beauty & lifestyle blog

piątek, 26 sierpnia 2011

Grzech nie skorzystać :)))

"Podkreśl piękno swoich rzęs. Zmień swoją maskarę. Zmień swój wygląd". Tym hasłem sieć drogerii Sephora zaprasza nas do akcji, dzięki której dowolny, stary tusz możemy wymienić na miniaturę pogrubiająco - wydłużającej maskary Clinique High Impact!






Oferta jest ważna do 4 września lub do wyczerpania zapasów, także spieszcie się! Wystarczy stawić się w Sephorze i poprosić o wymianę.






Łapcie okazję! Grzech nie skorzystać :)))

42 komentarze :

  1. Szkoda, że mam daleko do Sephory :/

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej najbliższej sephorze zapasy sie wyczerpały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak daja to trzeba korzystac ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Splątane Słuchawki, "może"? A gdzie entuzjazm? ;)))

    Rodzynka, ja skorzystałam z czyjejś uprzejmości :) (kochanie, dziękuję :*!)

    Sauria, a to pech ... Próbuj gdzie indziej może?

    Maus, jak dają, trzeba brać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że u mnie nie ma Sephory bo uwielbiam takie okazje i na pewno bym skorzystała

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna okazja ale ja się wstydzę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już wymieniłam swój stary tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lady, :)

    Karola, u mnie też nie ma, ale jakoś zbiegiem okoliczności się udało :)

    Dezemka, no co ty? Jaja sobie robisz? :DDD

    Atina, ciekawe, co robią z tą stertą starych tuszy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podobnie jak Dezemka, jakoś tak głupio :PPPP:DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawiałam się nad tym i doszłam do wniosku, ze robią badania na temat najpopularniejszego tuszu do rzęs:D
    mój tusz jak oddawałam został dokładnie obejrzany przez Panią z Sephory;) przez chwile myślałam, ze się nie zakwalifikuje do wymiany z moim tuszem z Hean:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idalia, no nie mogę! Ale co głupio? Przychodzisz, wymieniasz i wychodzisz :DDD

    Atina, też właśnie przyszło mi do głowy, że to jakaś forma badań marketingowych :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tym i ubolewa, że nie mam sephory, moze do 4 wrzesnia przejadę się specjalnie:D ciekawe czy mogę oddac wyschnięty tusz, którego kiedys zapomniałam zakręcic:o

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Krawędzi, możesz, mój był zużyty, do środka nie zaglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten tusz Clinique :) Myślę, że jest warty takiej wymiany :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihi dokładnie tak jak Idalia pisze :D No tak wejść i poprosić mi dziwnie :P

    A może to być tusz jakiejkolwiek firmy?

    Chyba mnie przekonacie (w sensie ośmielicie :D)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nie skorzystam... Nie lubię chodzić do Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o akcji :) niestety nie ma sephory w moim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  18. wymieniłam sobie zużyty tusz na taką miniaturkę :) znaczy dokładnie Tż mi wymienił, jutro przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie skorzystam, kiedyś kupiłam ten tusz i muszę powiedzieć, że to najgorszy z tuszy jaki w życiu miałam! Lepiej oddać te 100 zł potrzebującym :P

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście grzech nie skorzystać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj kuciaki !
    a byłam dziś w Galerii i nie weszłam :( nie wiedziałam .... chlip chlip :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic nie głupio, ja wparowałam do sephory z impetem i zdecydowanie oznajmiłam, że jestem tutaj aby wymienić tusz. Wymieniłam i sobie poszłam. Trzeba korzystać z takich akcji, żeby było ich więcej, więcej, więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cammie, no normalnie głupio, puste opakowanie za nowy tusz, i to za darmo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Też już wymieniłam :) rozumiem, że niektórym może być głupio, czasem te panie z sephory są bardzo niemiłe, ale to oczywiście zależy od człowieka. Na mnie i koleżankę dziwnie patrzyły przy wymianie.

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze tylko muszę jechać do innego miasta

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam już o tej akcji, ale nie wiem czy zdążę dotrzeć do Sephory zanim promocja się skończy. :( :P

    OdpowiedzUsuń
  27. A mijałam dzisiaj Sephorę :) Może się jeszcze załapię :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dzisiaj wymieniłam w Lublinie bezproblemowo :D Jestem przeszczęśliwa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Na Krawędzi, oczywiście, że możesz :) Atina dobrze prawi :)

    MoodHomme, ja go bardzo lubię :)

    Dezemka, przecież to jest nagłośniona akcja, reklamowana w poważnych kobiecych pismach, a nie żadna łacha sprzedawczyń. Idź i w ogóle się nie krępuj!

    Katalina, mnie udało się upolować dwie :)))

    Zoila, może ten jeden raz warto się przełamać?

    Renia, może poproś kogoś? Wiadomo gdzie ;)))

    Nastusia, ja też męża zaangażowałam, sama nie miałam możliwości :)

    Temptation, dla mnie jest świetny. Porządnie rozdziela rzęsy, a nie każdy tusz sobie z tym radzi.

    Claudd, :)

    Mamibecia, masz czas do 4 września, choć wiadomo, im szybciej, tym lepiej :)

    Stri-linga, i słusznie, nie ma się co szczypać! :)))

    Idalia, ale w tej akcji naprawdę nic nie zależy od dobrej woli sprzedawczyń. Właśnie na tym to polega - nowy tusz za stary, za nic :)))

    Hane, sprzedawczyni też człowiek, może miała gorszy dzień? W każdym razie wymiana zainteresowanemu klientowi się należy i obsługa nie może z tym dyskutować :)

    Na Krawędzi, trudno, poświęć się :)))

    Redhead, jeszcze masz trochę czasu :)

    Curlygirl, trzymam kciuki :)

    Doma, super :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Clinique High Impact jest naprawde warty uwagi:-) zuzylam kilka opakowan i mysle ze jeszcze wroce do niego a miniatura to dobry sposob na wstepne testy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo fajna promocja,dobrze ze o tym napisałaś bo nic nie wiedziałam :* Nie wiesz czy na jednego klienta przypada jedna sztuka czy mozna wymieńić dwie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gorzej jak pojadę i juz nie bd mieli...

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie niedługo mają otworzyć Sephorę, mam nadzieję, że zdążę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapasy w Białymstoku już się skończyły :( Od zaprzyjaźnionej ekspedientki dowiedziałam się, że niektórzy przychodzili wręcz całymi rodzinami i każdy z takiej grupki wymieniał jeden tusz... >:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Hexx, też bardzo mi pasuje ten tusz :)

    Marta, jedna osoba - jedna miniatura:)

    Na Krawędzi, fakt, byłoby słabo ...

    FasOla, to musieliby na dniach ją otworzyć :)

    Kreska, życie ...

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś otagowana ;))
    http://faceciwolaszatynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. chyba nie pojadę, koleżanka pisała, że u niej juz tuszy nie ma, więc tam gdzie chcę jechać może byc podobnie;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna akcja! Jaka szkoda, że nie ma w Niemczech Sephory :(

    OdpowiedzUsuń
  39. szkoda, że u mnie nie ma sephory.

    OdpowiedzUsuń