beauty & lifestyle blog

sobota, 13 sierpnia 2011

Good deal :)))

Na temat paletki Oh So Special Sleek już chyba wszystko zostało powiedziane. Dlatego nie będę jej opisywać, po prostu ją pokażę, bo oczywiście nie oparłam się pokusie i kupiłam ją na fali jej wielkiej (w pełni uzasadnionej zresztą) popularności. Do kompletu wzięłam też paletkę Sunset, która chodziła mi po głowie już od wielu miesięcy, bo jej kolorystyka została skomponowana jakby specjalnie z myślą o mnie :)



Pogrubienie


Oh So Secial






Sunset








Wiem, że zdania na temat palet Sleek są podzielone. Ja w każdym razie uważam, że relacja ceny (28 zł w drogerii Paa Tal, którą swoją drogą muszę pochwalić za tempo obsługi i gratisy dołączone do zamówienia) do ich jakości jest rewelacyjna i jestem przekonana, że zarówno Oh So Special, jak i Sunset będą mi służyć równie dobrze, jak będąca moim ulubieńcem już od wielu miesięcy Storm. Mówcie, co chcecie, zrobiłam świetny interes! :)))

41 komentarzy :

  1. Wiem, że się powtarzam, ale świetnie wyglądasz w makijażach o pomarańczowej tonacji :)) i te dłuuuugie rzęsy! Czarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te cienie :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, kusisz mnie paletką Sunset. ale na razie robię sobie embargo na kolorówkę i biorę się za meblowanie mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolorki :)

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie.html
    Zapraszam do wzięcia udziału. W poniedziałek zakończenie :) Będzie mi miło, jeżeli weźmiesz udział

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam paletkę oh so special :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Violl, dziękuję :*

    Paulus, :)

    Blueeyesgirl, hmmm, jakby tu powiedzieć ... Ja jeszcze do końca nie jestem umeblowana ;)))

    Peach, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PureMorning, a kto jej nie ma? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba ta paletka Oh So Special ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kucicie tymi paletkami, ale kolory sa cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam Sleek'a Oh So Special!
    Świetny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też moją oss kupiłam od paatal ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam;)
    ale bardzo fajne kolorki ma ta oh so special
    a nie mam jej tylko dlatego, że teraz latem praktycznie nie używam cieni więc mnie specjalnie nic nie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham paletke sunset :) a oh so special mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brwi idealne, a te rzęsy to po prostu- nawet nie wiem jak to nazwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podzielam Twoje zdanie :). Paletki Sleek jak na swoją cenę są fantastyczne. Owszem : może niektóre kolory cieni są "płaskie" i czasem kolor w paletce odbiega od tego jaki uzyskamy na oczach, ale mimo wszystko darzę je wielkim zaufaniem :P.

    Świetny zakup, gratuluję wyboru! Właśnie OSS, Sunset i Storm to moje ulubione paletki na dzień obecny :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wybór Cammie :) też mam obie i jestem bardzo, bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Emka, mnie też zauroczyła :)

    Splątane słuchawki, ja nie kuszę, ja sama dałam się skusić ;)))

    Cysia, popularność oh so special jest olbrzymia :)

    Sia, ja jestem bardzo zadowolona z transakcji, pewnie będę do nich wracać :)

    Atina, ale jesień już za pasem! ;)))

    Simply, cieszę się, że w końcu uległam i ją sobie kupiłam :)

    Aktualnaa, dziękuję, choć akurat do swoich brwi mam pewne zastrzeżenia ;)))

    Daria, wiele dziewczyn podziela to wielbienie ;)))

    Natalia, o proszę, co za zgodność gustów :)))

    Sylvia, mam nadzieję, że ja też nie będę żałować zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oh so special miłością mą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wlasnie zrecenzowalam Oh So Special (bardzo pozytywnie zreszt). Pokochalam Sleeka od pierwszej paletki i zazdroszcze Ci Sunset, ktorej nie mam (jeszcze!).

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszka, ja na razie jestem w fazie zauroczenia, ale kto wie, jak to się rozwinie ;)))

    Kleopatre, ale to pewnie kwestia czasu, co? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. ja to bym chętnie wszystkie paletki Sleek kupiła, tylko póki co piniądzorów brak na taki wydatek. Teraz po Twojej notce jeszcze bardziej je chcę i muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cammie, a jak to jest z oryginalnością produktów? Bo przyznam szczerze, że nie które ceny wprawiają mnie w konsternację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Vedette, wszystkie naraz chcesz kupować? Ależ nie odbieraj sobie przyjemności powolnego zbierania ;)))

    Westka, ale o co pytasz? Generalnie o Paa Tal? Pierwszy raz robiłam tam zakupy, wzięłam tylko sleeka. Nie mam zastrzeżeń co do oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kusi mnie ta paletka oh so special ;p na Paa Tal są ostatnio takie nowości, że mam ochotę wykupić cały sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ba! Pewnie że zrobiłaś świetny deal! Takich paet jak te dwie nigdy za wiele. Z nimi po prostu każdy makijaz musi się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sauria, nie możesz tego zrobić! Zostaw coś dla nas ;)))

    Katalina, też tak myślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne masz rzęsy!:D
    mi wlasne wczoraj przyszla pierwsza paletka sleeka, oh so special , jeszcze nie probowalam.
    ze wszystkich paletek mi rowniez najbardziej odpowiada sunset, moze dlatego, ze mam juz swoją kolorową paletę 120;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jasne, że świetny interes, Sleeki są super i za tę cenę chyba najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nie mam żadnej (jakim cudem?!), ale chyba dłużej nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczuchmurność (świetny nick), dziekuję :*

    Opos, w swojej klasie konkurencję biję na głowę :)

    Rebellious, właśnie, jakim cudem?!? :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię te cienie. mięciutkie. nakłada się je cudownie

    OdpowiedzUsuń
  32. Elżbieta, to prawda, są wyjątkowo kremowe, łatwo je rozetrzeć :) Dzięki temu są łatwe w obsłudze nawet dla takiego antytalencia jak ja ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Sleeki to moje ulubione cienie, właściwie na nich nauczyłam się porządnie cienować :) Inglotami mi w ogóle nie szło np..
    Ale Oh so Special mnie trochę rozczarowała. Niestety praktyznie zawsze muszę dodać do niej cienia z innej paletki, żeby ożywić makijaż, bo jakbym nie wykombinowała to zawsze czegoś mi brakuje, niby ładne te kolory ale nie ma bajeru. Ale opłacało się właściwie kupić dla tego różowego z OSS, bo mam go w Original i szybko schodzi, a to mój ulubiony cień jak na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pilar, a mnie się właśnie to w OSS podoba, że jest taka bezpieczna :) Ale ja źle się czuję w bardzo kolorowych makijażach, nigdy nie robię kontrastowych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam sunset i kocham nad zycie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cammie, tak, pytałam ogólnie o Paatal. ;) Chodzi mi np. o lakiery Sally Hansen, czy o róże CK. To ich ceny wprawiły mnie w konsternację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja mam paletkę Storm i jestem z niej bardzo zadowolona. Kolory,które wybrałaś są piękne, będę się za nimi rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Westka, sporo dziewczyn robi tam zakupy, nie słyszałam, żeby któraś miała zastrzeżenia :)

    Paulina, też bardzo lubię Storm, zwłaszcza jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń