beauty & lifestyle blog

sobota, 6 grudnia 2014

Pora na prezenty, czyli wyniki mikołajkowego konkursu


To dziś, mikołajki. Pora na prezenty! Zapraszam na ogłoszenie wyników mikołajkowego konkursu :))) Przypomnę tylko, że w ostatnich dniach miałyście szansę zagrać o trzy naturalne peelingi do ciała estońskiej marki JOIK.




Stawiając Wam konkursowe zadanie, prosiłam, żebyście przywołały w pamięci swój niezapomniany mikołajkowy prezent. Z ogromną przyjemnością przeczytałam Wasze odpowiedzi, podarowałyście mi niesamowite historie. Zaręczyny (zaskakująco wiele z Was zaręczyło się w mikołajki!), pozytywne wyniki testów ciążowych, randki na końcu świata, spełnione dziecięce marzenia, było tego naprawdę sporo. Z niektórych anegdot się śmiałam, inne mnie wzruszyły, wszystkie natomiast podkreślały walor bynajmniej nie materialny, a sentymentalny i właśnie to było najpiękniejsze. Bardzo Wam za te skrawki Waszego życia dziękuję!

A teraz najważniejsze, wyniki. Peeling solny otrzymuje kajka, peeling grejpfrutowo-mandarynowy robaczeeek, a owsiany Barbara ł. Dziewczyny, serdeczne gratulacje! Jeszcze dziś się do Was odezwę.

Jak zwykle dziękuję wszystkim za zainteresowanie konkursem. Mam nadzieję, że weźmiecie też udział w kolejnym. A to już za kilka dni! Mam dla Was coś wyjątkowego :)))

Buziaki,
Cammie.


14 komentarzy :

  1. jak tak dalej pójdzie - zacznę być podejrzewana o jakieś znajomości ;-)

    dziękuję pięknie :) chyba faktycznie sól nie była rozchwytywana :)

    dane za moment podeślę ,gratulacje dla pozostałych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajka, tak wyszło :DDD
      Po moim apelu co prawda parę osób o sól zagrało, ale i tak padło na ciebie. Widocznie był ci ten peeling piany :DDD

      Usuń
  2. Jak już pisałam tak się cieszę że aż uwierzyć nie mogę :) Dodatkowy prezent urodziny - na tą 30-tkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, nie wiedziałam, że obchodzisz teraz urodziny! Super, rzeczywiście fajnie się złożyło :)))

      Usuń