beauty & lifestyle blog

niedziela, 16 września 2012

Na tapczanie siedzi leń ;)))

Nie na tapczanie, tylko na kanapie. Poza tym wszystko się zgadza :D Ostatnio miałam takiego lenia, że prawie nie zaglądałam na bloga. Zaniedbałam Was, wiem. Biję się w pierś! I choć zdążyłam się stęsknić, sama nie wiem, z jakim tematem do Was wrócić.



O czym mogłabym napisać?

Mogłabym kontynuować serię o ciąży i macierzyństwie. Poprzednie posty spotkały się z naprawdę ciepłym przyjęciem.

Mogłabym zaprezentować Wam Firmoo. Niedawno ten sklep z okularami zwrócił się do mnie z prośbą o notkę promocyjną i poważnie się zastanawiam, czy w to nie wejść, bo już wcześniej miałam ochotę skorzystać z ich usług. Jesteście zainteresowane darmowymi okularami?

Mogłabym, skoro już o okularach mowa, napisać o okularach do makijażu, na jakie natknęłam się niedawno u optyka. Nie miałam pojęcia, że taki gadżet w ogóle istnieje!

Mogłabym pokazać swoje zakupy. Zaszalałam na Biochemii Urody i iHerb. Jestem o krok od kliknięcia kilku rzeczy w AlleDrogerii.

Mogłabym opisać swój pomysł na walkę z przebarwieniami. Właśnie z ich powodu zrobiłam zamówienie na BU. Niezbędnie potrzebowałam silnego serum! Oczywiście do koszyka wpadło coś jeszcze ;)))

Mogłabym opowiedzieć, jak ja, stara krowa, zabieram się na naukę konturowania twarzy. Właśnie z tego powodu zrobiłam zamówienie na iHerb. Niezbędnie potrzebowałam pędzla do bronzera z EcoTools! Oczywiście do koszyka wpadło coś jeszcze ;)))

Mogłabym poskarżyć się Wam na kondycję włosów. Myślałam, że osłabienie włosów po ciąży to mit, moje zdawały się być nawet w lepszym stanie niż wcześniej. A tymczasem jakiś miesiąc temu zaczęło się ...

Mogłabym zrecenzować kilka produktów z GlossyBoxów. Mam swoje hity i kity. Tak a propos, GDZIE JEST MOJE WRZEŚNIOWE PUDEŁKO???

Mogłabym przygotować post z serii "Ty wybierasz!", dzięki któremu same miałybyście okazję poprosić o konkretną recenzję.

Mogłabym pokazać Wam kolejne kikusie i essiaki, zwłaszcza że załapałam się na promocję w Super-Pharm.

Mogłabym zdradzić, jaki mam nowy pomysł na pielęgnację skórek wokół paznokci, testy już w toku.

Mogłabym napisać o moich eksperymentach z olejkiem pichtowym.

Mogłabym zaprezentować sposoby na upiększenie toaletki i łazienki.

Mogłabym pochwalić się, co wygrałam w niedawnym perfumowym konkursie u Sabbath.

Mogłabym w końcu w kilku słowach opowiedzieć o mojej ostatniej lekturze, wstrząsającej "Czarnobylskiej modlitwie" Swietłany Aleksijewicz.



O czym macie ochotę poczytać? Dajcie znać, wszystkie komentarze wezmę pod uwagę! 



A tymczasem pozwólcie, że przekażę trochę pozytywnej energii. Do mnie jej spora dawka trafiła kilka dni temu od Sylwii, autorki bloga Mała Graciarnia oraz The Beauty Box, autorki bloga Nothing but beauty, które nagrodziły No to pięknie! So Sweet Blog Award :)))






O co chodzi? Zupełnie o nic. Żadnych pytań, żadnego zdradzania sekretów, żadnych dziwnych łańcuszków. Po prostu miły gest, osobiste wyróżnienie. Wyraz sympatii dla bloga i jego autora. Sylwia, The Beauty Box, dziękuję! I przekazuję nominację kolejnym pięciu blogerkom:

Violl i jej Na obcasach, żeby w końcu do nas na dobre wróciła;

Magdzie i jej My Pink Plum z najserdeczniejszymi życzeniami wszystkiego dobrego na nowej drodze życia;

Kasi i jej Keep calm & be beautiful, w podziękowaniu za poziom i atmosferę jej bloga;

Pannie Joannie i jej Światu, bo tak bardzo lubię czytać jej teksty, zwłaszcza te naaaaajdłuższe;

Emmie, ciągle W podróży, za dar przybliżania odległego.


Przy okazji witam też serdecznie wszystkie nowe czytelniczki. Dziewczyny, miło mi Was gościć, mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej!


Pozdrawiam Was,

Cammie.




72 komentarze :

  1. Ja bym poczytała o nauce kontirowania, bo ja też się w końcu za to wzięłam ;)

    Na Firmoo się skusiłam. Wybrałam, przekazałam, wysłano mi e-mial, że niedługo wyślą i ... na razie cisza ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotuję taki post, jak już dotrze mój pędzel, zdecyduję się w końcu na jakiś bronzer i poczynię pierwsze próby. Bo na razie to tylko teoretyzuję :DDD

      A z firmoo się właśnie waham ...

      Usuń
  2. Nauka konturowania to z pewnością ciekawy post, dla takiej chodzącej niewiedzy w temacie, jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ja na razie też wiem niewiele, ale uczę się!

      Usuń
  3. Wszystko proszę po kolei:) Lubię tu zaglądać, nie od dziś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diary, da się zrobić :)))
      Miło mi, że zaglądasz z sympatią!

      Usuń
  4. Ja dzis tez robie dzien leniwca :-D a pisz o tym, co ci serce popowiada ;) Buziaki, zapraszam na konkurs ze sklepem Sheinside, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katsuumi, ooo, dzięki za info, zajrzę. Ostatnio mam szczęście w konkursach :DDD

      Usuń
  5. Ja też chętnie poczytam o konturowaniu :)
    Jestem chyba na tym samym etapie co Ty ;D
    Uczę się ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłe to wyróżnienie :) Sama dzisiaj zostałam nim zaskoczona :)

    Pisz, o czym tylko chcesz! Przeczytam wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, taki miły, niezobowiązujący TAG, prawda? Fajna odmiana po tym całym nawale typu "100 pytań do ..." ;)))

      Usuń
    2. Dokładnie tak! Nie żebym nie lubiła "zwykłych" tagów, ale ten jest inny i przez to fajny :)

      Usuń
    3. Po prostu wyraz sympatii, podoba mi się taka idea :)

      Usuń
  7. Ja tam czekam na swój post o cc, czyli jednak temat ciążowy ;)

    Reszta oczywiście też mnie bardzo interesuje, ale z racji zbliżającego się końca to chyba bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czekam na kazdy z tych tematow w kolejnosci jakiej chcesz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajka, zakładałam, że każda z Was będzie miała jakieś preferencje. To szalenie miłe, że chcecie czytać WSZYSTKO :DDD

      Usuń
    2. w ciazy juz byc nie chce wiec to mnie srednio interesuje, reszta moze byc hehe

      Usuń
    3. Nigdy nie mów nigdy, plany planami, a życie życiem ;)))

      Usuń
  9. Ja z chęcią przeczytałabym zestawienie GlossyBoxa.
    Reszta też ciekawa, oczywiście, ale bardzo mnie ciekawi, jak oceniasz GB po kilku miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annathea, na razie to wściekam się, że wszyscy już swoje wrześniowe pudełka dostali, a moje zaginęło gdzieś w odmętach firmy kurierskiej :///

      Usuń
  10. Napisz o tych okularach do makijażu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zzielona, napiszę, napiszę, na zasadzie ciekawostki. Myślę, że zainteresuję dziewczyny ze słabym wzrokiem. W końcu makijaż jest dla wszystkich!

      Usuń
  11. Przeczytałabym o wszystkim, w dowolnej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby zawsze wiedziałam, że poruszasz tu wiele tematów, ale dopiero teraz dostrzegłam JAK WIELE :D Chętnie poczytam o wszystkim, jak zwykle :)

    Dziękuję za wyróżnienie :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, mam nadzieję, że choć trochę cię zmobilizuję do podjęcia dawnego tempa publikowania. Brakuje tu ciebie!

      Usuń
  13. Ja poproszę konturowanie, bo też się wciąż uczę i jeszcze internetowe zakupy, bo tego nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężatko, widzę, że więcej tu takich stawiających pierwsze kroki. Tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że potrzebny jest taki post.

      Usuń
  14. Ja rownież wrześniowego GB nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, naprawdę? To może to jakiś poślizg o większym zasięgu? Czyli jest jeszcze nadzieja, że nie będę walczyć z wiatrakami, próbując odgadnąć, co się dzieje z przesyłką.

      Usuń
  15. Też chętnie przeczytam o WSZYSTKIM. :D Jeśli wolno mieć preferencje, to najbardziej ucieszę się na widok postu o kondycji włosów, kontynuacji serii ciążowej i konturowaniu twarzy. A, i o walce z przebarwieniami. I o upiększaniu mieszkania. I... Wiesz co, Cammie - dawaj wszystko jak Ci wygodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laura, zabawna jesteś, uśmiałam się :DDD Czyli co, wszystko interesuje cię "najbardziej"? :DDD

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Sylv, bardzo to było miłe, naprawdę się ucieszyłam :)

      Usuń
  17. Wszystkie propozycje są ciekawe:))) Jednak w pierwszej kolejności chciałabym zobaczyć post o skórkach i konturowaniu :)

    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April, i wzajemnie! Mam nadzieję, że spędzasz czas przyjemnie :)

      Usuń
  18. Cammie taki dzień lenia jest potrzebny każdemu ;) gratuluję wyróżnienia :*

    Jeżeli chodzi o posty to ja czekam na każdy Twój nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, dzień lenia? Dla mnie to był cały tydzień, jeśli chodzi o bloga. Ale jak dobrze, wiesz, w realnym życiu aktywności mam aż nadto ;)))

      Usuń
    2. Cammie wiem, wiem :) a blog nie zając nie ucieknie ;) Czytelnicy na pewno są pełni zrozumienia dla Twojego lenistwa :)

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję :)))

      Usuń
  19. A ja bym przeczytała o likwidowaniu przebarwień z buźki... I oczywiście o pielęgnacji skórek wokół paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caught, jeszcze nie wiem, czy preparat na przebarwienia, jaki wybrałam, zadziała, ale będę wam wszystko relacjonować na bieżąco. Ale co do skórek, to efekty już widzę, zaledwie po kilku dniach!

      Usuń
  20. Kochana, a ja chętnie poczytam o wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję baaardzo za wyróżnienie, nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło :):*
    Widzę, że nie tylko ja się lenię, ale w końcu ostatnie dwa tygodnie wakacji przed inżynierką to mogę sobie pozwolić :)
    Na firmoo się zdecydowałam i właśnie czekam na okulary. Przyznam szczerze, że choć produkt nie do końca związany z tematyką bloga (no chyba, że wplotę w to jakoś makijaż dla okularnicy) to nie wahałam się ani chwili - moje szkła są drogie, oprawki też w salonach nie należą do najtańszych, a tu mam możliwość dostania za free czegoś za co musiałabym zapłacić kilka stówek i co i tak musiałabym kupić. Także jak dla mnie - fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, wyróżnienie płynie prosto z serca, uwielbiam wszystkie wspomniane blogi. Jest takich oczywiście więcej, ale jestem wrogiem licznego tagowania w takich zabawach.

      Ja ciągle nad firmoo dumam, choć akurat w moim przypadku wpisałaby się taka notka w profil bloga, bo różne moje okulary kilkakrotnie już wam pokazywałam. Szczerze mówiąc myślałam, że właśnie dlatego mnie namierzyli.

      Usuń
    2. a jak to jest z rozstawem zrenic przy doborze tych okularow?

      Usuń
    3. Marie, trzeba znać swoje parametry, wszystko robią według recepty. Ale można zrobić sobie też okulary przeciwsłoneczne albo zerówki :)

      Usuń
  22. FIU FIU, ile propozycji:) Ciekawi mnie ta metoda pielegnacji skórek,likwidacja przebarwien, ksiazka i Essiaki:);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nef, widzisz, ile mam pomysłów? Na ich brak nie narzekam, gorzej ostatnio z mobilizacją do pisania.

      Usuń
  23. Dawaj wpis o książce !!!
    Zaintrygowała tytulem bardzo ;)

    Poza tym wszytsko co poruszyłaś jak zawsze z wielką chęcią przeczytam Cammie .

    P.S
    Oj oj ... włoski biedne :( Na szczęście kochanie to stan przejsciowy jest .To co nie wypało wczesniej z powodu tak dobrego ukrwienia wypadnie teraz i się wyreguluje .Łysa nie będziesz . Nie ma opcji ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, mam nadzieję, bo bardzo jestem do swoich włosów przywiązana :DDD

      Usuń
  24. ja chcę przeczytać WSZYSTKIE Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie zaintrygowałaś mnie tymi okularami do makijażu i upiększaniem toaletki ;) Z pędzla Eco Tools na pewno będziesz zadowolona, bo jest warty każdej złotówki:) A oddech od świata wirtualnego jest jak najbardziej potrzebny, aby się zdystansować i odpocząć. Nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, mam już ecotools do podkładu i uwielbiam go, także z tego do bronzera na pewno też będę zadowolona :)

      Usuń
  26. ojej ile maszpomyslow :) chetnie przeczytalabym co najmniej o kilku! bierz sie za pisanie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cammie, ale masz pomysłów :) Chyba najbardziej ciekawa jestem książki i... sposobu na paznokcie :D ale u Ciebie wszystko czytam z przyjemnością, więc wiesz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, :***
      Książkę mogę ci pożyczyć, jak masz ochotę na mocny reportaż :)

      Usuń
  28. A ja mam ochotę poczytać o wszystkim, co nam proponujesz, bo wszystko wydaje się mega ciekawe! Będę z niecierpliwością czekać na posty :)

    Jejku, aż się wzruszyłam, jak zobaczyłam, że dostałam od Ciebie takie słitaśne wyróżnienie i przeczytałam, co napisałaś o moim blogu *.* Bardzo Ci dziękuję, jest mi niezmiernie miło, że takie masz zdanie :)

    ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xkeylimex, takie właśnie mam zdanie, bardzo lubię do ciebie zaglądać i żałuję, że tak późno odkryłam, że blogujesz :*

      Usuń
  29. Ja czekam na wszystko w dowolnej kolejności ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Konturowanie! Nie mam do tego smykałki a mam mgliste wrażenie, że mogłoby ono wiele zmienic na korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agga, mnie też się właśnie wydaje, że moja twarz zyska nową jakość ;)))

      Usuń
  31. Cammusiu, wracam, a tu taka milutka niespodzianka!! Dziękuję Ci Kochana!! :)))))))

    OdpowiedzUsuń