, Inglocie i Bandi, dobrze przyjrzę się też ofercie sklepów w kategorii "Wnętrza". Zapewne za tydzień pochwalę się, co ciekawego kupiłam.


Pełną listę sklepów biorących udział w akcji znajdziecie TUTAJ. Dajcie znać, na co planujecie polować. Ubrania, buty, akcesoria, kosmetyki, dekoracje? Cokolwiek to jest, życzę Wam udanych zakupów!


Buziaki,
Cammie.



48 komentarzy :

  1. Ja już ostatnio biegałam po sklepach z gazetą ;-) Tym razem chyba odpuszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yzma, rozumiem, że kupiłaś coś fajnego? Pochwal się!

      Usuń
  2. U mnie w pobliżu nie ma takich sklepów ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelia, dlatego podałam też kody do sklepów online ;) Może ktoś zechce skorzystać. Ja na przykład właśnie tak będę robić zakupy, bo u mnie stacjonarnie też nie ma większości tych sklepów.

      Usuń
  3. Organique -20%? Chyba sie skusze na ich peeling ziolowy-mam probke i jestem zachwycona! I chyba link do listy sklepow nie dziala:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, rzeczywiście nie działał, już poprawiłam :)

      Usuń
  4. Idź .. kusicielko !
    I teraz nie będę mogła spać i jutro pewnie kupię tę gazetę i zrobię zapasy ,jakby wojna miała być :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, no to olej kosmetyki! Ja przy każdej takiej okazji korzystam głównie ze zniżek w sklepach z wyposażeniem wnętrz. Przy zakupie jakiegoś tam kremu czy balsamu tych 20% przeważnie nawet nie odczujesz, ale przy droższych rzeczach taka zniżka już robi konkretną różnicę. Tym razem chcę zapolować na jakiś fajny chlebak, szukam czegoś w takim stylu:
      http://www.bonappetit.com/entertaining-style/article/the-6-coolest-bread-boxes-money-can-buy

      Usuń
    2. Wiem wiem . Ostatnio korzytałam np. ze zniżki w Yankee Candle ;)
      Chlebak super ! Ja mam szufladę , więc z głowy w tej materii ;)

      Usuń
    3. Ja się obywam od kilku lat bez chlebaka, ale mój ślubny naciska i naciska, więc chyba w końcu coś kupię :D

      Usuń
  5. Ja już kupiłam Twój styl i zamierzam poszaleć w przyszły weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grazia już zakupiona, na zakupy na pewno się wybiorę, ale bez konkretnego planu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już dawno powycinałam kupony z Twojego Stylu, wcisnęłam je do portfela i zaznaczyłam przypomnienie w telefonie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że o tym piszesz, bo zwykle takie rzeczy mi umykają... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, no to jest szansa, że tym razem nie przegapisz :)

      Usuń
  9. Mam kilka sklepów na celowniku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, mam nadzieję, że zakupy będziesz miała udane :)

      Usuń
  10. Fajne takie rabaty, niestety nie skorzystam w zwiazku z miejscem zamieszkania ;-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irena, w miejscu, w którym mieszkasz, nie ma tego typu akcji?

      Usuń
  11. A powiedziałabyś mi, czy jest jakaś zniżka do Mango? Niby znalazłam listę w Internecie i nie było na niej Mango, a Mago, ale i tak liczę na literówkę przy przepisywaniu : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszysława, niestety nie ma, też żałuję :/

      Usuń
  12. Mam na liście zakupowej jeden kosmetyk z Phenome.
    Wierzę, że tym razem uda mi się to kupić online!
    Przy każdej większej promocji produkt jest wyprzedany.
    Oby tym razem było inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, z phenome tak to już jest, regularne ceny są dość wysokie i wszyscy polują na zniżki.

      Usuń
  13. W kosmetyki na szczęście jestem zaopatrzona :). Zawsze coś tam w promocji w Rossmannie jest a mam blisko. A w ogóle to kupiłam ostatnio polecany przez ciebie pilniczek szklany i muszę przyznać, że jest świetny. Bardzo się cieszę, że się przekonałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mkp, super! Całe szczęście, że przypadł ci do gustu, inaczej miałabym twoją dychę na sumieniu ;)))

      Usuń
  14. Też kupiłam gazetę, ale Twój styl, może kupię żakiet i buty - które mi się podobają;) I być może do organique zajdę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, ja w sumie na ciuchy się nie nastawiam, ale kto wie, jak te moje zakupy się skończą :D

      Usuń
  15. Jakbym mieszkala w polsce to skorzystalabym z kodu do bbw inglota organique I kilku ubraniowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajka, nie ma u ciebie takich akcji? Pewnie masz ciekawsze promocje.

      Usuń
  16. Oj, będzie się działo w ten weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bath&Body Works oraz Organique wyglądają kusząco, szkoda że akurat w ten weekend mam zjazd na studiach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matylda, może znajdziesz choć chwilkę na zakupy? Jakąś przerwę obiadową chyba tam macie :D

      Usuń
  18. a teraz coś z zupełnie innej beczki: http://natemat.pl/97533,my-czytelnicy-wiemy-wiecej-niz-szczygiel-reporter-ktory-nie-uwaza-sie-za-pisarza
    czytałaś już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane, dzięki za linka, właśnie teraz przeczytałam :)))

      Usuń
  19. Szkoda, że kupon Inglota nie obejmuje akcesoriów :/ Kusi mnie kufer Inglot Zuca, 20% zniżki to by było COŚ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, za dużo szczęścia chyba by było, ale i tak fajnie, że na resztę -20%.

      Usuń
  20. Boże, jak dobrze, że napisałaś, bo bym żyła w niewiedzy i padła trupem jakbym się dowiedziała po.
    Zniżki wypisane przez Ciebie super, obawiam się, że będę próbować skorzystać ze wszystkich, lecę zobaczyć resztę sklepów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzepik, czytaj ze zrozumieniem, te zniżki będą obowiązywać w najbliższy weekend.

      Usuń
  22. Mozecie mi napisac jaki jest kod rabatowy do szuz szop, tylko ja potrafię zostawic gazete w autobusie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, niestety nie ma kodu, musisz mieć kupon na zakupy stacjonarne.

      Usuń