beauty & lifestyle blog

wtorek, 18 września 2012

Gdzie tu sens? ...

Dziś znowu post podyktowany potrzebą chwili ... Nie wiem, jak to możliwe, gdzie tu sens i logika, ale podobno z rossmannowskich półek zniknąć ma wychwalana pod niebiosa Isana z olejem babassu [moja recenzja TUTAJ]! Nie na chwilę, na zawsze! Dowiedziałam się o tym rano u Agi [KLIK] i niestety wszystko wskazuje na to, że to prawda :((( Specjalnie wybrałam się dziś do Rossmanna (najbliższego, w zasięgu spaceru z niemowlęcym wózkiem :DDD) i rzeczywiście, półka ogołocona. Ostała się jedna jedyna butelka, która oczywiście trafiła do mojego koszyka. Poprosiłam też o sprawdzenie stanu magazynu, ale niestety żadnych zapasów już nie mieli. A koleżanki z różnych stron Polski donoszą, że u nich równie pusto ...






Nie pojmuję, jak można wycofać tak dobry produkt, w dodatku cieszący się olbrzymią popularnością. Gdyby świat beauty blogów funkcjonował tak samo, jak świat blogów szafiarskich, ta odżywka z pewnością zyskałaby miano "hitu blogerek" (swoją drogą drogerie mogłyby pomyśleć o takich rekomendacjach, no nie? :DDD).

Jeśli Isana z olejem babassu to także Wasz ulubieniec, biegnijcie do swoich lokalnych Rossmannów i róbcie zapasy. Bo wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że przyjdzie się nam na dobre z nią pożegnać.

163 komentarze :

  1. W Niemczech już jest niedostępna... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lwyco, ta odżywka to był wielki sukces tej sieci, trudno się pogodzić, że lekka ręką go lekceważą.

      Usuń
  2. O matko! :(((
    Odkryłam ją dzięki blogosferze właśnie.
    I dzięki niej pokochałam swoje falowane włosy.
    Jutro pójdę do Rossmanna i mam nadzieję, że kupię ...

    Obłęd jakiś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina, trzymam kciuki, choć powiem szczerze, że może być ciężko.

      Usuń
  3. Dobrze ze kupilam sobie w Polsce chociaz jedna na sprobowanie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, tylko co, jak się w niej zakochasz? ...

      Usuń
  4. Lipa to jakaś jest..jestem pewna, że ta odżywka się dobrze sprzedawała więc niby sensu nie ma. Ale powinnyśmy się już nauczyć, że jak się coś dobrze sprzedaje to w końcu trzeba to wycofać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kleopatre, no ale PO CO? Bo ja chyba za głupia jestem na takie strategie :/

      Usuń
  5. a tak się polubiłyśmy ... może inne wersje będą równie ciekawe, co ta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, miejmy nadzieję. A będą jakieś nowe wersje?

      Usuń
    2. Wiem, że nadal można dostać wersję do włosów farbowanych :)

      Usuń
    3. Aaaaa, myślałam, że jakaś zupełna nowość się pojawi :)

      Usuń
    4. chyba ma się jakaś nawilżająca pojawić.

      Usuń
  6. nie ogarniam ich polityki... biegnę jutro do rossmanna, bo tak się zbierałam do jej kupienia, że jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, ostatnia okazja ...

      Usuń
    2. no niestety... u mnie też pustki po niej...

      Usuń
    3. dokładnie. może przynajmniej nie będę po niej płakać i tak się denerwować, że jej nie ma:D

      Usuń
  7. U mnie też ni ma... :/
    Pozostaje mi przetestować tą z filtrami (czerwona nakrętka), podobno jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalia, jakby była aż taka dobra, to by było o niej głośniej. Babassu była jedyna w swoim rodzaju, coś mi się wydaje.

      Usuń
    2. Miałam tę z witamina i do bani była .Jakieś te włosy matowe takie były po niej ...

      Usuń
    3. Ja tylko babassu znam, inne tylko z cudzych recenzji.

      Usuń
  8. Ja kompletnie nie widzę w tym sensu ;/ Kolejny produkt, który zdążyłam pokochać, jeszcze dziś myślałam, że ta Isana zagości w mojej łazience na stałe. A tu takie wieści. Jak na złość wypłata dopiero za tydzień, więc pewnie nie zdążę zrobić zapasów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madame, może tego piątaka wygrzebiesz, bo w przyszłym tygodniu to już pewnie będzie pozamiatane.

      Usuń
  9. ooo, nie słyszałam. Aż jutro zajdę do mojego Rossmana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jutro lecę szukać zapasów...
    Rossmann strzela sobie w stopę, to był mój absolutny numer jeden z tej sieci..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio kupiłam i czeka na 1 użycie. Tak samo wycofują olejki Alterra, baaardzo polecane i bardzo sprawdzające się do włosów :( Też nie widzę sensu, a nawet na którymś z blogów spotkałam się z petycją przeciwko wycofywaniu Alterry z Rossmana - może coś pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężatko, olejki podobno mają wrócić w nowej odsłonie, z pompką :)

      Usuń
    2. Uuu, tego już nie wiedziałam. Szaleństwo!

      Usuń
    3. Już nie pamiętam, gdzie o tym słyszałam, ale słyszałam na pewno :)

      Usuń
  12. jedyne wyjście to sięgnąć po inne z tej firmy... odżywka zrobiła się tak sławna, że nie nadążali z produkcją, a inne stały na półkach i się kurzyły :) teraz im się sprzedaż ruszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, rzeczywiście! W tym można dopatrywać się przyczyny tego dziwnego manewru.

      Usuń
    2. FF, no ale nie można tak w otwarte karty? Zapowiedzieć, że coś zniknie? A nie tak po cichu.

      Usuń
  13. beznadzieja, dziś się o tym dowiedziałam i jutro idę na poszukiwania, mama sprawdza w rodzinnym domu, ale tam już pustki:( kompletnie nie rozumiem tego zagrania, to była moja ulubiona odżywka, została mi 1/3 opakowania i nawet nie znam równie dobrego zamiennika w tak niskiej cenie :( nie wiem po co to robią, może dlatego, żeby inne się sprzedawały? bez sensu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agu, właśnie Angel wyżej to zasugerowała i myślę, że coś w tym może być.

      Usuń
  14. Dziewczyny, może oni tylko zmieniają opakowanie. Tak jak z olejkami z Alterry i produktami Facelle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milky, niestety nie tym razem:
      http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/09/niefajna-wiadomosc-isana-z-babassu.html

      Usuń
    2. Czytałam tylko news o wycofaniu, ale nie wiedziałam, ze już w ogóle jej nie będzie w sprzedaży. No to Ross strzelił sobie samobója.
      Nie rozumiem polityki tej firmy. Po co wycofywać coś, co jest dobre. Nawet bardzo dobre, idealne. Jest duży popyt na tą odżywkę a oni takie coś.
      Hmm może teraz będą chcieli sprzedawać ją pod inną nazwą i po wyższej cenie, skoro tyle dziewczyn ją kocha. Oj wtedy to Ross byłby u mnie całkiem skreślony.

      Usuń
    3. Niektórzy snują takie domysły :/

      Usuń
  15. To jest czysta głupota, jak mogą wycofywać produkt, który kocha wiele osób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silver, wszystkie będziemy nosić żałobę po tej odżywce ;)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Simply, i nawet nie ostrzegli! Żadnej ceny na do widzenia.

      Usuń
  17. U mnie już pusto, nie zdążyłam kupić na zapas :( Trudno, będziemy szukać godnego zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda...od lat kilku nie uzywam innej, dobrze ze zapas w PL poczyniłam, będę oszczędzać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha .. wybieram się jutro ,ale zapewne tylko posprzątać :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam z polecenia wielu blogerek i choć okazała się dla mnie całkiem przeciętna to bardzo ją polubiłam. Już ostatnio się za nią rozglądałam, ale po dzisiejszej informacji, że ją wycofują, specjalnie zaszłam do Rossmanna, no ale niestety już jej nie było. Zupełnie nie rozumiem po co ją wycofują. To dla mnie nieco nielogiczne, wycofywać jeden z najlepiej sprzedających się produktów. A może nie ogarniam tematu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, na moich włosach spisywała się rewelacyjnie, a za taką cenę to już naprawdę nie znam niczego lepszego. Tym większa strata :/

      Usuń
  21. Ja jak się dowiedziałam to poleciałam do rossmanna i niestety ostatnie 2 się ostały czekając na mnie. Co ja zrobię jak się skończą -,-
    Dziwne zagrywki Rossmann robi...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja byłam już w kilku Rossmannach i we wszystkich nie było już nawet miejsca na półce na tą odżywkę :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zaczęłam używać ostatnio białej Isana Hair Professional w opakowaniach 500ml, działanie jak dla mnie ma bardzo podobne jak nasza opłakiwana Isana z olejkiem, nie orientuję się tylko co ze składem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catalinka, trzeba będzie się przyjrzeć.

      Usuń
    2. Postaram się jutro-pojutrze zrobić porównanie obu odżywek i składów i dam Ci znać, może to będzie odżywka, która godnie zastąpi wycofywaną ;)

      Usuń
  24. Byłam dziś w rossmannie, po odżywce śladu nie było...

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja isany nie lubię,miałam uczulenie po szamponie i żelu i od tej pory nic nie kupuję z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agrest, ja też przez kilka lat nawet się isany nie tykałam po porażce z odżywką dwufazową, ale babassu to insza inszość ;)))

      Usuń
    2. Hmm,to może jednak na coś się od nich skusze,ale jak będziecie pisac protest,to mozecie na mnie liczyc,jak ostatnio:)wiem,co to znaczy,jak coś ulubionego znika nagle z półki sklepowej:(

      Usuń
    3. Ależ to jest wkurzające ...

      Usuń
    4. Ja wkurzająca,czy znikający kosmetyk:)???

      Usuń
    5. Agrest, znikanie wkurza! Ty jesteś cacy :DDD

      Usuń
  26. o oł :O ! Jednym słowem - debile :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Red, jakiś zamysł na pewno w tym mają, tylko nie wiadomo jaki :?:

      Usuń
  27. a u mnie się nie sprawdziła, więc pewnie jako jedna z nielicznych nie zapłaczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna, dziwiłabym się, gdyby służyła każdemu.

      Usuń
  28. Masakra, jak dla mnie zero logiki... Może wprowadzą jakąś nową wersję? Ale naprawdę nie rozumiem, to jest najlepiej sprzedająca się odżywka Isany... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, tam gdzie zaczyna się Rossmann, najwyraźniej kończy się logika ...

      Usuń
  29. Szukałam jakieś ciekawej odżywki, ta zyskała wiele dobrych opinii. Gdzieś przeczytałam właśnie o jej wycofaniu i w rezultacie od razu pobiegłam do Rossmanna. Była, kupiłam przedostatnią ;) Zobaczymy czy i u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi ona zbytnio nie podpasowała, ale uwaga! U mnie są :D

    OdpowiedzUsuń
  31. najlepsza odżywka jakiej kiedykolwiek używałam. nie rozumiem :/

    OdpowiedzUsuń
  32. pobiegłam od razu po szkole gdy mobilnie się o tym dowiedziałam, i nawet nie to że było pusto, co w ogóle miejsca po ukochanej odzywce już nie było! :O :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirabel, dziewczyny donoszą, że w wielu miejscach tak jest.

      Usuń
  33. Ja jutro wyruszam na poszukiwanie. Jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować, więc teraz to dosłownie ostatnia szansa... Jak znajdę, kupię chyba ze 3 buteleczki.
    Moja siostra została dziś oddelegowana do jednego z Rossmanów i rzeczywiście nie było tej odżywki. Mam nadzieję, że ja będę mieć więcej szczęścia i ją upoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również wzięłam ostatnią... ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja jej jeszcze nie miałam (no i pewnie nie będę mieć). A zapasów nie chciałabym robić, bo mam całe kilo Kallosa do zużycia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, u mnie bardzo szybko idą takie rzeczy, włosy myję codziennie.

      Usuń
  36. Wczoraj chciałam ją kupić mamie i zdziwiłam się, że jej nie ma, ale pomyślałam, że to tylko bidnie zaopatrzony rossmann...a tu proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LaNina, no widzisz, a tutaj taki numer nam wycięli.

      Usuń
  37. ja dopiero zaczelam uzywac tej odzywki mama mi z polski przywiozla i chcialam kupic w zime jak polece do polski... chyba kupie sobie jajco:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zupełnie nie wiem o co im chodzi, skoro to z całą pewnością jedna z najlepiej sprzedających się odżywek. Chyba, że wejdzie w wersji "ulepszonej" czyt. droższej. Może jakaś petycja, żeby jej nie wycofywali? :D
    Uwielbiam ją, no...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiołek, ja już chyba nie wierzę w te wszystkie petycje ... Parę razy próbowałyśmy i nic.

      Usuń
  39. no nie, wkurzyłam się :/ jutro idę szukać, może coś gdzieś się ostało

    OdpowiedzUsuń
  40. To chyba dobrze ze nie zdązyłam jej przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonia, przynajmniej teraz nie płaczesz razem z nami.

      Usuń
  41. Ja również uwielbiam tę odżywkę i jestem mega wściekła, bo to kolejny produkt po odżywce morelowej z Alterry, który świetnie się u mnie sprawdzał, a który Rossman wycofuje... :/

    U mnie niestety też puste półki, a ja nie mam ani jednej Isany w zapasie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, tyle dobrego, że mnie akurat alterra nie podpasowała.

      Usuń
    2. Nie wiem, nie mam cierpliwości do rozplątywania włosów po tych produktach. A mam co rozplątywać ;)))

      Usuń
  42. Chciałam być dziś sprytniejsza i odwiedziłam niemieckiego Rossmanna, w którym kupiłam ją jeszcze miesiąc temu. Dziś na półce nie tyle pusto, co nawet nie ma na nią miejsca! Zniknęła, jakby jej nigdy nie było... A szkoda, polubiłyśmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Principessa, ktoś już wyżej pisał, że w Niemczech dawno jej nie ma.

      Usuń
  43. Powinni to z nami skonsultować zanim ją "zabrali" :p strasznie się z nią polubiłam i tu takie rozczarowanie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieszka, konsultacje? Niedoczekanie nasze konsumenckie.

      Usuń
    2. nikt się z nami nie liczy :( co to za ludziska ;p

      Usuń
  44. Ja chociaż jej nie używałam kupiłam dwie, bo miałam w zamiarze wypróbować. Myślę sobie, że może oni wiedzą czemu ją wycofują, może jakiś składnik kiepsko działał czy odkryli nowe skutki uboczne? Kombinuję, bo niby po co wycofywać coś co się najlepiej sprzedaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezemka, dziewczyny spekulują, że po to, żeby wreszcie reszta zalegająca półki zaczęła się sprzedawać ...

      Usuń
  45. A ja mam jedną w zapasie i jeszcze jej nie wypróbowałam. Jak się okaże, że dla mnie również będzie tak dobra jak wszystkie dziewczyny chwalą to umrę z rozpaczy. Teraz mam Isanę z jedwabiem, ale jest mocno średnia i mieszam ją z innymi odżywkami. Już bym wolała żeby ta z Babassu się dla mnie nie nadawała to by chociaż nie było mi przykro ... Głupia logika ale pocieszająca :)

    OdpowiedzUsuń
  46. W takim razie biegnę i ja dzisiaj do R. po zapas :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Biegnę sprawdzić u mnie. Bardzo ją lubię, taki standardowy produkt, myśłałam, że na zawsze będzie gościć u mnie na półce. Dzięki za inf. Może jeszcze uda mi się coś złowić. :))

    OdpowiedzUsuń
  48. HEJ! ja mieszkam w małym mieście (20 tys. mieszkańców) u mnie w Rossmanie, kiesy wczoraj byłam, żeby sprawdzić była pełna półka tej odżywki! czy chciałabyś zapas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igu, dziękuję, już ktoś ją dla mnie kupił :***

      Usuń
  49. Ja obstawiam taką wersję: Rossmann chce sprzedawać tę odżywkę po wyższej cenie (w końcu ona ma rzesze wiernych fanek, więc jest okazja do lepszego zysku), ale żeby nie wkurzyć konsumentek znaczną podwyżką ceny woli wycofać produkt i wprowadzić go (z tym samym składem) pod nową nazwą, w nowym opakowaniu ... i z nową ceną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, myślisz? No ale jak to się ma do tego maila, którego otrzymała Patrycja?

      http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/09/niefajna-wiadomosc-isana-z-babassu.html

      Usuń
  50. Viollet, też na to dziś wpadłam, gdy stałam w rossmanie przed połką z całym zapasem wszystkich Isan, oprócz tej jednej. Jeszcze jutro sprawdzę w małym miasteczku, ale wątpię czy coś się zachowało. Mam jedno opakowanie, które się już kończy i strasznie się złoszczę, że nie mogę kupić następnego.

    OdpowiedzUsuń
  51. a mi ona nie podpasowala. mialam wrazenie ,ze z wlosami nie robila nic , nie nawilzala, nie ulatwiala rozczesywania , nie mowiac juz o jakiejkolwiek regeneracji czy chociazby o ochronie koncowek. wlosow tez nie wygladzala . zostawiala puch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, jesteś w takim razie wyjątkiem potwierdzającym regułę. To byłoby coś dziwnego, gdyby pasowała każdemu bez wyjątku. Na mnie w każdym razie działa rewelacyjnie, i to wygładzająco właśnie :)

      Usuń
  52. Pójdę jutro poszukać... znowu się potwierdziło, że zawsze wycofują to, co najlepsze :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Powiem szczerze nie znam tej odżywki , mam wersję witaminowa , fajna ale bez cudów, ale po wielu apelach na blogach sama ruszyłam do swojego Rossmana i kupiłam 3 ostatnie odżywki i szampon. Dziś testuję :):):) To się nazywa sugestia i moc blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denticoo, mam nadzieję, że będziesz zadowolona i nie uznasz, że wszystkie zbiorowo oszalałyśmy ;)))

      Usuń
  54. A miałam zamiar ją wypróbować bo wszyscy chwalą :( Chyba już nie zdążę :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja byłam w 4 Rossmannach na terenie Warszawy jednak nie dostałam odżywki a na pytanie kiedy będzie otrzymałam informacje, że w kolejnej dostawie w zależności od Rossmanna jutro lub w piątek... no to obaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boczusiowa, oni w rossmannach nic o wycofaniu nie wiedzą ... Wiem, bo pytałam, obsługa była zaskoczona.

      Usuń
  56. Też tego nie kumam.
    Studiowałam marketing i tym bardziej nie widzę sensu w wycofywaniu produktu, który - mniemam-przynosi zysk i jest tak znany i ceniony. Ale może chcą po prostu zastąpić ją czymś rzekomo lepszym..ciekawe, czy to faktycznie będzie lepsza pozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarownica, poczekamy, zobaczymy ...

      Usuń
    2. 1) Jedna z blogerek również pisała do Rossmanna maila z zapytaniem i poinformowano ją, że na półki zostanie wprowadzona nowa odżywka z tej serii, "nawilżająca".
      2) Na tzw. markach własnych markety nie zarabiają nic, albo zarabiają grosze. Zarabiają na innych produktach, które klientki wrzucają do koszyków przy okazji kupowania marek własnych...
      3) ...zatem może być prawdą, co dziewczyny pisały wyżej: żeby uniknąć ostentacyjnego ponoszenia cen Rossmann zdecydował się wycofać odżywkę i wprowadzić ją ponownie, z nową ceną i pod nową nazwą.

      Usuń
    3. Dana, może i na markach własnych wiele nie zarabiają, ale darmo też na pewno nie dają ;) Także nie do końca mnie to przekonuje. Że niby co? Tak masowo kupowałyśmy tę odżywkę, że paradoksalnie przestało im się to opłacać? Paranoja.

      Usuń
  57. no bezsensu... ale dla pocieszenia powiem, ze nivea ma podobną odżywkę z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja nadal jestem tym faktem oburzona, zwłaszcza że sprawdza się nie tylko n moich włosach ale i na Lilly

    OdpowiedzUsuń