beauty & lifestyle blog

środa, 31 sierpnia 2011

Na ostatnią chwilę :)))

Niemal na ostatnią chwilę, ale co tam :))) Uprzejmie donoszę, że sieć drogerii Rossmann na koniec wakacji przygotowała ciekawą akcję promocyjną.



(Zdjęcie: www. rossmann.com.pl)



Zakup wybranego asortymentu wiąże się otrzymaniem przypisanych mu super prezentów! Oferta obejmuje naprawdę sporo artykułów, nie tylko kosmetycznych, także jeśli planowałyście zakupy, to warto je zrobić właśnie teraz :)))

Promocja jest naprawdę atrakcyjna, także spieszcie się, bo oferta ważna jest tylko do jutra! Wybaczcie, że daję znać tak późno, ale sama dowiedziałam się o tym zaledwie wczoraj, przez zupełny przypadek. I tak oto dzięki spontanicznemu zakupowi lakieru do włosów Taft cieszę się uroczą zawieszką :)))






Udanych zakupów! :)))

25 komentarzy :

  1. a mnie niestety nic z tej gazetki nie przekonało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego typu promocji w drogeriach, bo zawsze trzeba się dopominać o te gratisy... Przynajmniej ja zawsze trafiam na takie ekspedientki, które zawsze się ociągają i nie są zbyt chętne do dawanie czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja :) Trzeba to obadać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam tusz wibo i gratis dostałam mini błyszczyk :) akcja jutro się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Youcouldbehappy, wierzę, choć jeśli ktoś akurat i tak planował zakupy, to pewnie się ucieszy :)

    Zoila, mnie wczoraj panie same zaczepiły, bo pojęcia o niczym nie miałam i chciałam sobie po prostu wyjść ze sklepu :))) Także nie ma reguły.

    Iwetka, byle szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to dobrze bo jutro jadę właśnie na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sauria, :)

    Majorka, udanych łowów!

    OdpowiedzUsuń
  8. no to nieźle ja dzisiaj robiłam zakupy i nic nie dostałam:( a jakaś laska śmigała po sklepie w czapce św. Mikołaja co u mnie wywołało przerażenie bo już myślałam że jakaś promocja na Mikołajki ostatniego dnia wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chora i się nie wybiorę do Rossmana :( A miałam takie piękne plany, heh :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe a ja ostatnio widziałam Panią Mikołajową w Rossmannie i zastanawiałam się dlaczego tak wcześnie robią akcje przedświąteczne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja już byłam 26. :D Dostałam naszyjnik taki jak na zdj, bransoletkę, i serduszko swarovskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam o tym z tydzień temu ale nic mnie nie zainteresowało ale jutro wybiorę się po Radical :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oliwkowa, z każdym rokiem reklamy z Mikołajem pojawiają się wcześniej i wcześniej.. więc wcale bym się nie zaskoczyła widząc reklamy na mikołajki ostatneigo dnia sierpnia..

    Też skorzystałam z tej promocji. Przy voucherze na kino, były okrutnie nie miłe ekspedientki dla mnie i moich znajomych.

    Ale już gdy kupowaliśmy neutrogenę, były abrdzo uprzejme. (przy zakupie neutrogeny, peeling do stóp gratis)

    No i od ceny produktu odejmują dodatkowo jeszcze 1 grosz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzisiaj się załapałam z tej promocji na gratisowe pilniczki ecotools, przy zakupie pędzelka do cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o nie wierzę, jeszcze się sierpień nie skończył, a oni już wyskoczyli z mikołajem, szybciej niż coca-cola :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właściwie żadna promocja nie wywarła na mnie dużego wrażenia. ;-) Wolę promocyjne gazetki aniżeli takie z gratisami. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oliwkowa, pewnie nie kupiłaś po prostu niczego, co by było objęte tą promocją :)

    Peach, szybkiego powrotu do zdrowia!

    Monalizzka, no trochę się wygłupili ;)))

    Klaudia, niezłe zdobycze :)))

    Aktualnaa, no właśnie nie wiem. Jeszcze rano wisiała na stronie, teraz już inna podwieszona.

    Chanel, do radicalu dołączony jest jakiś fajny krem do rąk :)

    Wszystko, jeszcze trochę i mikołaje nie będą nas opuszczać rok okrągły ...

    Sia, też zwróciłam uwagę na te pędzle :)

    Messalexa, rekord świata ;)))

    One Love, od czasu do czasu taka też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na promocję. :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Redhead, mnie się podoba :)

    Kosmetykomania, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, dzięki za informację! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny lańcuszek, ja nie kupiłam nic objętego promocją, niestey :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki że o tym mówisz:) tak bym pewnie nic nie wiedziała:P

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo a ja byłam dzisiaj i kupiłam masło do ciała z tutti frutti i miałam dostać krem do rąk to już nie było :( nie za fajnie, ale przynajmniej mam pięknie pachnące masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Katsuumi, ależ proszę :)

    Splątane Słuchawki, jeszcze będzie okazja na jakieś promocyjne zakupy :)

    Nutelli, :)

    Spiritus, no tak, zapasy wyczerpane ...

    OdpowiedzUsuń