beauty & lifestyle blog

wtorek, 22 lipca 2014

Wedle życzenia, czyli rzut oka na czerwienie | JOKO, Rimmel, Kiko


Tyle tych czerwonych lakierów do paznokci, że jak przychodzi co do czego, to nie wiadomo, który wybrać, bo w gruncie rzeczy każda czerwień jest inna. Ja w każdym razie doskonale znam te dylematy :DDD Najwyraźniej Wy także je miewacie, bo po ostatnim wpisie z makową czerwienią JOKO w roli głównej, poprosiłyście o porównanie tego odcienia do innych czerwieni, które pojawiały się wcześniej na blogu. Także wychodząc naprzeciw Waszym prośbom, przygotowałam porównanie trzech czerwonych lakierów - JOKO Poppy, Rimmel Salon Pro Hip Hop i Kiko Poppy Red




Kolory niby podobne, ale wprawne oko szybko wychwyci niuanse. Najjaskrawszy zdecydowanie jest lakier Rimmel, w którym doszukać się można sporej ilości pomarańczowego pigmentu. Najciemniejszą, najgłębszą czerwienią jest na pewno Kiko. JOKO natomiast na tle konkurencji w zasadzie się nie wyróżnia. 




I co, która czerwień najładniejsza? Moją faworytką przez długi, długi czas była ta z Kiko, od niedawna zdetronizowana jednak przez Rimmel. Pomidorowy, żywy odcień Hip Hop wspaniale prezentuje się w letnim, mocnym słońcu i na tę chwilę mogę powiedzieć, że to mój ulubiony czerwony lakier. Ale co będzie jesienią, tego nie wie nikt :DDD

Założę się, że też macie swoje ulubione czerwone lakiery. Czerwone, jak setki innych, a jednak niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. No przecież :DDD Zdradźcie swoje typy, czekam na Wasze komentarze! Najpiękniejsza czerwień to ...?

Buziaki,
Cammie



56 komentarzy :

  1. Z tych trzech najbardziej podoba mi się Rimmel. Chociaż ja w ogóle lubię czerwienie na paznokciach, więc wszystkie 3 mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani domu, mówiłam, nie idzie się zdecydować :DDD

      Usuń
  2. Wszystkie piękne.:D Aż mi się mieni w oczach. Idę zmywać lakier nude i malować na czerwono! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie KIKO najładniejsze z tych trzech:) Kilka lat temu miałam piękny czerwony lakier od Vipery, dosyć ciemna, głęboka i soczysta czewień. Niestety już go nie produkują, a ja nieudolnie szukam odpowiednika... ehh:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosya, owocnych poszukiwań w takim razie. Znam ten ból, jak znika ze sprzedaży jakiś ulubiony produkt, aż za dobrze zresztą.

      Usuń
  4. Z Twoich najbardziej do gustu przypadła mi czerwień Kiko. Ja sama uwielbiam ten kolor, ale bardzo rzadko go noszę - chyba najwyższy czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, ja w sumie też mam fazy, choć generalnie czerwień bardzo lubię. Ale czasami tygodniami nie noszę, po czym nagle zwrot o 180 stopni i maluję paznokcie na czerwono non stop. Kto zrozumie kobietę? :DDD

      Usuń
  5. Mnie najbardziej spodobał się odcień z Kiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, kiko ma chyba najbardziej klasyczny odcień, nie dziwię się, że wpadł wam w oko.

      Usuń
  6. Mnie również najbardziej podoba się ta z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inga, to taki typowy wakacyjny kolor, podejrzewam, że za parę tygodni zachce mi się czegoś bardziej klasycznego :))) Ale nie można odmówić mu uroku. Poza tym ma świetną jakość. Ta seria w ogóle jest bardzo udana.

      Usuń
  7. Wszytkie są pięknie, wszytkie pokochałabym:) czerwień z Rimmela mam, ale chyba bardziej podoba mi się ta z Kiko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, niestety kiko już prawie na wykończeniu, przywiozłam sobie ten lakier ze trzy lata temu z włoch. Powoli czas się z nim żegnać.

      Usuń
    2. Smuteczek! Może uda Ci się do niego wrócić?

      Usuń
    3. Ewa, niewykluczone, pewnie przy okazji jakiejś podróży go poszukam.

      Usuń
  8. Najbardziej mi się podoba czerwień z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również najbardziej podoba się Rimmel, ale resztą też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, rimmel ma nad pozostałymi tę prostą przewagę, że jest najłatwiej dostępny.

      Usuń
  10. Ja cały czas szukam idealnego czerwonego lakieru... Póki co najbliżej ideału jest "Vodka&Caviar z OPI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szajbuska, opi generalnie ma bardzo fajne czerwienie.

      Usuń
  11. hmmm chyba najbardziej podoba mi się rimmel bo jest najcieplejszy, a ja wolę ciepłe czerwienie niż chłodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Princess, nie wiem, czy jest najcieplejszy, ale na pewno najbardziej jaskrawy :))) Nie każdy takie mocne kolory lubi, ale dla mnie ta czerwień jest piękna.

      Usuń
  12. kolory jak najbardziej do mnie przemawiają :D super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola, cieszę się, że ci się spodobały :)

      Usuń
  13. jestem wierna czerwienią rimmel od lat, hip hop mam, ale wolę Coral Romance i Riviera Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, ale to chyba spoza serii salon pro? Z 60 seconds w ogóle się nie polubiłam.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Kamila, przyjemnie się go nosi, nie przeczę :)

      Usuń
  15. Kiko 362 zdecydowanie najbardziej mnie się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilla, szkoda, że kiko nie jest marką u nas dostępną, fantastyczne mają nie tylko lakiery.

      Usuń
  16. Z tych trzech Rimmelek najbardziej mi się podoba. A ze swoich najbardziej lubię czerwień Wibo z serii Sand, też jest taka jaskrawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, w tej serii była jakaś czerwień? Już nie pamiętam.

      Usuń
    2. Była, była, taka: http://www.bangla.pl/zdjecia-wibo-wow-sand-effect-efekt-matowego-piasku-up39576-10.htm (nie mogę znaleźć sensowniejszego zdjęcia :/ Kolor szałowy, tylko wykończenie trochę słabe.

      Usuń
    3. Rzeczywiście ładny.

      Usuń
  17. Oj tak znam te dylematy który kolor wybrać:p a z tych czerwieni najbardziej podoba mi się Kiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, przez te dylematy mam za dużo lakierów :DDD

      Usuń
  18. Najbardziej pasowałaby mi czerwień Kiko, choć jak dla mnie też nie jest ona ideałem. Wolę inne czerwienie, te są złamane pomarańczem, a to zdecydowanie nie moje odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, w kiko nie ma pomarańczowych tonów, pewnie dlatego wpadł ci ten lakier w oko.

      Usuń
  19. Ależ mnie kusi ta nowa seria Joko *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, nie dziwię się, bardzo udana kolorystycznie kolekcja.

      Usuń
  20. Jak dla mnie KIKO jest najładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usmiechnieteoczy, widzę, że większość z was myśli podobnie :)))

      Usuń
  21. Z zaprezentowanej trójki ta od Kiko podoba mi się najbardziej.
    Choć czerwień idealną już znalazłam - to Too Too Hot Essie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, too too hot też jest chyba dość jaskrawy, prawda?

      Usuń
  22. Niby podobne do siebie, ale jednak... mnie najbardziej podoba się Kiko.
    I w ogóle ostatnio podobają mi się takie "makowe" czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, temu lakierowi z kiko chyba najbliżej do kwiatu maku.

      Usuń
  23. Uwielbiam czerwień na paznokciach, ciężko jest wybrać najładniejszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, to prawda, mnie przynajmniej podoba się dużo za dużo :DDD

      Usuń
  24. Ależ mnie zaintrygowałaś tym pytaniem! Niesamowicie teraz żałuję, że nie mam dostępu do moich wzorników i nie mogę wybrać tej jednej jedynej ;) Jednak pierwsze, co nasuwa mi się na myśl to głęboka czerwień od Catrice, która niestety nie ma najlepszego krycia :( a jak się tak nad tym zastanowić, to wybór czerwieni byłby całkiem łatwy w porównaniu z różami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linka, ja z lakierami catrice jakoś nie mogę się dogadać. Kolory przepiękne, ale jakość jak dla mnie pozostawia sporo do życzenia. No, może z wyjątkiem Two million dollar baby, który uwielbiam i w którym nie widzę wad :D

      Usuń
  25. Nie potrafię wybrać który jest moim kolorem, wszystkie są piękne :) każdy odcień czerwieni mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dębica, jak ci się tylko podobają, to mały problem, gorzej, jak chcesz je wszystkie mieć :DDD

      Usuń