beauty & lifestyle blog

piątek, 12 kwietnia 2013

Akcje rabatowe, czyli zniżkowe zakupy

Ledwie tydzień temu szykowałyśmy się do wielkiej akcji rabatowej Twojego Stylu i Grazii, a już dziś pora na przygotowania do Narodowego Dnia Glamour. Jest skromniej, ze znacznie mniejszą ilością zniżek, ale ciągle warto wybrać się na zakupy. 






Jak zwykle skupię się na okazjach kosmetycznych. Może coś Was zainteresuje?

  • Bath & Body Works: - 40% na wszystkie produkty w pojemności podróżnej (88 ml);
  • Dermedic: - 30% na cały asortyment dostępny w sieci Super-Pharm;
  • Stenders: - 20% (także online, kod: Glamour);
  • The Body Shop: - 40% na drugi tańszy produkt.



Mnie osobiście żadna glamourowa zniżka nie zachęciła do zakupów, wyszalałam się tydzień temu. Głównie online :))) Tak jak Wam wspominałam, skorzystałam z kuponów w kategorii Wnętrza, zamówiłam kilka rzeczy w Home&You, w Fabryce Form i w Galerii Limonka. Posiłkuję się zdjęciami z sieci, bo jeszcze nie wszystkie przesyłki dotarły.



DROBIAZGI DO SYPIALNI

Szklany lampion i pojemniczek z pokrywką z linii Ambre trafią na toaletkę, figurka Lady Sit będzie zdobić komodę. Kolorystycznie wspaniale skomponują się z innymi dodatkami przełamującymi biel pomieszczenia.






STOJAK NA BIŻUTERIĘ

Dziękuję April za inspirację, to u niej podpatrzyłam ten piękny stojaczek Canopy w mojej ukochanej bieli. Srebrne ptaszki przełamują jego surowy minimalizm.






LUNCHBOX

Tak, po niemal roku opieki nad dzieckiem wracam do pracy ... Na pocieszenie sprawiłam sobie różowe pudełko Omami. Urocze! Ale przede wszystkim funkcjonalne i pojemne. 






A jak tam Wasze łowy, udały Wam się zniżkowe zakupy? Jeśli nie, to ciągle jeszcze macie szanse jutro! Kompletną listę marek biorących udział w akcji Glamour znajdziecie TUTAJ :)))

Buziaki,
Cammie.



58 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Tanyia, mam nadzieję, że osłodzi mi powrót do pracy.

      Usuń
  2. Piękny stojaczek:) U mnie też by pasował do toaletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stojak na biżuterię bardzo mi się podoba :) I lunchbox :) Cammie, życzę Ci dużo siły na powrót do pracy, bo na początku na pewno nie będzie łatwo. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, dziękuję :* To jeszcze w sumie trzy tygodnie, ale tak naprawdę już mam stresa :DDD

      Usuń
    2. Powrót do obowiązków zawodowych, a do tego rozstanie z córcią... Kurczę, nie zazdroszczę! Ale na pewno dasz sobie radę :))

      Usuń
    3. O siebie się nie martwię, bardziej niepokoi mnie, jak Zuza zniesie rozłąkę. No i jak będzie tolerować nianię.

      Usuń
    4. Pewnie lepiej niż Ty! :DD A tak serio, będzie dobrze :)) Dzieciaki szybko się przystosowują, a nianię na pewno wybraliście odpowiednią :*

      Usuń
    5. Bardzo możliwe :D

      Co do niani, to jestem jakoś dziwnie spokojna.

      Usuń
  4. Bardzo oryginalny stojaczek na biżuterię, będzie komponował się z kominkiem, który widziałam we wcześniejszym poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natooral, rzeczywiście, choć kominek stoi w salonie, a stojak w sypialni :)

      Usuń
  5. W zeszłym tygodniu kupiłam 2 bluzki w Orsay i wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Sauria, fajna, szkoda tylko, że skorzysta tylko Warszawa ;)

      Usuń
  7. Nie kuś!
    Oszczędzać muszę :)
    Dwa tygodnie w Prowansji planujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, no to faktycznie, masz dobry powód do oszczędzania. Poszalejesz na wyjeździe :*

      Usuń
  8. Ten stojak na biżuterię wygląda pięknie. Takie małe dzieło sztuki :)
    A zniżki...może i kuszące, ale jak przez przypadek trafiłam do galerii handlowych w zeszły weekend to ilość ludzi mnie przeraziła...nie dla mnie takie szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonina, ja robiłam zakupy głównie online, także tłumy mnie ominęły ;)

      Usuń
  9. A mi to tam podoba się ten pojemniczek na toaletkę :) Ma w sobie sporo elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia, mnie też się podoba :))) Lekkie i delikatne szkło, na żywo naprawdę fajnie wygląda.

      Usuń
  10. śliczny stojak na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strawberry, po prostu nie mogłam mu się oprzeć! Jest jeszcze wieszak na biżuterię do kompletu (taki na ścianę), ale nie za bardzo mam gdzie powiesić.

      Usuń
  11. że co ? że jak ? że to juz prawie rok ???
    yyyyy ... to gdzie ja byłam przez ten czas ? :D Wydaje mi się , że Zuzia się urodziła dopiero co ... :D
    Ale ... moje dziecie dziś 14 lat kończy i też nie wiem jak? kiedy ?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, to już prawie rok :D Wykorzystałam macierzyński, urlop z tamtego roku, urlop z tego roku i trzy miesiące wychowawczego :DDD

      Usuń
    2. Wszystkiego dobrego dla twojej córy!

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że stojaczek na biżuterię będzie się dobrze sprawował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April, już się sprawuje! Jest piękny. Jeszcze raz dzięki :*

      Usuń
  13. Uroczy ten stojaczek, urzekł mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten stojak na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również planuję skorzystać z tych kuponów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie kusi nadal zniżka na torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzykla, pochwal się, co tam ciekawego upatrzyłaś!

      Usuń
  17. Ten stojak na biżuterię przypadł mi do gustu:) Lubię takie akcesoria:) Znacznie ułatwiają życie. W końcu można znaleźć ulubioną parę kolczyków bez przekopywania zawartości szkatułki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, ja uporządkowałam w końcu naszyjniki, w kolczykach jeszcze się jakoś orientuję ;)))

      Usuń
  18. Ja jak na złość nigdy nie umiem nic wpatrzyć na promocjach, w każdym bądź razie rzadko. Czasem gdy mam kupon to o nim zapominam. Ostatnio miałam do Reserved 25% kupo w torebce i zrobiłam zakupy a o nim zapomniałam ;/ Jakaś niepozbierana jestem ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne dodatki ja tym razem nie skorzystałam:/
    miłego powrotu do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy!

    Sama nigdy dotąd nie korzystałam z tych zniżek.

    OdpowiedzUsuń
  21. takie pudełko na 2 śniadanie by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamircia, liczę na to, że wszystko będzie mi z niego smakowało :DDD

      Usuń
  22. Jakie fajne zakupy :)
    Lunchbox jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nefka, od razu wpadł mi w oko. Są różne warianty kolorystyczne, ale nie ma jak róż :DDD

      Usuń
  23. Śliczny ten stojak na biżuterię, udany zakup! Szkoda, że już musisz wracać do pracy, ale jak mus to mus. Trzymam kciuki, żebyście z Zu gładko przez to przeszły :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Lunchbox jest świetny, tym samym udanego powrotu do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce ... :DDD

      Usuń
  25. Lunchbox wygląda super. Obejrzałam też inne z tej firmy, bardzo praktyczne. Kolejna rzecz dodana do listy życzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, okazuje się, że można też do tego pudełka różne fajne akcesoria dokupić, na przykład matę czy sztućce :)

      Usuń