beauty & lifestyle blog

czwartek, 19 sierpnia 2010

Lubię :)))

Zostałam potrójnie otagowana! Dziękuję Zetuzetii, Magdzie oraz Hexxanie :***



Jestem podekscytowana, to mój pierwszy tag!

Zasady:

1. Napisz, kto przyznał ci tę nagrodę.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

Nagroda przywędrowała z:
- Suzi's drawer KLIK
- polish makeup bag KLIK
- Tysiąc jeden pomysłów i pasji KLIK.

Lubię (kolejność przypadkowa):
1. Pisać bloga :)
2. Spędzać czas na swoim ulubionym forum :)
3. Mieć urlop :)
4. Pić poranną kawę :)
5. Czytać książki :)
6. Długo spać :)
7. Eksperymentować w kuchni :)
8. Kupować kosmetyki, ciuchy, buty i torebki :)
9. Oglądać You Tube :)
10. Rozmawiać, gadać, plotkować :)

Nagrodzone blogi (kolejność przypadkowa):
1. Jak pięknie być kobietą, za wysoką jakość wszystkiego, czego się Inez dotknie :)
2. Carterfold, za pozytywną energię :)
3. mojaKOSMETYKOmania, za łączące nas podobieństwa :)
4. Kobieta przed 30, za pomysłowość :)
5. make up SAMOUK, za profesjonalizm :)
6. Makeup Boulevard, za niezwykły talent :)
7. Sabbath of Senses, za prawdziwą pasję :)
8. TELEPORT, za inspiracje :)
9. easyMakeup, za kawał dobrej roboty :)
10. FOTO - MAKEUPOWO, za całokształt :)

6 komentarzy :

  1. dzięki piękne za otagowanie, bardzo mi miło:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. również dziękuję, no to chyba nie mam wyjścia...dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, już wyskrobałam posta :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Cammie, jestem wzruszona :* muszę się też w to pobawić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cammie, dziękuję. Jestem zaskoczona i bardzo mi miło jednocześnie.
    Uzasadnienie... No masz rację. Jestem narwańcem i we wszystko, co robię wskakuję po szyję. Niektórzy nazywają to uprzejmie pasją. ;)))
    Jeszcze raz dziękuję żałując, że nie taguje się zwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za otagowanie! Przy najbliższym filmiku z pewnością odpowiem :)

    Aga

    OdpowiedzUsuń