beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 5 września 2011

Będę tęsknić!

Większość z Was wakacje i urlopy ma już za sobą, ja natomiast dopiero teraz cieszę się zasłużonym wypoczynkiem :))) Moje drogie, wyjeżdżam!



(Obrazek: www.wikispace.com)



Wyjeżdżam i nie będzie mnie przez kilka tygodni. Siłą rzeczy No to pięknie! będzie funkcjonować na zwolnionych obrotach. Mam nadzieję, że od czasu do czasu uda mi się do Was odezwać, ale podejrzewam, że będzie to trudne. Czekajcie na mnie cierpliwie. Będę tęsknić! :)))

42 komentarze :

  1. Kami! Udanego urlopu! Wypoczywaj i zostaw wszystkie troski w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wypoczywaj kochana :* bedziemy tesnikc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku. A gdzie się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka tyg? wow! podróż dookoła ziemi?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie zasłużony odpoczynek, relaksuj się ile wlezie i nie myśl o komputerze! Czytelniczki z pewnością zaczekają - przypuszczam, że mimo przerwy Ci ich przybędzie :)

    Cudownych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyjazdu życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. my też będziemy tęsknić :)):* udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również będę tęsknić :) życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypoczywaj na zdrowie :) I wracaj do nas szybko :) Tez będziemy tęsknić!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu:) Mnie również nie było prawie miesiąc i teraz trudno jest się wkręcić:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypoczywaj i ładuj akumulatory :D I wracaj szybko, bo będę ryczeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cammie życzę Ci cudownego pełnego pozytywnych wrażeń urlopu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczekamy, poczekamy. Ile będzie trzeba. A Ty nie martw się blogiem, tylko wypoczywaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. udanego wypoczynku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cammie wypoczywaj i wracaj do nas z nowymi pomyslami ,recenzjami i wrażeniami wakacyjnymi !
    Jeju .. ja w tym roku byłam tylko tydzień i to w połowie czerwca .. kiedy to było ? :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego wyjazdu! Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urlop Ci się należy, ciężko pracujesz nad blogiem:):) miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. baw się dobrze! :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. My też już tęsknimy :D
    Baw się dobrze i wypoczywaj
    Buziak :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. udanego odpoczynku ! Zdradzisz nam dokąd się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń