beauty & lifestyle blog

piątek, 21 lutego 2014

Wedle życzenia, czyli MAC Creme d'Nude Lipstick


Wedle życzenia, zbliżenie na kolejną pomadkę MAC, tym razem Creme d'Nude. Coś mi mówi, że Wam się spodoba, w końcu trudno wyobrazić sobie bardziej klasyczny kolor! Prawdziwy nude, skromny i nie rzucający się w oczy, a jednak z właściwą sobie subtelnością podkreślający usta.






Nie skłamię, pisząc, że właśnie w takich odcieniach czuję się najlepiej, takie najczęściej kupuję i takimi najchętniej się maluję. Ciemnych i nasyconych pomadek nosić nie umiem (choć chciałabym!), za to w tych cielistych jestem rozkochana. A nie znam ładniejszej niż Creme d'Nude.






Urok Creme d'Nude docenią kobiety o jasnej karnacji, blada skóra jest dla tej pomadki doskonałym tłem. Obawiam się, że dla cer śniadych okazałaby się ona nie najlepszym wyborem, same wiecie, ile krzywdy w makijażu może wyrządzić zbyt jasny kolor na ustach. A Creme d'Nude odcień ma naprawdę jasny. 






Formuła typu cremesheen gwarantuje kremowe wykończenie z delikatnym połyskiem. Owszem, pomadka jest jaśniutka, ale dobrze napigmentowana, daje więc doskonałe krycie.






Uwielbiam Creme d'Nude, ale bezkrytyczna nie jestem. Przy formule cremesheen ważna jest kondycja ust, kremowe wykończenie bezlitośnie obnaża wszelkie ich niedoskonałości, pęknięcia czy przesuszone miejsca. Za to na ustach zdrowych, wypielęgnowanych prezentuje się ładnie, wyjątkowo naturalnie, niezwykle świeżo. Bardzo lubię ten efekt!



Dla ciekawskich:
na twarzy Skin79 Scandal Rose&Vanilla BB Cream, Alverde Camouflage 02, Everyday Minerals Intensive Fair Concealer, Everyday Minerals Luminizing Sunlight Powder, Lumiere Silk Radiance Winter Silk, Guerlain Pearly White Meteorites, na oczach Virtual Mat Duo 049, MAC Naked Lunch, L'Oreal Super Liner Blackbuster, Wibo Curling Pump Up Mascara, na brwiach MAC Brun.



Zdaję sobie sprawę, że część z Was uzna Creme d'Nude za pomadkę zbyt jasną, ale dla mnie stanowi ona ideał. Choć nie ukrywam, że kusi mnie też Myth i Fleshpot, niewykluczone więc, że pojęcie ideału za jakiś czas mi się zmieni :DDD


Co myślicie o Creme d'Nude? Lubicie takie odcienie na swoich ustach? Jakie są Wasze ulubione cieliste pomadki? Czekam na Wasze komentarze!


Buziaki,
rozmyślająca nad zakupem Golden Rose Velvet Matte,
Cammie.



115 komentarzy :

  1. Dla mnie jest za jasna, ale na tobie prezentuje się całkiem ładnie, dużo lepiej niż ta barbiowata landrynka :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Nie trafiłam jeszcze na tak ładny "nude" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, najładniejszy, jaki znam. Ale i tak ciągle rozglądam się za innymi, ten typ tak ma ;)))

      Usuń
  3. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie jasne kolory pasują do mnie najbardziej. Creme d'nude jest pięknym odcieniem, choć wolę róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yuki, w takim razie może zainteresuje cię Hue. Jest prawie tak samo jasna, ale ma wyraźną różowawą nutę i bardziej błyszczące wykończenie. Postaram się pokazać ją za kilka dni.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! Chętnie się jej przyjrzę :)

      Usuń
  5. Takie pomadki bardzo mi się podobają ale jak na złość wyglądam w nich brzydko:P Chyba mam zbyt ciemne usta i po prostu nie wygląda to tak ładnie jak u Ciebie. Dlatego jeśli chodzi o nude to wybieram zazwyczaj te troszkę ciemniejsze odcienie- z Maca było by to np. Freckeltone i Shy Girl- obie bardzo mi się podobają na swatchach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Princess, nie znam ani jednej, ani drugiej, idę zaraz poszukać zdjęć.

      Mam podobnie z ciemnymi odcieniami. Podobają mi się okrutnie u innych, sama wyglądam, jakbym wgryzła się w coś żywego i nie wytarła ust z krwi ;))) Sorry za makabryczne porównanie, ale najtrafniej oddaje to, co widzę, gdy na siebie patrzę po pomalowaniu ust na jakikolwiek odcień czerwieni :DDD

      Usuń
    2. Rzeczywiście bardzo ładne, choć Shy Girl już chyba dla mnie za ciemna. Za to Freckletone świetna! Przy okazji natknęłam się też na swatch Sweet Sunrise, niestety wpadł mi w oko :DDD

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Izis, też tak myślę. Naprawdę ją lubię, co zresztą widać po stopniu zużycia.

      Usuń
  7. Fantastycznie wygląda na ustach - koniecznie chcę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułka, polecam, myślę, że nie będziesz żałować zakupu.

      Usuń
  8. kolor nie dla mnie, ale Tobie jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clicalice, doskonale się w tym kolorze czuję :)))

      Usuń
  9. Ja z MAC uwielbiam Hue i Blankety. Z żywszych kolorków mam So Chaud, a czaję się na Vegas Volt :D Creme d'nude wygląda ładnie, ale mam kilka podobnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., Hue pokażę właśnie w następnej kolejności, też bardzo ją lubię. Wyguglałam sobie Blankety, kolor śliczny, ale dla mnie chyba byłby za ciemny.

      Usuń
  10. Mam ten kolor i uwielbiam ;) Z żywszych kolorów mam upatrzony Girl about Town, ale jakoś nadal się waham nad jego zamówieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrooveczka, czy to nie jest ta, którą Oleska tak chętnie nosi? Myślę, że ma znaczny udział w wypromowaniu tego koloru. Podobnie rzecz się ma z Plumful, która nagle wszystkim się podoba, odkąd Nissiax ją pokazała.

      Usuń
    2. Chyba tak ;) Jednak zostaje ona na razie w sferze marzeń, bo boje się, że kolor nie będzie mi pasował :/

      Usuń
    3. Może spróbuj znaleźć najpierw tańszy odpowiednik? Będziesz miała okazję sprawdzić, jak czujesz się w takim kolorze i czy warto inwestować w droższą szminkę. Tu masz fajne zestawienie:
      http://uptownurban.com/2012/07/10/14-mac-lipstick-dupes/

      Usuń
  11. uwielbiam takie subtelne, ale znaczące podkreślenie ust!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie na Tobie wygląda, u mnie wypada niestety trupio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizz, szkoda. Aczkolwiek MAC ma taką ofertę, że chyba każdy jest w stanie znaleźć odcień idealny dla siebie.

      Usuń
  13. Przepiękna, coraz bardziej przekonujesz mnie do zakupy pomadki Mac ;) a Golden rose velvet matte są świetne wiec nie zastanawiaj się tylko kupuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, korci mnie, żeby wziąć na próbę choć jedną.

      Usuń
  14. Ładny , delikatny nudziak. Ślicznie prezentuje sie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonale do Ciebie pasuje :) Żałuję, że szminki nie są dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, a ja myślę, że z konturówką sama byłabyś zaskoczona!

      Usuń
    2. Violl, nie żałuj, jest jeszcze tyle innych walorów do podkreślania, np. rzęsy :) Ja ze szminkami się jakoś nie dogaduję, wydaje mi się, że dziwnie wyglądam :D

      Cammie jest bardzo ładnie w takim kolorze :)

      Usuń
    3. FF, Wiola ma takie rzęsy, że nie musi ich podkreślać :)))

      Usuń
  16. Idealny nude, choć tak jak piszesz zdecydowanie dla jasnych cer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, to prawda, uniwersalny kolor to jednak nie jest.

      Usuń
  17. Ślicznie się prezentuje na Tobie, ale u mnie niestety by nie było żadnego efektu - za delikatna. Poza tym moja częstotliwość używania czegokolwiek do ust jest tak oszałamiająca, że chyba nawet nie opłaca mi się kupować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, jak trafisz na "swoją" szminkę, to zaczniesz używać, zobaczysz!

      Usuń
    2. Ale ja nie pamiętam o wszelakich mazidłach do ust :D Jakimś błyszczykiem czy pomadką to przelecę usta raz jak wychodzę z domu i tyle :D Zimą używam balsamów itd dopiero w momencie jak już mam czerwone albo suche usta, a one się tak łatwo nie dają ;)
      Ale może masz rację, jak pokocham w końcu jakiś kolor to może zacznę używać ;)

      Usuń
    3. Na bank właśnie tak by było!

      Usuń
  18. Uwielbiam taki odcień pomadki na ustach!!!! Czy nakładałaś na usta jeszcze coś przed (jakąś pomadkę ochronną, krem) ? Zapraszam na moje allegro ;) http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33332417

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What we love, nie, nie nałożyłam niczego więcej.

      Nie zostawiaj takich linków, następnym razem usunę komentarz.

      Usuń
  19. Ale pięknie do Ciebie pasuje Cammie !

    Nie wszystko dla wszystkich , ale tutaj trafiłaś w dyszkę z wyborem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, dzięki, naprawdę dobrze się w niej czuję, lubię ją nosić.

      Usuń
  20. Tez rozmyslam na pomadkami golden rose...eh;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, ja się chyba złamię i kupię :DDD

      Usuń
    2. Ja sie zastanawiam czy jechac dzis do miasta;) czy poczekac do poniedzialku i skoczyc po pracy....Sisi ma czerwona i sa wg niej trwalsze niz te matowe z Sephory i mniej wysuszaja usta, wiec mysle tylko czy kupic czerowna czy jakas jednak na codzien, czy moze jednak dwie:P

      Usuń
    3. Drogie nie są, bierz obie :DDD

      Usuń
  21. Widać po stopniu zużycia że ją lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A tam pomadka, jaka ładna buzia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie myślę że byłby ciut za jasny ale ogólnie prześlicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie zdecydowanie za jasna.
    To akurat kwestia indywidualna.
    Najważniejsze, że Ty w tym kolorze czujesz się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, dobrze i swobodnie, nie mam w niej poczucia, że jestem przemalowana.

      Usuń
  25. Ładny cielaczek, ale słyszałam, że jest problematyczna podczas aplikacji i podkreśla mankamenty ust, dlatego jej nie pragnę :) Ja polecam Mocha Muse z Maybelline. Kolor jest podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anne, problemy pojawiają się tylko wtedy, kiedy usta są w gorszej kondycji, ale prawda jest taka, że jak moje usta mają gorszy dzień, to wcale po szminkę nie sięgam, ani po maca, ani po żadną inną. A na zdrowych prezentuje się super, do aplikacji też nie mam zastrzeżeń.

      Usuń
  26. ale przecudowny jest ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewulette, cieszę się, że ci się spodobał :)

      Usuń
  27. Dla mnie właśnie jest o wiele za jasna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, spodziewałam się tego, że dla części z was będzie za jasna. Ale za jakiś czas planuję pokazać też całkiem fajnego i sporo ciemniejszego nudziaka z rimmel, może ten cię zainteresuje.

      Usuń
  28. Pięknie u Ciebie wyglada.Uwielbiam takie kolory,ale u mnie pewnie wyglądała by zbyt trupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, cóż, każdy musi znaleźć swój odcień :)

      Usuń
  29. Nie lubei takich kolorow, w ogole jasnych nie lubie, jakos mi nie podchodza

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna, choć podejrzewam, że dla mnie mogłaby być nieco zbyt jasna. Generalnie jednak też lubię nudziakowe pomadki. W intensywnych kolorach czuję się jak w przebraniu. I to niekoniecznie takim, jakie chciałabym nosić (od razu przypominają mi się przedszkolne bale, kiedy chciałam być księżniczką, a mama przebierała mnie np. za biedronkę...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, hahaha, rozumiem cię, mnie mama wiecznie za Czerwonego Kapturka przebierała, nie cierpiałam tej idiotycznej wielkiej czapki :DDD

      Usuń
  31. na mnie pewnie byłaby nudna, ale u Ciebie cudna! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie za różowa:P ale ja ogólnie cielistych nie umiem nosić, u mnie królują mocne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Far, różowa? Ona nie ma w sobie ani krzty różu. Ale to w sumie bez znaczenia, skoro i tak wolisz ciemne kolory :)))

      Usuń
  33. Podoba mi się ten "nude" :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor, ale dla mnie chyba jednak troszkę za jasny. Ale co tam, wybiorę się do Maca i sama zmacam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna, ale dla mnie też za jasna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, cóż, to nie jest kolor dla wszystkich.

      Usuń
  36. Wolę ciemniejsze kolory co i tak nie zmienia faktu że jest cudna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dość jasna, ale u Ciebie wygląda pięknie. Moim ulubionym nudziakiem nadal mimo wszystko pozostaje Rimmel Airy Fairy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, po ostatnim poście nawet ją znowu wyciągnęłam, ale nie, to jednak nie to :DDD

      Usuń
  38. Kolor cudny, ślicznie wygląda na ustach. Pięknie kryje - to bardzo istotne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny, nie jest taki sztuczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taml, zgadza się, wygląda bardzo naturalnie :)

      Usuń
  40. Śliczny kolor! Niestety dla mnie pewnie byłby za jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja z MACa jestem zachwycona pomadką viva glam gaga 2 i niki minaj- idealny kolor na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GoodForYou, tylko z tego, co kojarzę, to raczej intensywne odcienie?

      Usuń
  42. naturalny i delikatny, pięknie Ci w nim :) tak świeżo
    mnie osobiście nudziaki nie leżą, wyglądam w nich blado i dziwnie się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakożerco, nie ma co się zmuszać :) Mnie też często na kimś podobają się kolory, po które sama nigdy bym nie sięgnęła.

      Usuń
  43. o takiej szukam! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo Ci pasuje ten kolor! Ja nie czułabym się dobrze w tak jasnych ustach (chociaż? może? ostatnio mam ochotę na wielkie eksperymenty!), ale u Ciebie wygląda to ładnie i naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, dzięki!

      Czy ty dostałaś moją przesyłkę? Pytam, bo to już prawie dwa tygodnie od nadania, wolę się upewnić, czy doszła, po tych wszystkich zawirowaniach :DDD

      Usuń
  45. Przepiękny kolor, choć dla mnie MAC nadal pozostaje poza zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
  46. Znam ten kolor, jest śliczny, chociaż ja wolę nosić róże lub czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beautyicon, każdy ma jakieś tam swoje preferencje :)

      Usuń
  47. Świetny kolor :) Ja się tylko zastanawiam, jak udało Ci się zrobić w niej taki prosty kształt z 'dzióbka', którym była na początku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola, wszystkie moje pomadki prędzej czy później tak wyglądają :DDD W sumie nie wiem, jak ja to robię :DDD

      Usuń
  48. Przepiękna. Bardzo lubię kolory nude, ale zawsze wybierałam takie z nutką różu. Być może pora odejść od starych przyzwyczajeń? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane, jak potrzebujesz nutki różu, to hue powinna ci się spodobać. Pokażę następnym razem :)

      Usuń
  49. bardzo sympatyczny kolor i na pewno warty swojej ceny jest uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Stań się piękna, pomadki MAC zdecydowanie warte są swojej ceny! Choć oczywiście żałuję, że nie są tańsze :DDD

    OdpowiedzUsuń