beauty & lifestyle blog

niedziela, 31 sierpnia 2014

U progu jesieni, czyli świece zapachowe Bridgewater | Konkurs na koniec wakacji!


Jakiś czas temu temu pisałam Wam o niesamowitych właściwościach świec Woodwick ---> KLIK, dziś natomiast, zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku tygodni, chciałabym przybliżyć Wam markę może mniej znaną, ale z pewnością nie mniej pachnącą. Moje drogie, w ostatnim dniu wakacji, u progu jesieni, przedstawiam nową propozycję na zbliżające się długie jesienne wieczory, Bridgewater Candles! Zapraszam do lektury i do udziału w konkursie, mam dla Was pachnącą niespodziankę!

Świece Bridgewater w Polsce nie są jeszcze zbyt popularne, ale myślę, że to tylko kwestia czasu, nie tylko ze względu na ich jakość, ale też ze względu na misję marki, dzięki której kupując świecę, zgodnie z ideą Light a candle. Feed a child (więcej szczegółów TUTAJ), fundujemy całodzienne wyżywienie dotkniętemu biedą osieroconemu dziecku. Niedawno ta amerykańska marka pojawiła się w ofercie Pachnącej Wanny, kusząc bogactwem zapachów pogrupowanych w kilku kategoriach - ciasteczkowej, cytrusowej, drzewnej, kwiatowej, owocowej, świeżej, ziołowej i orientalno-korzennej. Moja świeca, Sweet Grace, należy właśnie do tej ostatniej grupy, roztaczając zapach słodkich owoców, orzeźwiającej herbaty i zmysłowej paczuli. Na zdjęciu widzicie też dwa samplery, kwiatowy Tulips i cytrusowy Orange Vanilla.




Świece Bridgewater dostępne są w dwóch rozmiarach, mniejsza zapewnia do 85 godzin palenia, większa aż do 160 godzin (samplery, choć niewielkie, palą się około 15 godzin). Ich szklane opakowania z charakterystyczną metalową pokrywą utrzymane są w prostym, klasycznym stylu, prezentując się nieco retro, ale w gruncie rzeczy pasując w sumie chyba do każdego wnętrza.




Kompozycje zapachowe, które miałam okazję poznać, są złożone i naprawdę intensywne, szybko wypełniają nawet duże pomieszczenia. Wosk (sojowy! dla części z Was to na pewno ważna informacja) wypala się równomiernie i bez strat, pamiętać trzeba jedynie o przycinaniu knota, który nie powinien być dłuższy niż 3 mm. 




Jeśli lubicie otaczać się zapachami i nie jest Wam obojętnie, jak pachnie Wasz dom, to świece Bridgewater powinny zwrócić Waszą uwagę, z pewnością są dobrą alternatywą dla bardziej znanych marek, niczym nie ustępując im w jakości. Tak jak i w przypadku konkurencji, nie są może najtańsze (mała świeca to wydatek rzędu 65 zł, duża 89 zł), ale gwarantują wiele, wiele godzin przyjemności.




Jeśli chciałybyście poznać ofertę Bridgewater i być może wybrać coś dla siebie, odsyłam Was na stronę Pachnącej Wanny ---> KLIK, gdzie na hasło CAMMIE przez najbliższe dwa tygodnie uzyskacie na swoje zakupy 10% zniżki (rabat obejmować będzie całość asortymentu sklepu, nie tylko produkty Bridgewater). Przypominam też, że przy zamówieniach o wartości minimum 60 zł możecie liczyć na darmową dostawę. Tymczasem zachęcam do zagrania o świecę, o której dziś pisałam, czyli otulającą dom zmysłowym, głębokim zapachem Sweet Grace!




Regulamin
1. Konkurs organizowany jest przez blog no-to-pieknie.pl Realizowany jest na zasadach określonych niniejszym Regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sponsorem nagród jest sklep internetowy pachnacawanna.pl.
3. Niniejszy konkurs adresowany jest do wszystkich jawnych czytelników bloga No to pięknie! oraz fanów Pachnącej Wanny na portalu społecznościowym Facebook.
4. Uczestnicy konkursu mają za zadanie wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy, wykonując zadanie konkursowe polegające na dokończeniu zdania: Moja wymarzona świeca zapachowa pachniałaby ...
5. Termin zgłaszania się do konkursu upływa z dniem 14.09.2014 r.
6. Uczestnik zgłaszając się do konkursu tym samym przyjmuje warunki jego Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883z późn. zm.).
7. Nagrodą w konkursie jest samoopalacz mała świeca zapachowa Bridgewater Sweet Grace. Nagroda nie podlega zamianie na inną.
8. Spośród wszystkich poprawnych zgłoszeń wybrana zostanie jedna zwycięska odpowiedź. Werdykt zostanie ogłoszony w przeciągu siedmiu dni od upływu terminu zgłoszeń. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany za pośrednictwem bloga no-to-pieknie.pl, a nagroda przekazana zostanie zwycięzcy w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych.
9. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 roku nr 201, poz. 1540 z późn. zm.).
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia. W sprawach nie określonych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.



Wszystkich chętnych zapraszam do wypełnienia formularza, wystarczy publicznie obserwować No to pięknie!, polubić Pachnącą Wannę na FB i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na Wasze zgłoszenia czekam do 14 września, powodzenia!




Profil Pachnącej Wanny na FB znajdziecie tutaj ---> KLIK. Będzie mi bardzo miło, jeśli polubicie też profil No to pięknie! ---> KLIK, ale nie jest to warunkiem konkursu, pozostawiam to Waszej decyzji.


Co myślicie o świecach zapachowych? Dałybyście szansę świecom Bridgewater? Dajcie znać, czy nagroda Wam się podoba. Piszcie, czekam na Wasze komentarze!

Buziaki,
Cammie.



19 komentarzy :

  1. Och jak ja lubię świece zapachowe:) tylko mogłyby być troszkę tańsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosya, no to koniecznie weź udział w konkursie, może świeca trafi akurat do ciebie? Nigdy nie wiadomo!

      Usuń
  2. Piękny jest ten zapach, miałam próbkę od koleżanki. Przypomina mi odrobinę Chanel Coco Mademoiselle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merczens, ja akurat nie miałam takiego skojarzenia, ale fakt, jest piękny :)))

      Usuń
  3. Nie znam tych świec :-) Ale może kiedyś poznam bliżej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yzma, jest konkurs, jest szansa ;))) Spróbuj szczęścia!

      Usuń
  4. Ja dość rzadko palę świece bo mam astmatyka w domu więc póki co tylko korzystam jak jest w pracy a ja mam wolne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, to i tak masz dobrze, mnie by chyba w pracy z czymś takim pogonili :D

      Usuń
  5. Nagroda SUPER !!! Ja palę świece codziennie z uporem maniaka...niestety z innej półki cenowej... a szans na wygraną ZERO ABSOLUTNE...Nie mam FB więc nie mogę "polubić" ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodzia, przepraszam, taki był warunek sponsora :/
      A nie rozważałaś założenia konta na FB (nie musi być przecież pod imieniem i nazwiskiem), chociażby po to, żeby korzystać z takich okazji?

      Usuń
  6. Bardzo lubię świece zapachowe i chętnie zapoznałabym się z produktami tej firmy. Herbata i paczula brzmią zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęcające ;) w sam raz na jesienne wieczory !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością wzięłam udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam Sweet Grace, absolutnie zniewalający zapach. Grzechu warty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamietam, ze sweet gace była bardzo słodka. Podobno pachnie jak znane kobiece perfumy. :-)

    OdpowiedzUsuń