beauty & lifestyle blog

sobota, 6 kwietnia 2013

Ciekawostka, czyli lakiery do paznokci w ofercie marek samochodowych



Chochlik sprawił, że tekst, który przygotowałam na jutro,
opublikowałam już dziś ...
W pierwszym odruchu chciałam go skasować,
ale ostatecznie pomyślałam,
eeeeeeeeeeeeee tam:DDD
Przyjemnej lektury!



W zabawnych anegdotkach często słyszymy, jak to kobiety wybierają samochody pod kolor lakieru do paznokci. Samochód pod kolor lakieru wybrać raczej trudno, ale lakier pod kolor samochodu? Prościzna :DDD

Wiecie, że niektóre marki samochodowe mają w swojej ofercie lakiery do paznokci? Serio! Idealnie dopasowane do odcieni karoserii :DDD



MERCEDES






VOLVO









FIAT






Ot, ciekawostka. Chyba raczej dla motoryzacyjnych freaków. Choć nie powiem, różem fiata bym nie pogardziła :DDD Zwłaszcza że wiąże się z tym kolorem zabawna historia. Wszedł do sprzedaży po tym, jak jakiś facet postanowił dostać się do księgi rekordów Guinessa, malując białego fiata 500 na różowo lakierem do paznokci. Zużył 131 buteleczek :DDD Teraz ten róż można podobno dostać online, ale nie udało mi się ustalić, ile kosztuje (buteleczka Mercedes-Benz to koszt rzędu 40 zł, Volvo około 75 zł).


Co myślicie o takich lakierach? Jak dla mnie trącą nieco snobizmem, ale w sumie wydaje mi się, że to  ciekawy pomysł, zagospodarowujący jakąś niszę. Ciekawa jestem, jak Wy to widzicie :)))


Buziaki,
Cammie.




74 komentarze :

  1. Słyszałam już o tym kiedyś od mojego mężczyzny :) Świetny pomysł, te od Mercedesa chętnie bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, mercedes ma ich chyba w ofercie najwięcej. Choć w Polsce dostępne są tylko dwa kolory, czerwony i żółty. Przynajmniej tyle widziałam na stronie.

      Usuń
    2. Szkoda, że nie ma czarnego! Mogłabym się podlizać "teściowi" :DD

      Usuń
    3. Ale ja się mogę mylić! :DDD

      Usuń
  2. Jestem zdania, że marki samochodowe powinny się zająć produkcją samochodów, a nie kosmetyków.

    Niestety, większość samochodowych perfum to gnioty. Obstawiam w ciemno, że lakiery też znajdą się lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin, o perfumach marek samochodowych pojęcie mam zerowe.

      Usuń
  3. Ehh gdyby tak kolor samochodu można było zmieniać równie często, jak kolor lakieru na paznokciach - faaaajnie by było :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. heh, czego to już nie wymyślą ;) W sumie jak ktoś bardzo utożsamia się ze swoim kochanym autkiem, to dlaczego nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się ten pomysł bardzo podoba! Nie wiem, czy sama bym skorzystała, ale twórcom można pogratulować inwencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, żeby jeszcze ceny były choć nieco niższe ...

      Usuń
  6. Oj malowałabym :D i jeździła od razu :D podoba mi się bardzo takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu bym nie pomyślała :> Chociaż w sumie to nawet logiczne, lakier tu i lakier tam, co za problem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nimva, a wiesz, jakiś czas temu głośny był nawet przypadek dziewczyny, która pomalowała paznokcie lakierem samochodowym :DDD Nie pamiętam niestety, jak się ta historia skończyła.

      Usuń
    2. To było do przewidzenie, że prędzej czy później któraś do tego dojdzie :P A swoją drogą ciekawa jestem jak bardzo składowo różnią się te lakiery od siebie. Ale by było gdyby niewiele :)

      Usuń
  8. Kręcą mnie te Mercedesowe, nawet baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Happi, można zamówić na polskiej stronie :PPP

      Usuń
    2. Ciekawe czy równie trwałe, co zwykły lakier samochodowy xD

      Usuń
    3. Magda, ależ masz wymagania :DDD

      Usuń
    4. No co? Wychodziłoby taniej niż hybryda :P

      Usuń
    5. Też prawda :DDD Jaka oszczędność! :DDD

      Usuń
  9. W sumie ciekawa sprawa.

    I fajna oferta dla "gadżeciar"! Lakier pod kolor karoserii i "chłodzimy łokieć". Przy okazji można dłoń, żeby było widać lakier. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, rzeczywiście, jest w tym coś gadżeciarskiego :)))

      Usuń
  10. Różem Fiata jak i samym fiatem bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można mieć Mercedesa za 40 zł;) Chętnie zapoznałabym się z czerwienią wypuszczoną na rynek przez tę niemiecką firmę motoryzacyjną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, ta czerwień to już chyba klasyka, w necie najwięcej swatchy :)

      Usuń
  12. Hahah, śmiesznie. Powiedziałabym mojemu TŻ kiedyś, że kupiłam mercedesa, a tutaj proszę - lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetoholiczko, ciekawe, czy żarcik by mu się spodobał :DDD

      Usuń
  13. O fuck. Pierwsze słyszę.
    Chociaż zastanawiają mnie takie rozwiązania. W obu przypadkach używane są podobne pigmenty, tylko nośnik dla kolorów jest inny. Ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatchmen, ja się na tej kolorowej chemii w ogóle nie znam, ale skoro tak mówisz, to pewnie tak jest :)

      Usuń
    2. Troszkę siedzę w lakiernictwie i mam powody uważać, że pomysł całkiem trafny.
      A jak z trwałością wróżyć nie będę, akurat w przypadku lakierów do paznokci nie można odpowiedzieć na to pytanie obiektywnie. No i najpierw trzeba oczywiście spróbować.

      Usuń
    3. To prawda, trwałość to kwestia mocno subiektywna. Na mnie na szczęście zwykle lakiery dobrze się trzymają.

      Usuń
  14. heh, sama nie wiem, co o tym myśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaa! jestem fanką motoryzacji i lakierów oczywiście!
    chętnie bym sobie sprawiła taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie powinni zająć się samochodami, a nie lakierami itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Erm, chyba nie oddałabym moich paznokci w ręce firmy samochodowej ;) Jeszcze by się okazało, że trzeba zmywać rozpuszczalnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście nie widzę sensu malowania paznokci pod kolor samochodu. Ale mimo to z chęcią kupiłabym sobie sreberko i błękit Mercedes :D Pytanie tylko, gdzie takie lakiery dostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, na przykład tu ;)))

      http://e-sklep.warszawa.mercedes-benz.pl/p,262,lakier-do-paznokci-w-kolorze-designo-slk.html?sF=1

      Usuń
    2. Cammie, dziękuję! :* Już się bałam, że trzeba będzie iść do salonu samochodowego i spytać, czy mają lakier do paznokci xD Kusi mnie kupienie sobie takiego lakieru- ciekawe, jak jest z właściwościami.

      Usuń
  19. Haha, mnie się parę razy zdarzyło wykrzyknąć na widok jakiegoś samochodu: "Oooo, mam taki lakier do paznokci! Pasowałoby mi to auto" :D :D :D Dopieranie lakieru do paznokci pod kolor samochodu to banał, ja chcę właśnie odwrotnie: dobierać samochód do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahah, padłam. Ja bym nigdy na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie lakiery dla wariatów ;). Ale z drugiej strony 130 butelek na pomalowanie auta? Całkiem wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, tak przynajmniej podają agencje prasowe :)

      Usuń
  22. Haha w zyciu bym nie pomyslala :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cos podejrzanie mało zuzył tego lakieru ! ja wiem , że to tylko fiat 500 i wielkością to on nie grzeszy ,ale co to jest 131 butelczyn lakieru do paznokci ? :P
    I tez bym go przytuliła ,a co !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, jakiś piekielnie wydajny musiał być :DDD

      Usuń
  24. Kolory tych lakierów jakieś takie nie fajne ;P Cena wysoka, ale i tak spodziewałam się wyższej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, kwestia gustu, niektórym się podobają :)

      Usuń
  25. hmmm chciałabym dobierać samochody pod kolor lakieru, tylko z jakim efektem? Miałabym mnóstwo samochodów czy całe życie jeden lakier na paznokciach? Ciężki wybór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taml, oczywiście, że mnóstwo samochodów! :DDD

      Usuń
  26. Merc jak na merca tani:).
    Moje auto jest w takiej dziwnej czerwieni, trochę winnej, muszę poszukać takiego lakieru:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe, czy Fiat ma lakier w kolorze mojego Punciaka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, z tego, co mi wiadomo, fiat proponuje tylko ten róż, w ramach promocji fiata 500 :)

      Usuń
  28. O, a tego to nie wiedziałam :D Mi się bardzo podobają takie pomysły :) Myślę,że różowym lakierem bym nie pogardziła,ale samochód w tak uderzającym kolorze to przegięcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, a ja właśnie mogłabym takim jeździć :PPP

      Usuń
  29. ciekawostka fakt - ale ja bym chyba nie uległa modzie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, to chyba nawet nie moda, jakaś nisz po prostu.

      Usuń
  30. To może sklepy budowlane też będą miały swoje serie? żeby niektóre z nas niezainteresowane śrubkami miały co porobić?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alena, kto wie, może i tego się doczekamy :DDD

      Usuń