beauty & lifestyle blog

piątek, 5 sierpnia 2011

Noblesse oblige ;)))

Lubimy powiew luksusu, prawda? Co powiecie na kamienie szlachetne? Turmalin, rubin, szafir i cytryn? Odnajdziecie je w kolekcji cieni Virtual. Przedstawiam Klejnoty Kaszmiru :)))






Kolekcja oparta jest na technologii mikronizacji pigmentów i kamieni szlachetnych. Dzięki temu wszystkie składniki są idealnie rozdrobnione, a cienie są trwałe, nie osypują się podczas aplikacji i zapewniają dobre wybarwianie koloru. Miękka, jedwabista struktura sprawia, że kolor z łatwością przenosi się na powiekę. Bogate we właściwości odżywcze i regenerujące naturalne minerały działają kojąco na skórę, dotleniają ją, tworzą naturalną barierę ochronną przed czynnikami zewnętrznymi.






Kolekcja obejmuje 40 odcieni o matowym, satynowym, brokatowym bądź metalicznym wykończeniu. Spójrzcie, jak się prezentują.






A oto, co otrzymałam do testów od hojnego jak zawsze producenta :)))






Dwie satynowe, cytrynowe czwórki.









Satynowa, szafirowa trójka.






Matowa, rubinowa dwójka.






Urocze, prawda? Coś dla sroczek, takich jak my, łasych na błyskotki :DDD Mam nadzieję, że dobrze będą się te klejnoty nosić. W końcu noblesse oblige ;)))

31 komentarzy :

  1. Straaaasznie dużo odcieni, jestem ciekawa matów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Innooka, też bardzo mi się podobają :)

    Idalia, właśnie od matów mam zamiar zacząć testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają zachęcająco, ciekawa jestem Twoich wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dwójka wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki, szczególnie ten ostatni misie bardzo spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. FF, na pewno dam znać :*

    Obojetniejaka, mnie właśnie też, to mat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. klejnoty kaszmiru piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie ciekawią satynowe szafirowe czwórki :)

    p.s
    Widziałam u Idalii Twój komentarz o oleju. Próbowałaś może oleju oliwkowego albo kaktusowego też z Dabur? Jeśli nie to polecam wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolorki:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miętówka, duży wybór, każda dziewczyna coś dla siebie znajdzie :)

    Sylvia, nie, nie znam ich. Dziękuję za podpowiedź :*

    Kobiecewariacje, :)

    Rebellious, będzie recenzja :))) Może nawet jakiś konkurs? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają zachęcająco. Jak u nich z pigmentacją?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarodzielnico, widzę, że wszystkie mamy słabość do matów :)

    Dlugadrogadodomu (i długi avek ;D), jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja chyba wyrażę mało popularny pogląd :o nie podobają mi się te cienie... ale to przede wszystkim wynika z awersji to cieni typu "trójki", "dwójki" itp. Zdecydowanie bardziej wolę paletki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Angel, tobie nie można dogodzić! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też kuszą maty... Ale nie kupię. Na razie mam dosyć cieni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że większość blogerek jest chyba zmęczona połyskującymi cieniami i pragnie MATÓW :D
    Ja swoją drogą trochę ubolewam, że Sleek nie wypuszcza pełnowymiarowych matowych palet...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile makijaży można takimi cieniami wyczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sabb, cóż, ja też mam ich stanowczo za dużo :ppp

    Opos, będą, będą :)))

    Kosmetasia, :)

    Idalia, też nie mogę odżałować :(

    PureMorning, :)

    Jovenparasiempre, mam już kilka pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi podobają się "czwórki" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mało kosmetyków kupuję z Virtual, ale podoba mi się, że jest tak duży wybór :) Fajne kolorki są w satynowej,szafirowej trójce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kleopatre, zwłaszcza ta zielona przykuwa oko :)

    MoodHomme, też lubię, jak mam z czego wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja się przyłączę do Angel, w ogóle nie kuszą mnie te cienie. I już nawet nie ze względu na nielubianą również przeze mnie formę. Tylko tak o, po prostu nic nie zachwyciło moich oczu.

    Przy okazji dodam, że zostałaś otagowana :)

    http://redhead-blabber.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Lemi, dzięki :* Choć akurat na ten TAG nie planuję odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie dobrane odcienie i strasznie słodko wyglądają te trójeczki i czwóreczki - choćby dlatego sprawię sobie jakąś.

    OdpowiedzUsuń