beauty & lifestyle blog

czwartek, 4 kwietnia 2013

Szaleństwo zakupów, czyli wielka akcja rabatowa

Weekend zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim szaleństwo zakupów! W ramach cyklu Łap okazję! chciałabym dziś dać Wam znać, że w dniach 6-7 kwietnia trwać będzie wielka akcja rabatowa magazynów Twój Styl i Grazia. Dorwijcie kwietniowe numery, a cieszyć się będziecie atrakcyjnymi kuponami zniżkowymi do 7000 sklepów ponad 320 marek. Niektóre rabaty działają także online!






Kupony pogrupowane są w działy Moda, Uroda, Wnętrza, Podróże, Zakupy online, Restauracje i Pozostałe, także każdy znajdzie coś dla siebie.

Przytoczę Wam najatrakcyjniejsze zniżki w kategorii beauty.

  • Douglas: - 15% na cały asortyment.
  • Sephora: - 15% na produkty do pielęgnacji.
  • Sephora: - 20% na paletę Urban Decay Naked 2.
  • Marionnaud: - 20% na cały asortyment.
  • The Body Shop: - 40% na drugi tańszy produkt.
  • Yves Rocher: - 30% na pierwszy kosmetyk, - 40% na drugi kosmetyk.
  • Bath&Body Works: - 50% na drugi produkt.
  • Synesis: - 41% na cały asortyment, także online! (kod: TwojStyl2013).
  • Stenders: - 25% na jeden dowolny produkt.
  • Organique: - 20% na cały asortyment.
  • Mydlarnia u Franciszka: -15% na cały asortyment.
  • MAC: makijaż o wartości 150 zł przy zakupach.


Mnie osobiście cieszą też zniżki w kategorii Wnętrza, najbardziej interesuje mnie oferta Home&You (- 25% na wszystko, także online). Będę klikać!


Jak tam, planujecie zakupy? Pełną listę sklepów i zniżek znajdziecie TUTAJ. Udanych łowów!


Buziaki,
Cammie.



68 komentarzy :

  1. Zniżka na paletkę Naked 2 jest interesująca. Obawiam się jednak, że w pierwszym dniu paletki rozejdą się w ciągu 2-3 godzin. Ja w każdym razie ze zniżek korzystać nie zamierzam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, jest takie ryzyko, ale jak komuś zależy, to pewnie postara się zdążyć :)

      Usuń
  2. Ja zamierzam wykorzystać zniżkę do Douglasa :) Kupię wreszcie mój upragniony Double Wear od Estee Lauder i może jakiś zapach na wiosnę.Czekałam własnie na jakąś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno skorzystam z kilku, w Stendersie kupię zapewne kulę do kąpieli, w B&BW też coś być może, a tak to raczej pójdę po ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zacne a jak ;) Mam do Ciebie pytanko odnośnie podkładu Lancome Teint Idole,pamiętam ze kiedyś czytałam że go posiadasz a nie wiem czy pisałaś jego recenzję? Jesli nie to mogłabyś coś o nim powiedzieć bo tez mnie kusi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, nie pisałam, bo musiałam szybko go sprzedać. Okazało się, że babka w sklepie podała mi zły kolor, a ja nie zauważyłam. Po czym i tak okazało się, że ciemnieje na twarzy. Ale koleżanka, która go ode mnie wzięła, jest nim zachwycona. Także bierz próbkę przed zakupem, bo różnie może być.

      Usuń
    2. Dzięki za wiadomość,postaram się wysępić jakąś próbeczkę, chociaż o to pewnie będzie ciężko :(

      Usuń
    3. Ja nie miałam problemów, wystarczyło poprosić o sampla :)

      Usuń
  5. Home&You dobra informacja, idę po gazetkę, bo mam na oku kilka rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, DUKA ma jeszcze ciekawą propozycję, tylko niestety chyba nie online. Za to na fabrykaform.pl - 15% (kod:TwojStyl2013) :)

      Usuń
  6. oj chyba też się skuszę na te promocje:D

    OdpowiedzUsuń
  7. O super oferta. Nawet nie wiedziałam. Musze kupic gazetke, jeżeli jeszcze jest w kiosku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, Z Twoim Stylem może być różnie, ale Grazia dopiero dwa dni w sprzedaży, także nie powinno być problemu.

      Usuń
  8. Coś ostatnio dużo promocji w gazetach. Podobną akcję przeprowadza glamour.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, no i dobrze, to tylko z korzyścią dla nas :)))

      Usuń
  9. Takie zniżki są zawsze fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cammie czy możesz mi napisać... czy znajdę również zniżkę do Flo? nie kupiłam ani jednej z gazet bo wiem,że moje konto by na tym ucierpiało :D

    likwidują nam Flo ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strawberry, niestety nie. Tu masz zresztą pełną listę sklepów:

      http://www.styl.pl/o-nas/news-stylowe-zakupy-spis-marek,nId,939533

      Zaraz ją zresztą podlinkuję do posta.

      Flo podobno nierentowne, słyszałam o bankructwie.

      Usuń
    2. dziękuje za listę :)
      szkoda, że zbankrutowali mają fajne dodatki... wiem, że jest teraz -30% muszę się wybrać :)

      Usuń
    3. Wiem właśnie, też żałuję, że zamykają, zwłaszcza że ceny mieli przyjazne.

      Usuń
  11. Znizki sa super,szkoda ze skorzystac nie moge.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, może to i lepiej, ja obawiam się o swoje finanse ;)))

      Usuń
  12. Zacnym przyodziewkiem bym nie pogardziła, powiadam Ci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, oglądałam dziś nową kolekcję Mango i myślałam o tobie :DDD Spodobała by ci się. Ale niestety nie ma tam zniżki.

      Wlazłam na stronę, -30% na nowy sezon :DDD

      Usuń
    2. Mango ma fajną kolekcję, tylko... taka złośliwie wąska :(

      Usuń
    3. Ania, FF akurat nie musi się tym martwić ;))) W przeciwieństwie do mnie :PPP

      Usuń
  13. także jestem ciekawa tych w kategorii wnętrza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, wkleiłam do posta linka do listy sklepów, zobacz sobie, co cię tam interesuje :)

      Usuń
    2. ja właśnie robię wielki remont w domku więc na pewno coś mi się spodoba i przyda rzecz jasna :)

      Usuń
  14. Ubraniowe mnie kompletnie nie zainteresowały, ale z kosmetycznych wycięłam już YR, Stenders i Organique. Do Home&You też na pewno zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, ja cię cieszę ze zniżki do mohito :)))

      Usuń
  15. też planuję zakupy w home & you, ale zazwyczaj przegapiam takie okazje =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnusbe, tym razem masz okazję się załapać :)

      Usuń
  16. Idę zobaczyć zniżki w kategorii "Wnętrza'. i inne, które są online.

    Wszędzie jakieś zakupowe szaleństwa, próbki do odebrania, itp., akurat wtedy, gdy ja jestem uziemiona w domu... ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie skorzystam z zakupów w DOUGLAS :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, rabaty online to jest to! Może z czegoś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem na nia od dawna przygptowana:) hehe 2 gazetki Glamour i TW w natarciu:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Przejrzę sobie dzisiaj raz jeszcze jakie i gdzie są rabaty. Może na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe:) I kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  22. w takim razie nie wykluczam zakupów w Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gazeta kupiona, kupony przygotowane :D mam nadzieje, ze uda mi sie cos fajnego upolowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, bo ty przecież teraz tu na miejscu! No to udanych zakupów!

      P.S. A przesyłka dotarła?

      Usuń
  24. Mam TS i może wybiorę się na zakupy, podoba mi się bluzka w Orsayu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sephora ma akurat dni vip -20% do 14tego więc myślę co by sobie zakupić fajnego:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, u mnie akurat sephory nie ma, ale do dougiego sobie wejdę ;DDD

      Usuń
  26. Najbardziej mnie ucieszyły zniżki na drogerie - Douglas i Sephora :) Zwłaszcza ta pierwsza bardzo mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń