beauty & lifestyle blog

czwartek, 6 listopada 2014

Ogłoszenie, czyli wyniki konkursu Ikarov!


Uwaga, ogłoszenie dla zainteresowanych wynikami konkursu Ikarov! Mam już listę zwyciężczyń. Przypomnę, że gra toczyła się o trzy zestawy kosmetyków naturalnych tej bułgarskiej marki. Takich, jak na poniższej konkursowej grafice :)))




Otrzymałam od Was mnóstwo zgłoszeń, ale nagrody niestety są tylko trzy. Do kogo trafiają? Oto szczęśliwe zwyciężczynie.


TheOrchidea1988

Paulina Joanna

kajka


Dziewczyny, serdecznie gratuluję! Zaraz napiszę do Was w sprawie danych do wysyłki. Mam nadzieję, że kosmetyki będą Wam dobrze służyć.


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Jego popularność to dla mnie wyraźny sygnał, że był dla Was atrakcyjny. Zapamiętam na przyszłość! Dobrze wiedzieć, o jakie nagrody najchętniej gracie.


Buziaki,
Cammie. 


23 komentarze :

  1. Gratulacje dla zwycięskiej trójki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dziewczyny :) niech się dobrze używają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fart, jakich mało ! Dziękuję pięknie i gratulacje dla pozostałych dziewczyn :)
    Dane zaraz pomkną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!:)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow dziekuje :) I gratuluje pozostałym dziewczynom :) czekam na maila od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orchidea, nie dostałaś? Dawno wysłałam :)

      Usuń
    2. nie... . zaraz wyśle Ci maila na skrzynke :)

      Usuń
    3. Boze jaka ze mnie sierota sprawdziłam nie tą skrzynkę pocztową :) wszystko doszło :)

      Usuń
    4. No to całe szczęście, bo już się zastanawiałam, jakiegoż to szczęśliwca poinformowałam o wygranej :DDD

      Usuń
  6. Pozostaje tylko pogratulować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW :) Dziękuje i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń