beauty & lifestyle blog

środa, 16 lipca 2014

Ładne kwiatki, czyli JOKO Find Your Moment


Swojego czasu pokazywałam Wam sporo lakierów JOKO z regularnej oferty marki, dziś natomiast będziecie miały okazję zobaczyć nowość z nawiązującej do kolorów kwiatów kolekcji limitowanej Find Your Moment. Z lakierowego bukietu, w którym znaleźć można frezję, fuksję czy orchideę, ja wyciągnęłam dla siebie kwiat maku. Zapraszam na prezentację odcienia Poppy!






Poppy (10 ml, 13 zł) to lakier, którego nazwa bardzo dobrze oddaje jego charakter, to rzeczywiście żywa, jasna czerwień kwiatu maku. Od dziecka lubiłam te delikatne polne kwiaty, zawsze żałując, że tak szybko więdną i naprawdę cieszę się, że ich kolor został tak wiernie odtworzony. 








Choć w buteleczce dostrzec można delikatną shimmerową mgiełkę, na paznokciach Poppy sprawia wrażenie lakieru idealnie kremowego. Kolor jest intensywny i nasycony, dla jego wydobycia wystarcza praktycznie jedna warstwa. Nie jest to jedyna zaleta tego lakieru, pochwalić trzeba też jego wygodny pędzelek i ułatwiającą malowanie konsystencję. Przez mocną pigmentację jego nakładanie wymaga jednak precyzji, na pewno nie da się tego zrobić na przysłowiowym kolanie.

Wnioskuję co prawda tylko z jakości Poppy, ale wydaje mi się, że kolekcja Find Your Moment jest bardzo udana. Bardzo ładne te kwiatki! Same spójrzcie.




Podoba Wam się ta kwiatowa kolekcja? Jak na tle niezapominajki, bambusa, słonecznika, frezji, fuksji, astra, lawendy i orchidei wypada kwiat maku? Piszcie, czekam na Wasze komentarze!

Buziaki,
Cammie.


46 komentarzy :

  1. Świetny odcień! W ogóle wiele kolorów z tej serii wpadło mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, mnie generalnie podobają się wszystkie róże / fiolety z tej serii.

      Usuń
  2. Mi wpadł w oko trzeci z prawej :P (Wszystko co jest w kolorze lekko rozbielonego fioletu mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparatka, to przynajmniej masz sprecyzowane upodobania :DDD

      Usuń
  3. piękny żywy kolor, ale wszystkie cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maliniarka, za zielenie dziękuję, ale resztę mogę przygarnąć :DDD

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :)
    Prawdziwy maczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, trochę przypomina mi makową czerwień z kiko, ale tamten lakier ma głębszy kolor.

      Usuń
  5. Lakier uroczy:) W ogóle cała kolekcja wydaje się udana, szczególnie spodobały mi się róże, czerwienie i fiolety. Tylko nie wiem gdzie można kupić te lakiery, w żadnej drogerii nie widziałam Joko. Online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Princess, stacjonarnie niestety nie umiem powiedzieć, sama chciałabym wiedzieć :D

      Usuń
    2. A propos przysłowiowego kolana;) ja nie umiem inaczej pomalować paznokci jak na kolanie właśnie:P

      Usuń
    3. Serio? Ja miałabym palce pomalowane do połowy :DDD

      Usuń
    4. Serio serio:D nawet wzorki odbijam "na udzie" hehe:D

      Usuń
    5. Dobra jesteś :DDD Jednak co kobita, to inna technika.

      Usuń
  6. Piekne kolorki, szczególnie fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała kolekcja raczej nie w moich kolorach ;) Poppy wyglądał ciekawie w buteleczce, ale to też nie taki odcień, jaki bym chciała. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze nienaganny manicure :)
    Kolor piękny, rzeczywiście świetnie odwzorowany. Mnie wpadł w oko pierwszy od lewej, kojarzy się z latem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Poppy! Jest śliczny :)

    Oprócz Poppy mam też Forget me noti 3 ostatnie od prawej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, ja miałam w rękach jeszcze tylko lawendę, ale powędrowała do jednej z was na FB :)

      Usuń
  10. Mak to zdecydowanie jeden z najładniejszych kolorów ever ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady, bardzo lubię makową czerwień, czego dowodem jest niemal pusta buteleczka lakieru kiko o podobnym odcieniu.

      Usuń
  11. Szkoda że buteleczki nie są takie jak w podstawowej kolekcji, bardzo mi się tamte podobają :) Sam kolor piękny z resztą podobnie jak wiele innych obok niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linka, a dlaczego ty nie spisz o takiej barbarzyńskiej porze? ;)))

      Usuń
  12. Śliczny maczek :)
    Cammie, masz takie piękne paznokcie, że nie mogę się na nie napatrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, przyznam ,że bardzo ładny , podoba mi się też zieleń , pomarańcz i dwa ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, jest w czym wybierać, naprawdę fajne kolorki w tej kolekcji :)

      Usuń
  14. ładny, kusi mnie ta seria :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie pomidorowe/ makowe czerwienie. Bardzo ładnie razem wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cała seria mi się podoba ;) piękne soczyste kolorki takie jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przedostatni kolorek jest cudowny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maloka, to lawenda :) Niedawno miałyście szansę wygrać go na FB :)))

      Usuń
  18. To jest właśnie mój ulubiony odcień czerwieni. :)
    Czy różni się znacząco do wcześniej prezentowanego Hip Hop od Rimmela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane, hip hop jest bardziej jaskrawy, więcej w nim pomarańczowego. Jak chcesz, to zrobię porównanie i dorzucę jeszcze poppy z kiko, też podobny kolor.

      Usuń
    2. No jasne! :) Czerwień to taki podstawowy, klasyczny kolor jeśli chodzi o lakiery i wbrew pozorom ciężko wybrać idealny odcień. Moją ulubioną czerwień dostałam przypadkiem! Sprzedawca na allegro opóźnił się z wysyłką innych lakierów i zgodził się dodać mi 1 kolor gratis - myślałam, że wybieram sobie ciemno-różowy. :D

      Usuń
    3. Mówisz i masz :))) Pokażę na dniach.

      Usuń