beauty & lifestyle blog

czwartek, 13 maja 2010

Mydło wszystko umyje :)

Kocham relaksujące kąpiele z pianką, uwielbiam te wszystkie kąpielowe rytuały. Niestety, od dłuższego czasu nie mam wanny. Pod prysznicem to nieco trudniejsze, ale nadal staram się rozpieszczać :)
Nie kupuję nigdy mydeł w żelu, zaufanie mam tylko do kostek. Sięgam zarówno po mydła drogeryjne, na przykład popularne Dove, jak i te naturalne, często robione ręcznie. Ostatnio eksploruję bogatą ofertę Starej Mydlarni, KLIK.

To moje pierwsze zamówienie:



Kupiłam cztery mydełka z serii limitowanej:

- Angelina,
- Charlotte,
- Tiffany,
- Scottish for men.

To ostatnie oczywiście nie dla siebie ;)

Przesyłka dotarła błyskawicznie, zawartość była bardzo dobrze zabezpieczona. Naprawdę jestem pod wrażeniem tempa obsługi. Rozczarowałam się odrobinę jedynie tym, że firma nie zadbała choćby o najmniejszy gratis.

Co do samych mydeł, to przyznaję, że kąpiel z nimi to sama przyjemność. Cudownie się pienią, obłędnie pachną, a ich zapach utrzymuje się dyskretnie na skórze. Wszystkie zawierają płatki owsiane, dzięki czemu dodatkowo peelingują skórę. Początkowo wydawało mi się, że to peeling bardzo delikatny, ale w miarę zmydlania się mydła wyłaniają się coraz większe drobinki, także oprócz peelingu mamy także masaż :)))

Na koniec jeszcze kilka zdjęć na zachętę :)







Przyjemnej kąpieli!!!

1 komentarz :

  1. Taaaak, takie wpisy lubię najbardziej. Nie ma jak subtelne kusicielstwo ;)

    OdpowiedzUsuń