beauty & lifestyle blog

czwartek, 27 listopada 2014

Naturalny luksus, czyli mikołajkowy konkurs z JOIK!


Już za kilka dni mikołajki! Z tej okazji serdecznie zapraszam Was do udziału w konkursie, mam dla Was wspaniałe mikołajkowe prezenty, trzy peelingi do ciała JOIK! Jeśli kochacie kosmetyki naturalne, po prostu musicie zagrać. Wybierać możecie pomiędzy wersją solną z solą morską, grejpfrutowo-mandarynkową z białym cukrem i owsianą z cukrem brązowym.




Sponsorem nagród w konkursie jest Natur Polska, wyłączny dystrybutor kosmetyków JOIK i Ikarov w Polsce. O obu tych markach wielokrotnie już Wam pisałam, mam więc nadzieję, że dobrze je kojarzycie. Jeśli chodzi o JOIK, to określana jest mianem naturalnego luksusu i wydaje mi się, że coś w tym jest. Jej peelingi w każdym razie są absolutnie cudowne. Cieszę się, że będziecie miały okazję się o tym przekonać! W dodatku w tak przyjemnych, mikołajkowych okolicznościach. Bo mikołajki są fajne, prawda? Kto nie lubi dostawać prezentów! Zwłaszcza że niektóre bywają niezwykłe. Idąc tym tropem, w zadaniu konkursowym zamierzam dziś nakłonić Was do powspominania mikołajek sprzed lat. Jest jakiś mikołajkowy prezent, który szczególnie zapadł Wam w pamięć? Prezent, który Was wzruszył, zachwycił czy rozbawił? Mnie od razu przychodzi na myśl gipsowa kura, którą dostałam kiedyś od serdecznego kolegi z podstawówki :DDD Pojęcia nie mam, co nim kierowało, kiedy postanowił mi ją podarować, ale było to na tyle irracjonalne i zabawne, że do dziś dobrze ten upominek pamiętam. Mam nadzieję, że Wy także macie co wspominać i zechcecie się tymi wspomnieniami podzielić. Do dzieła, zapraszam do wypełniania konkursowego formularza!

Regulamin

1. Konkurs organizowany jest przez blog no-to-pieknie.pl Realizowany jest na zasadach określonych niniejszym Regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 
2. Sponsorem nagród jest Natur Polska.
3. Niniejszy konkurs adresowany jest do wszystkich czytelników bloga No to pięknie!.
4. Uczestnicy konkursu mają za zadanie wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy, odpowiadając na pytanie: Opowiedz krótko o swoim niezapomnianym mikołajkowym prezencie. Jaki prezent utkwił Ci w pamięci? Uczestnicy konkursu  dodatkowo muszą polubić profil Kosmetyki JOIK Natura w czystej postaci na portalu społecznościowym Facebook oraz udostępnić informację o konkursie na swoich profilach bądź blogach.
5. Konkurs rozpoczyna się 27.11.2014 r., termin zgłaszania się do konkursu upływa z dniem 05.12.2014 r. 
6. Uczestnik zgłaszając się do konkursu tym samym przyjmuje warunki jego Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883z późn. zm.). 
7. Nagrodami w konkursie są trzy peelingi do ciała marki JOIK (solny, grejpfrutowo-mandarynkowy i owsiany). Nagrody nie podlegają zamianie na inne. 
8. Spośród wszystkich poprawnych zgłoszeń losowo wyłonione zostaną trzy zwycięskie odpowiedzi. Werdykt zostanie ogłoszony 6 grudnia. O wygranej zwycięzcy zostaną poinformowani za pośrednictwem bloga no-to-pieknie.pl oraz wiadomości mailowych, a nagrody przekazane zostaną zwycięzcom w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych. 
9. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 roku nr 201, poz. 1540 z późn. zm.). 
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia. W sprawach nie określonych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.





Link do profilu JOIK na FB znajdziecie TUTAJ. Na Wasze zgłoszenia czekam do 5 grudnia, wyniki poznacie dzień później, w mikołajki. Powodzenia! Trzymam za Was kciuki. I z niecierpliwością czekam na Wasze mikołajkowe wspomnienia, bardzo jestem ciekawa, jakie prezenty zrobiły na Was największe wrażenie. Grajcie!

Buziaki,
Cammie.



8 komentarzy :

  1. niestety nie wiem w którym miejscu mogę polubić Joik na FB ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cammie, świetny konkurs. Jak tylko dorwę się do kompa to wyślę zgłoszenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, zapraszam! Cieszę się, że ci się spodobał :)))

      Usuń
  3. No i zrobione. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę sobie przypomnieć ŻADNEGO prezentu na mikołajki sprzed wiecej niż 2 lat. o_O
    Zapytałam się mojej połówki co mi dawał. Opowiedź: "Odpieram te insynuacje. Na pewno Ci coś dawałem!"
    :D

    OdpowiedzUsuń