beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Pan tu nie stał!

Hej, dziewczyny! Co słychać? Mam nadzieję, że mimo niesprzyjającej pogody miałyście piękne święta. Niezapomniane to będą na pewno, nigdy jeszcze w Wielkanoc nie widziałam tyle śniegu! :DDD

Dziś Śmigus Dyngus. I Prima Aprilis. Cóż, wodą w ten mróz nie będziemy się oblewać (może ktoś reflektuje na bitwę na śnieżki? :DDD), ale pożartować możemy, dlaczego nie? Korzystając z okazji, chciałabym bowiem pokazać Wam coś pół żartem, pół serio.

Co? Pan tu nie stał! KLIK KLIK KLIK Łódzką markę, która nawiązując do lat 70-tych i 80-tych, proponuje wzornictwo  i hasła rodem z tamtych czasów, oferując jednak przy tym doskonałą jakość. A do tego niepowtarzalność, oryginalność i swoiste mrugnięcie okiem do klienta. Ich projekty są zabawne, budzą przy tym pozytywne skojarzenia. Gratka dla wszystkich, którzy pamiętają tamte lata! A dla całej reszty niepowtarzalna okazja, żeby po prostu pobawić się konwencją.

Wklejam próbkę ich możliwości, spójrzcie :)))



GADŻETY



(Zdjęcia: materiały pantuniestal.com)









CIUCHY












AKCESORIA












Oczywiście piszę Wam o Pan tu nie stał nie bez przyczyny. Niedawno pokusiłam się o zakupy i jestem pod ogromnym wrażeniem. Są konsekwentni do granic możliwości! Okazuje się, że w tej charakterystycznej stylistyce utrzymane są wszelkie detale, łącznie z metkami, opakowaniami, a nawet folią do przesyłek kurierskich. Widać dbałość o najmniejsze szczegóły.


















Żart, mrugnięcie okiem, kicz kontrolowany. I like it! Nie można być całe życie poważnym.



Jak Wam się podoba Pan tu nie stał? Super hiper nader czy nudy na pudy? :DDD


Buziaki,
Cammie.



105 komentarzy :

  1. Dziadostwo jest świetne! i t-shirt w traktorki :D mi się udało dziś wkręcić kilka bloggerek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbina, tak? A jak? :DDD
      Tylko na mnie nie próbuj swoich sztuczek, plizzz! :DDD

      Usuń
    2. napisałam post o olejowaniu włosów benzyną :D jestem włosomaniaczką, nakładam na włosy przeróżne kombinacje, nic dziwnego, że kilka dziewczyn się nabrało :D

      Usuń
    3. Hahaha! A to dobre :DDD Ale wiesz co, mam nadzieję, że edytowałaś tego posta albo planujesz to zrobić, zostawiając informację, że to wkręt, bo jeszcze znajdzie się ktoś, kto nie czytając komentarzy naprawdę sięgnie po benzynę.

      Usuń
    4. Na samym końcu notki napisałam prima aprilis. Żart byłby lepszy bez wyjawiania prawdy od razu, ale właśnie pomyślałam tak jak Ty, nie chcę odpowiadać za zniszczenie kogoś włosów :-)

      Usuń
  2. AAA! Rewelacja! Bardzo moje klimaty :) Oj szykuję się na większe zakupy ;)
    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basket, bardzo proszę :))) A ceny mają naprawdę przystępne. Kupiłam torbę i t-shirt, jakość bez zarzutu!

      Usuń
  3. Weszłam na ich stronkę i już znalazłam świetny prezent dla mojego narzeczonego : koszulka z nadrukiem działka to moje hobby. Akurat kupił sobie niedawno działkę budowlaną i teraz nie mówi o niczym innym, ubolewa, że snieg bo już by tam pojechał, pograbił, koparkę zamówił heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adriana, no to masz jak znalazł :DDD Choć akurat "Działka moje hobby" tyczy się ogródków działkowych z rabatami, uprawami itp. Ten napis to dokładny przedruk wzoru z okładki bardzo popularnej w tamtych czasach książki o tym samym tytule. W moim domu rodzinnym chyba nadal stoi :DDD

      Usuń
  4. Świetne! Zdecydowanie moje klimaty!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podobają :D Dowcipne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frenka, mnie też to bawi. Głupi tshirt sprawia, że z człowieka schodzi powietrze :)))

      Usuń
  6. świetne wszystko! już przeglądam stronkę i pare rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michelle, ja też na pewno wrócę po więcej :)

      Usuń
  7. Kumpel ma bluzę z przyczepą kempingową i strasznie się nią jara :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, wcale mu się nie dziwię :PPP

      Usuń
    2. Właśnie obczaiłam, że jeszcze ma koszulkę "jasny gwint prawoskrętny" ale to już wyprzedane. W sumie obczaiłam, że spoko czapki mają :D i wyprzedane kubki są świetne!

      Usuń
    3. Słuchaj, jak za dawnych lat, NIE MA i nie wiadomo, czy będzie :DDD Muszą być braki, jak to w PRLu ;)))

      Usuń
    4. Dawne lata mnie ominęły, ale wierzę na słowo :D

      Usuń
    5. Nie ma czego żałować, tyle dobrego, że teraz możemy sobie z tego pożartować :)

      Usuń
    6. Zdecydowanie nie żałuję ;)

      Usuń
  8. do mnie także przemawia :D
    Miss Turnusu z przed kilkudziesięciu lat, każdy o niej marzy zapewne :D

    jaki t-shirt wybrałaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monique, dla męża, "dziadostwo". Koniecznie też chciałam wziąć mu "Marię Konopnicką" (rewelacja, widziałaś?), ale jak na złość nie było rozmiaru. Marzy mu się też "zimny drań", więc szykują się kolejne zakupy :D

      Usuń
  9. O tak "Pan tu nie stał" to świetny sklep! Fajnie, że napisałaś tę notkę bo dawno nie zaglądałam na ich stronę, zaraz nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, widzę, że sporo wzorów się wyprzedało, ale mam nadzieję, że będą się jeszcze pojawiać :)

      Usuń
  10. Mnie sie podoba koszulka miss turnusu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kami, zainspirowałaś mnie już jak klikałaś i też wzięłam męskie Dziadostwo jako prezent świąteczny - obdarowany byłby super zadowolony, tylko rozmiar okazał się za duży... Zobaczymy jak sprawnie w Pan tu nie stał załatwia się kwestię zwrotów ;) Ale jakość bardzo dobra i stylistyka oryginalna, ciekawe co jeszcze wymyślą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, ja na szczęście przed zakupem zmierzyłam dobrze leżącą koszulkę męża, także wiedziałam, jak wypada rozmiar, strzeliłam w dziesiątkę :)

      Nie podejrzewam, żeby ze zwrotem był problem, na stronie są stosowne informacje i kontakt do właściwej osoby :) Na zwrot masz aż 365 dni :DDD

      Usuń
  12. W sumie tylko zeszyty wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, na stronie są też takie zupełnie retro, z makulatury :DDD

      Usuń
  13. Rewelka bardzo moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farizah, no proszę, nie sądziłam, że tak wielu z was spodoba się ten wpis :)))

      Usuń
  14. Znam ten sklep i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, absolutnie się nie dziwię, świetny towar i świetna obsługa, dają się lubić :)

      Usuń
  15. Na urodziny chcę notes i dziadowską przypinkę! Ekstra.
    Ja dziś rano zebrałam trochę śniegu z parapetu i poszłam zrobić Śmigus Dyngus braciom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, "dziadowskie" są też koszulki, widziałaś? :)))

      Usuń
  16. Dziadostwo :D boskie! aż przypominają mi się lata młodości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł genialny w swej prostocie! Chyba każda córa i syn lat 80-tych (i nie tylko) go doceni :D A Dziadostwo przebija wszystko :D HIT!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale podobają mi się te notesy :D Świetnie to wygląda wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetoholiczko, ja na bank przy następnych zakupach wezmę sobie notes "sprawunki" :DDD

      Usuń
  19. kocham ich?
    kilka dni temu wrzuciłam do koszyka tshirt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smyku, a którą? Ja czaję się na Marię Konopnicką :DDD

      Usuń
    2. http://pantuniestal.com/sklep/ogorki-damskie/#.UVq16qJSjg8

      Usuń
  20. A czy slyszalas o grze "pan tu nie stal"? Genialna!!!! I w tych samych klimatach, kazdy detal dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara, słyszałam, ale nie miałam jeszcze okazji zagrać :)

      Usuń
  21. świetna torba na zkaupy :) Cammie pokażesz więcej zdjęć torby od Dzikiego Józefa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, szczerze mówiąc nie planowałam, bardzo trudno tę torbę sfotografować, ogromna jest! Najlepsze byłyby zdjęcia w ruchu, na mnie, ale nie mam fotografa :/ Do lustra nie będę pstrykać :D

      Usuń
    2. szkoda, fajna jest i dukam czy wziac wielka czy pozioma..;-)

      Usuń
  22. mam czapeczkę z napisem 'cześć' i robi furorę gdy tylko ją założę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudynapudy, witaj :) Chyba wcześniej się tu nie wypowiadałaś? Zapamiętałabym :)

      Usuń
  23. Hmm smieszne,w dobrym znaczeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam i uwielbiam, leci właśnie do mnie czapka 'Rysy' i t-shirt 'Kompot' :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Happi, tylko spokojnie :DDD

      Usuń
    2. Nie mogę spokojnie, już wiem na co przeznaczę kasę jak tylko jakąś odłożę :P

      Usuń
  26. Gilgotki, uwielbiam pokazywać wam takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ich notesy przypadły mi do gustu:) Poza tym koszulka "Miss turnusu" rozłożyła mnie na łopatki;) Lubię taki kontrolowany kicz i zabawę konwencjami;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, podoba mi się szczególnie koszulka w traktorki =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnusbe, widzę, że właśnie ona szczególnie wpadła wam w oko :)

      Usuń
  29. Koszulka w traktory jest cudowna :D Ciekawe czy ślubny by taką założył gdybym mu ją kupiła ;) Nie wiem czy znasz sklep internetowy "spod lady" -> http://www.spodlady.com/ generalnie idea sklepu ta sama, masa fajnych i śmiesznych gadżetów - polecam bo robiłam w nim już zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susanna, tylko z tego, co pamiętam, tę konkretną koszulkę wygrzebałam w sekcji "wyprzedane", także nie wiem, czy i kiedy wróci do oferty.

      Spod lady nie znam, zaraz sobie sprawdzę. Dzięki :*

      Usuń
    2. Właśnie w normalnej ofercie jej nie widziałam :( Szkoda.

      Usuń
    3. Trzeba pilnować, czy nie wraca do sprzedaży. Bez sensu byłoby na zawsze wycofać tak fajne wzory! Jak widać podobają się i na pewno miałyby kolejnych nabywców :)

      Spod lady świetne jest! Zapisałam w zakładkach, przy okazji pokuszę się o jakieś zakupy :)

      Usuń
  30. Te słoiki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, to nawet nie o słoiki chodzi, tylko o etykietki. Są jeszcze takie na nalewki :)

      Usuń
  31. znam i bardzo lubię! zwłaszcza koszulki z niebanalnymi napisami :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie genialne :D Już wiem co mój szwagier dostanie na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caught, cieszę się, że udało mi się cię zainspirować :)))

      Usuń
  33. wow rewelacyjny sklep! Już przeglądam asortyment!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taml, założę się, że coś wpadnie ci w oko :DDD

      Usuń
  34. wow ! super !
    Wspomnienia ...wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, jakoś tak sentymentalnie się zrobiło :DDD

      Usuń
  35. Bardzo fajny sklep, torba SPRAWUNKI genialna :) Też ją chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosha, już nie mogę się doczekać, kiedy wybiorę się z nią po zakupy :DDD

      Usuń
  36. Świetne te koszulki! A Ty fajną torbę sobie zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się:) Zaraz zabieram się za wnikliwe przeglądanie asortymentu sklepu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April, pewnie, pewnie, poprzeglądaj sobie :)))

      Usuń
  38. dziadostwo rozłożyło mnie na łopatki :D a sprawunki bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakozerca, polecam, torba jest mocna i pojemna. Podoba mi się też to, że zakładana na ramię, może trochę lżej będzie się zakupy nosić.

      Usuń
  39. Uwielbiam takie rzeczy! Zresztą całą tematykę PRL. Nawet pracę dyplomową o tym pisałam :D Młodszym pewnie się nie spodoba...Ta dzisiejsza młodzież :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ernestyna, a mnie się wydaje, że każdemu mogą się spodobać, tylko różnych przyczyn. Jedni kupują z sentymentu, inni dla "beki" ;)))

      Usuń
  40. Ha, a ja mam jeszcze w spadku po mamie, gdzieś na dnie szafy, zeszyt z lat 70-tych. Spokojnie mógłby być dołączony do tej kolekcji ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, masz oryginał, to lepsze niż cała kolekcja Pan tu nie stał :DDD

      Usuń
  41. jeśli lubisz takie klimaty to koszulki Farsa też są dobre :)

    OdpowiedzUsuń