beauty & lifestyle blog

wtorek, 13 września 2011

Posłuchajcie ...

Muzeum Dźwięku, to dopiero przeżycie! Stara, niepozorna kamienica zaprasza enigmatycznym napisem: Haus Der Musik. Warto podjeść bliżej, do środka przyciągają dyskretne dźwięki muzyki.







Przygotujcie się na niewiarygodne doznania. Wyostrzcie zmysły, zwłaszcza słuch. Sprzyja temu wypełniający muzeum półmrok, pozwalający się wyciszyć i poczuć tę przedziwną atmosferę interaktywnego miejsca, w którym rządzą dźwięki. To tutaj usłyszycie odgłosy rozbrzmiewające w łonie matki, to tutaj skomponujecie swój własny walc, to tutaj dzięki elektronicznej batucie wcielicie się w dyrygenta Filharmoników Wiedeńskich! Możecie też po prostu posłuchać muzyki w najlepszym wykonaniu, przyglądając się sylwetkom największych klasyków.









Niesamowite miejsce, gwarantujące niezapomniane wrażenia. Naprawdę warto odwiedzić. I posłuchać :)))




7 komentarzy :

  1. Brzmi cudownie, bardzo bym chciala kiedys to miejsce odwiedzic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odgłosy rozbrzmiewające w łonie matki? Wow... Jeśli kiedyś dotrę do Wiednia, z pewnością odwiedzę to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ev, naprawdę polecam :)

    Violl, a także cała masa innych dźwięków! Na przykład odgłosy kosmosu! Ale i tak największą frajdą dla mnie było dyrygowanie :) Świetna interaktywna zabawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz smaka na Wieden;) mam nadzieje, ze uda mi sie tam kiedys dotrzec.
    Ciekawy blog;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://pocketful-of-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, to musi być magiczne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  6. Chanel, zgadzam się :)

    Iv, dziękuję :)

    Simply, na mnie wywarło naprawdę mocne wrażenie :) Jedno z lepszych muzeów, w jakich byłam.

    OdpowiedzUsuń