beauty & lifestyle blog

czwartek, 25 kwietnia 2013

Niech mnie ktoś odetnie od ebay, czyli moja nowa chinka!

Witajcie! Wracam do Was po kilku dniach przerwy. Wyjazd co prawda z przyczyn rodzinnych okazał nieco krótszy niż planowałam, ale i tak było super. Piękna pogoda, wspaniałe towarzystwo, fajne knajpy i mnóstwo czasu na czytanie, a jeszcze wyżyłam się na zakupach. Mam swoją piękną zarusiową torbę, do której wzdychałam już od kilku dobrych miesięcy :DDD Ale dziś nie o tym.

Essie Bobbing For Baubles, który mogłyście obejrzeć w czasie mojej nieobecności [KLIK], kompletnie nie przypadł Wam do gustu, także tym razem, licząc na większą przychylność, chciałabym pokazać Wam mój najnowszy nabytek, China Glaze Re-fresh Mint! Niech mnie ktoś odetnie od ebay, bo pójdę z torbami :DDD









Na miętę miałam ochotę już od dawna, ale wszystkie miętowe odcienie, które wpadały mi w ręce, były wyraźnie zdominowane przez niebieskie albo zielone tony. Przez zupełny przypadek natknęłam się na zdjęcie Re-fresh Mint i przepadłam. Idealnie neutralna rozbielona mięta, cudna!


1. Dostępność - 0 (najłatwiej chyba znaleźć na ebay).
2. Cena - 1 (5$, czyli około 15 zł, na pewno taniej niż chinki oferowane na rodzimym allegro).
3. Kolor - 1 (zachwycająca, jasna, chłodna mięta).
4. Aplikacja - 0 (średnio komfortowa, bo lakier jest dość gęsty, starając się nakładać cienkie warstwy, trzeba zachować ostrożność).
5. Pędzelek - 1 (charakterystyczny dla ChG, dość długi i raczej wąski, ale wygodny i poręczny).
6. Krycie - 1 (standardowe, konieczne dwie warstwy).
7. Wysychanie - 1 (szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Sally Hansen Miracle Cure i Poshe Fast Drying Top Coat) -1 (bez zastrzeżeń, żadnych przykrych niespodzianek).
9. Trwałość - 1 (do czterech dni bez skazy).
10. Zmywanie - 1 (bezproblemowe).

Moja ocena: 8/10.


Jak Wam się podoba moja nowa miętowa chinka? Mam nadzieję, że przyjmiecie ją cieplej niż essiakowy granat. 

Popularność miętowych odcieni utrzymuje się już od kilku lat, w zasadzie każda marka ma w swojej ofercie jakiegoś miętuska. Do której mięty Wy czujecie miętę? Podawajcie swoje typy!


Buziaki,
Cammie.



Serdecznie witam wszystkie nowe czytelniczki!
Miło mi Was gościć :*



87 komentarzy :

  1. Jest piękny!
    Pokaż torbę, pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się w Twoim komentarzem, Anetko, w stu procentach :))).

      Usuń
    2. Aneta, sama nie wiem, czy ktoś byłby w ogóle takim postem zainteresowany? Linka mogę ci wkleić :DDD

      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-seu-S2013/358019/1098567/ELEGANCKA+TORBA+CITY


      Wcześniej przez dwa lata nosiłam klasycznego shoppera, miałam już ochotę na zmianę. Choć pomimo dwóch lat nie widać na nim nawet śladu użytkowania! Te torby ciągle jeszcze są w sprzedaży, gdyby nie cena, dokupiłabym do mojej czarnej jeszcze karmelową.

      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-seu-S2013/358019/1098548/SHOPPER+Z+PLECION%C4%84+R%C4%84CZK%C4%84

      Usuń
    3. Marta, jak wyżej :DDD

      Usuń
    4. Super!
      Bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    5. Aneta, nie dawała mi spokoju, musiałam kupić!

      Usuń
    6. za mną ona też chodzi!!!!!

      Usuń
    7. M., ja dałam się dogonić ;)))

      Usuń
  2. Piękna chinka :) uwielbiam rozbielone kolory. Jeszcze nie miałam lakieru z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest bardzo sympatyczny :) Ja planuję zaopatrzyć się wreszcie w Mint Candy Apple od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megdil, też rozważałam MCA, ale ostatecznie uznałam, że dla mnie jest za jaskrawy.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, cieszę się, że nareszcie pokazałam coś, co wam się podoba :DDD

      Usuń
  5. Fajny kolor, na czasie ;) W moim lakierowym pudełku nie ma ani jednego miętusa, ale jakoś nie widzę potrzeby :)

    Jeśli chodzi o zarusiowe shoppery, to też uwielbiam, mój mały kochany mini właśnie wyszedł z szafy na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, tak, wiem, że jesteś lakierową minimalistką :DDD Ja, jeśli chodzi o lakiery, mam rozmach :DDD

      No i jak tam torba po śnie zimowym? Tęskniła? :DDD

      Usuń
    2. :)

      Torba tęskniła, a jakże. Zastanawiam się, czy jej nie kupić kumpeli w kolorze czarnym, właśnie przylukałam, że istnieje :brzydal:

      Usuń
    3. Torebki, jak koty, w dwójkach chowają się lepiej ;)))

      Usuń
  6. Kolor cudowny i pięknie wygląda na Twoich pazurkach :)
    A zdaniem: "Niech mnie ktoś odetnie od ebay, bo pójdę z torbami" rozbawiłaś mnie do łez :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonina, tu się nie ma co śmiać, tu trzeba ręce załamać :DDD

      Usuń
  7. O, i od razu lepiej. Tak jak Essie z poprzedniego postu nie za bardzo mi się podoba, tak ta mięta jest super.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjazny kolorek:) mam mocniejszą miete, ale nie wytrzymuje mi 2 dni na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny odcien miety:) i koniecznie pokaz torebke:) ostatnio na Asosie zdobyłam torebke z River Island kremowa z cwietami, nitami jak zwał tak zwał boska jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nef, kojarzę właśnie, że lubisz eksplorować asos w poszukiwaniu torebek, super, że znalazłaś coś fajnego!

      Usuń
    2. ha ha wciaz czekam by Dziki zainstalował zamki w swoich torebkach..;)

      Usuń
    3. Ależ zainstalował! Nawet stronę w końcu odpalił. Tu szukaj:
      http://www.dzikijozef.pl/#products

      Jestem trochę zła, bo wróciła ta z chabrowym wnętrzem. Miało jej już nie być, dlatego zdecydowałam się na czarną, a tu taki psikus :/

      Usuń
  10. fajne kolor :) może Cię zainteresuje żakiet który mam na wymianę/sprzedaż w kolorze miętowym :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. i jak tu nie kochać pastelowych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatka, ja w ogóle dość łatwo się zakochuję :DDD

      Usuń
  12. Przepiękna mięta! Całe szczęście ebay to dla mnie czarna magia (jeszcze). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, uważaj, bo to generator wydatków :DDD

      Usuń
    2. Na razie tylko mój P. "ogarnia" temat, a to już samo w sobie hamuje ebayowo - kosmetyczne wydatki. ;)

      Usuń
    3. Kwestia czasu, kwestia czasu, zobaczysz! :DDD

      Usuń
  13. Kocham miętę, ten lakier bardzo, bardzo mi się podoba. :-) Ale ja chciałabym zobaczyć jeszcze tę Zarusiową torebkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, wkleiłam linka pod pierwszym komentarzem do tego posta :)

      Usuń
    2. Ja także noszę wielkie torby, ale przy tej odpadłby mi chyba kręgosłup. :-)Jest super!

      Usuń
    3. Nie jest taka wielka, za to naprawdę pojemna. Nie wiem, jak oni ją uszyli, że tyle da się wcisnąć do środka :DDD Mój stary shopper jest zdecydowanie większy, no i cięższy sam w sobie, także wydaje mi się, że tę będzie mi się wygodniej nosić. A jak przegnę z ciężarem, to zawsze można zawiesić na pasku :DDD

      Usuń
    4. Mam ten problem, że mając taką pojemną torbę, to pakuję wciąż nowe "potrzebne rzeczy". :-) Jak chcę zamienić na mniejszą, muszę okroić zawartość, i powstaje pytanie,którą? Dochodzę do wniosku, że jednak muszę nosić wielką torbę, bo przecież wszystko jest mi potrzebne...nawet te 20 szminek i błyszczyków, które taskam. Ta, przydałaby mi się magiczna torebka, mała, lekka i bez dna. ;-)

      Usuń
    5. Znam to, znam to! Też wszystko jest mi zawsze niezbędnie potrzebne :DDD Wszyscy się śmieją, ale jak przychodzi co do czego, to właśnie ja jestem przygotowana na każdą okoliczność ;)))

      Usuń
  14. Śliczna miętka :) Moją ulubioną jest Mint Candy Apple od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, MCA też jest śliczny, ale tak jak wspominałam, dla mnie nieco za jaskrawy.

      Usuń
  15. Ona jest na prawde śliczna :-) nic w niej niebieskości...;) Jeden z bloggsrskich Wibo ma podobny odcień,i go sobie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia, jeśli chodzi ci o Mint Sorbet, to są to dwa różne kolory. Mam oba, mint sorbet przy re-fresh mint wygląda na zieleń.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Kosmetoholiczko, wyczuwam mimo wszystko jakieś wahanie? :DDD

      Usuń
  17. Chyba do żadnej mięty nie czuję mięty, i do tego koloru też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natooral, a jakie kolory cię kręcą? Malujesz w ogóle paznokcie?

      Usuń
  18. Ładna mięta ;) choć trochę za bardzo rozbielona. Szukam właśnie czystej chłodnej mięty, ale ta jest zbyt mleczna ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, mnie ta biel właśnie bardzo się podoba! No ale wiadomo, każdemu podoba się co innego :)

      Usuń
  19. Kolorek piękny, bardzo w moim guście. Ale nie mam cierpliwości żeby czekać aż mi lakier wyschnie i raczej paznokci nie maluje. Chyba że na wakacje ale to też zwykle neutralne kolorki. Ale mięta mnie od długiego czasu bardzo kusi... :)
    Jak byłam nastolatką malowałam pazury na czarno, dziś nie potrafiłabym w takich wytrzymać. Jedyne znoście dla mnie kolorki to nude i wszelakie szarości. No i oczywiście pastele ale bardzo rozbielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen, a próbowałaś Seche Vite albo Poshe? Problem wysychania idzie w niepamięć :))) Ja już nie wyobrażam sobie nie sięgać po wysuszające topy. A tempo wysychania, które poddaję ocenie w swoich lakierowych postach, szacuję wyłącznie na podstawie tego, jak lakiery schną w trakcie samego malowania.

      Usuń
    2. Musze spróbować, zastanawiałam się nad poshe i chyba się skusze.

      Usuń
    3. Koniecznie! Zobaczysz, to będzie rewolucja w malowaniu paznokci :)))

      Usuń
  20. prześliczna ta miętka! kolor zdecydowanie wart popełnienia grzechu :D
    pokazuj torebusię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, wklejałam linka na samej górze, daję głowę, że już ją gdzieś widziałaś :)

      Usuń
  21. Mimo, że nie gustuje w miętach na paznokciach ta jest urocza. A duże torby mnie kuszą ale jak pomyślę jak bym taką zapełniła, to... oj ręka boli. Choć pewnie i tak w końcu się poddam i podobną sobie sprawię :) Po co się ograniczać nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena, pewnie, ograniczanie się jest przereklamowane! :DDD

      Usuń
  22. Mnie nie tylko od ebay powinni odciąć ale od całego internetu. Wczoraj zrobiłam zakupy na iherb, biochemii i allegro :-)

    Ja wolę mięte w bardziej intensywnych kolorach ale ten też jest niczego sobie:-)

    Jakiś czas temu kupiłam sobie torebkę podobną do tej co Ty teraz i koleżanki pytały czy to nie Zara :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek, ooo, to rzeczywiście duże zakupy :DDD Co tam ciekawego wpadło ci do koszyczków, co? :)))

      Usuń
    2. A kilka drobiazgów :-) pedzle Real Techniques, puder bambusowy z filtrami i na allegro kilka gumek i spinek do robienia koków :-)

      Usuń
    3. No tak, słyszałam, że fajna promocja na te pędzle na iherb.

      Usuń
  23. Ja na ebayu wyczaiłam ostatnio genialny sklep z butami online :D Już trzy pary zamówiłam! Hie Hie Hie :D Ale zaczynam czuć dno mojego portfela :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna ta chinka :) Zresztą torebka też :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja będę Cię trzymać, bierz więcej tych chinek hehe

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor super wiosenny ;) z tej firmy nie miałam jeszcze żadnego lakieru!

    OdpowiedzUsuń