beauty & lifestyle blog

niedziela, 23 lutego 2014

Wszystkie ścieżki prowadzą na ebay, czyli herbaciane gadżety | Ładne rzeczy (9)


W niedzielne popołudnia zawsze staram się proponować Wam luźne, lekkie tematy. Dziś, trzymając się tego zwyczaju, zapraszam na post z cyklu Ładne rzeczy o ... zaparzaczach do herbaty

Jakiś czas temu szukałam czegoś, co pozwoli mi cieszyć się smakiem dobrej sypanej herbaty bez konieczności babrania się z fusami. Oczywiście okazało się, że wszystkie ścieżki prowadzą na ebay, gdzie natknęłam się na całą masę gadżeciarskich zaparzaczy, pomysłowych, kolorowych, zabawnych. A przy tym naprawdę uroczych! Co najlepsze, najczęściej tanich jak przysłowiowy barszcz :))) 

Tylko spójrzcie. Co wybieracie? Słodką kaczuszkę, śmieszną rybkę, smakowitą cukrową laskę, czy czarującą lilię wodną?






A może zażywający kąpieli luzak? Wdzięczne łabędzie? Nurek lub żółta (no przecież :D) łódź podwodna?






Jest też metalowy robot, wyglądający niczym prawdziwy lizak, nawiązująca do estetyki wschodu matrioszka czy wgryzający się w szklankę rekin.






To oczywiście przykładowe zaparzacze, wybór jest o wiele większy, znaleźć można przeróżne wzory, na przykład nutki, kwiatki, listki, rozmaite owoce, najczęściej silikonowe, ale nie tylko (w razie czego szukajcie pod hasłami "tea infusers", "tea filters", "tea clips"). Jak się może domyślacie, jest to głównie produkcja azjatycka, więc ceny tych herbacianych gadżetów są naprawdę atrakcyjne, w przeliczeniu na złotówki wahają się od 2 do około 30 zł. 

Ogromnie mi się te silikonowe zaparzacze podobają, moją osobistą faworytką jest kaczuszka, którą chyba sobie sprawię. Oczyma wyobraźni już widzę mój ulubiony kubek, w którym pływa sobie to maleństwo :)))

Jak widać, zaparzacz może być nie tylko funkcjonalny, może być też pomysłowy i ładny, pozwalając nam oczywiście cieszyć się smakiem herbaty, ale wnosząc również jakąś wartość dodaną, na przykład akcent dekoracyjny czy humorystyczny. To sprawia, że jest to także fajny pomysł na prezent, dobra herbata w komplecie z trafnie dobranym zaparzaczem ucieszy na pewno niejedną osobę. Mnie by ucieszyła!


Co myślicie o tych herbacianych gadżetach? Podoba Wam się efekt łączenia funkcjonalności z pomysłowością? Mam nadzieję, że tak.


Idę zrobić sobie herbatę,
Cammie.




90 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Madzialena, w sam raz dla fana The Beatles ;)))

      Usuń
  2. Bałabym się korzystać z takich ebayowych zaparzaczy. Często ich jakość jest kiepska i nie chodzi mi o tę widzianą gołym okiem, a o (nie)trwałość chemiczną, gdzie te wszystkie związki chemiczne mogą przechodzić do herbaty a wraz z nią do naszego układu pokarmowego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi, na pewno warto zachować ostrożność. T-duck akurat wydaje mi się uznaną w świecie marką, na opakowaniach widać oznaczenia food-safe plastic.

      Usuń
    2. Mi,mam identyczne obawy :)

      Usuń
  3. Kaczuszka wymiata:) Swietne te gadzety:) własnie przez brak zaparzacza trzymam sie torebkowych herbat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nef, ja do tej pory kupowałam jednorazowe filtry, które też rozwiązują w sumie sprawę, ale jak zapomnę zamówić, robi się problem. A tu taki fajny gadżet wielorazowego użytku :)))

      Usuń
  4. Ebay z dnia na dzień coraz bardziej mnie zaskakuje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodkie! W sumie nieglupi gadzet-mam herbate mietowa lisciasta, ktora kocham ale mi te farfolce plywaja:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, ja też farfocli w herbacie nie lubię, od dłuższego czasu stosuję filtry jednorazowe. Ale chyba wolałabym kaczuszkę :DDD

      Usuń
  6. Fajne, chyba sobie kupię jakiś bo od dawna odczuwam brak takiego cusia... i zawsze zapominam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, wybór jest spory, na pewno coś wpadnie ci w oko.

      Usuń
  7. Ale superanckie, u mnie na pewno nie leżałyby bezczynnie :D ja wybieram luzaka i łabędzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matylda, też mi się te łabędzie podobają :)

      Usuń
  8. Rekin wpadł mi w oko :) Ja na ebay'u kupiłam zaparzacz w kształcie truskawki za nie więcej niż 4 zł, a teraz praktycznie identyczne są w DUKA za chyba 20 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., widziałam też te "truskawkowe" na ebay, rzeczywiście tanioszka.
      Pisząc posta, przeglądałam tak na szybko polskie sklepy internetowe i oczywiście można znaleźć zaparzacze silikonowe, ale ceny wielokrotnie wyższe niż na ebay.

      Usuń
    2. Cóż, na czymś trzeba zarobić ;)
      Ja rozważam zamówienie jeszcze kilku truskawek, bo są bardzo ładne i nawet gościom można taką herbatkę zaserwować ;)

      Usuń
  9. Kaczuszka i rekin są świetna. Gdyby nie to, że nie mam ebay to chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, konto na ebay zawsze możesz mieć. A jak nie, to w polskich sklepach internetowych też takie można znaleźć, ale kilkakrotnie drożej.

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam.. Nie dość, że drożej to i mniejszy wybór.

      Usuń
  10. Ale czadowe! :))) Ja swoj silikonowy zaparzacz kupiłam w Duka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Believe, no właśnie M. przed chwilą pisała, prawdopodobnie przepłaciłaś. No ale przynajmniej od razu do ręki, a nie przesyłką z końca świata.

      Usuń
  11. Ja mam akurat zwykły metalowy zaparzacz ale taką rybką czy łabędziem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, są takie urocze, że trudno ich sobie odmówić :)

      Usuń
  12. Przerabiałam już kilka zaparzaczy, bo bardzo lubię sypaną herbatę, a nie lubię pluć fusami. Skończyło się jednak na tym, że po zaparzeniu cedzę sobie przez zwykłe małe sitko do drugiego kubka, bo te mniejsze zaparzacze są czasem zbyt ciasne dla moich herbat. A jak parzę większą ilość to korzystam z dzbanka z sitkiem, które potem można z niego wyjąć.

    Łódź podwodna jest szalona! Przy zakupach na ebayu miałabym jednak obawy względem bezpieczeństwa materiału, z którego wykonano gadżety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, właściwie to okręt podwodny. (Chyba że żółty kolor zwalnia z poprawności terminologicznej ;P).

      Usuń
    2. Słomka, żółty kolor w tym przypadku załatwia sprawę :DDD

      Usuń
  13. Takie wpisy powinny być karane chłostą, znowu mam ochotę pobuszować na Ebayu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam ochotę poszukać na ebayu gadżeciarskich narzędzi do chłosty. Ale... może lepiej nie idźmy tą drogą.

      Usuń
    2. Paula, jeśli potrzebujesz usprawiedliwienia dla zakupów, to wal, biorę tę chłostę na klatę :DDD

      Słomka, każdemu według potrzeb ;)))

      Usuń
  14. Łabędzie i luzak są świetne. Sama mam już dość zaparzania i przecedzania albo parzenia w takim dzbanku niby spieniaczu do mleka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam taki różowy kwiatek z Ikea --> http://m.ikea.com/pl/pl/catalog/products/art/60240318/
    Mam kolegę który zbiera kaczuszki kąpielowe, taka zaparzaczka jak na pierwszym zdj. pewnie by mu się spodobała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Princess, oryginalne hobby :DDD Kup mu, będzie zachwycony :DDD

      Usuń
  16. Płetwonurek kupił mnie z miejsca :D Jest po prostu super uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, przez moment zastanawiałam się, czy to nie jakiś kosmonauta, ale nie, jednak nurek :D

      Usuń
  17. Aaa, jakie fajne! Nurek i łódź podwodna rządzą :D
    Sama do parzenia herbaty lub ziół używam dzbanka z sitkiem. Do kompletu jest podstawka, w którą wkłada się tea light, dzięki temu napój jest długo gorący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, świetny patent, tylko aktualnie nie dla mnie, ogień i dziecko w pobliżu musi skończyć się katastrofą :D

      Usuń
  18. łódź podwodna jest świetna :) mój zwykły, metalowy dogorywa powoli, więc czas coś nowego poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakożerco, no widzisz, dobra okazja, żeby sobie sprawić nowy :)

      Usuń
  19. Jak dobrze że nie obsługuję ebaya! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, jesteś pewna, że dobrze? :DDD

      Usuń
    2. Nawet bardzo!:D Będę mieć pieniądze na wakacje dzięki temu :D

      Usuń
    3. Aż boję się pomyśleć, co niby miałabyś na tym ebay kupić, żeby przepuścić kasę na wakacje :DDD

      Usuń
    4. Rzuciłabym się na te wszystkie gadżety to moje wakacje mogłabym przepuścić :D Wiesz no nie planuję Karaibów ani żadnych takich ;) Jak dobrze pójdzie to 3/4 moich wakacji spędzę pod namiotem/w przyczepie :D

      Usuń
    5. Grunt, żeby mieć dobre towarzystwo :)

      Usuń
    6. To już któreś wakacje z rzędu, które spędzałabym w ten sposób, z tymi ludźmi, więc wynika, że dają radę :D
      Liczę tylko że jeszcze, oprócz tego co mniej więcej zaplanowane, jeden projekt tygodniowy wypali ;) Ogólnie zapowiadają mi się wakacje na wariackich papierach i jak wszystko zaskoczy to będzie mega!

      Usuń
  20. ja mam truskawke silikonowa i jestem tak bardzo zadowolona ze kupilam nastepne :) teraz czekam tylko na dostawe, bo ida z Chin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi, o tych truskawkach kilka osób już właśnie pisało, to, że jesteście zadowolone, tym bardziej skłania mnie do zakupu. Kaczuszko, nadchodzę :DDD

      Usuń
  21. Rekin, rekin! Ja chce rekina! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, widziałam jeszcze rekinią płetwę, pływała jak ta kaczuszka, wystając sponad powierzchni herbaty :DDD

      Usuń
    2. No co Ty? :D jest super! Właśnie przed chwilą połamała mi się wyciskaczka do cytryn więc może zapoluję na obie te rzeczy :D

      Usuń
  22. Są bezbłędne :D lecę na ebaya spojrzeć co tam jeszcze wymyślili ;p
    Ja mam silikonową choinkę, którą można było przed świętami chyba w oriflame zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguszka, cóż, choinka już się trochę zdezaktualizowała ;)))

      Usuń
  23. Jako fanka sypanej herbaty oraz gadżeciara, która uwielbia zaparzaczki - brałabym wszystkie bez wyjątku, są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, może powinnaś zacząć kolekcjonować? :DDD

      Usuń
  24. Piję ogromne ilości herbaty, a zaparzacza się jeszcze nie dorobiłam.
    To błąd! Podczas najbliższych zakupów rozejrzę się za czymś ładnym :)

    Lilia wodna podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, ma coś w sobie, tylko kaczuszkę chyba łatwiej wyciągnąć, to znaczy jest za co chwycić.

      Usuń
    2. Nie pomyślałam o tym ... Masz rację :)

      Usuń
  25. Wszystkie mi sie podobaja. Herbaty nie pije, ale az mi sie zachcialo i chyba sobie zrobie heheeh

    OdpowiedzUsuń
  26. Piję herbatę niemalże codziennie, ale takiego (a właściwie żadnego) zaparzacza jeszcze sobie nie kupiłam. Podoba mi się ta rybka na łańcuszku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika, tylko ciekawe, że nadawałaby się do kubka, bo w dzbanku wygląda na sporą.

      Usuń
  27. Jestem prawdziwą fanką tego typu GADŻETÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh my god. Kupię je wszystkie!!!! Rekin wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  29. super zaparzaczki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Są urocze! Będę musiała się rozejrzeć za jakiś przyjacielem dla mojej filiżanki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój syn wypatrzył rekina i już było kupisz mi mamo? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim faworytem jest łabędź :) Warto jednak zawsze upewnić się, z jakiego materiału są wykonane...Np. plastik i wrzątek to nieciekawe połączenie....Większość jest silikonowa, ale też trudno powiedzieć, jakie barwniki zostały użyte...Trochę bym się tego bała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kirei, zakładam, że ebay nie jest synonimem chińskiego bazaru ze szmelcem. Oferta jest tak szeroka, że spokojnie można wybrać coś sprawdzonych producentów.

      Usuń
  33. Kiedyś też szukałam zaparzacza na ebay i zachwycił mnie wybór...
    Ostatecznie nie mogłam się zdecydować i nie mam żadnego do dziś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kempek, nic straconego, zawsze możesz sobie coś w końcu kliknąć :)))

      Usuń
  34. Kaczuszka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł z zakładką "ładne rzeczy". Urzekłaś mnie.
    Jestem puierwszy raz, dzięki http://www.kosmetykipanidomu.pl/2014/05/zagladam-i-polecam.html?showComment=1400236182310#c4304813711011990217
    ale zostane na dłużej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Iwonellka, witaj :) Rozgość się i zostań na dłużej!

    OdpowiedzUsuń