beauty & lifestyle blog

piątek, 19 listopada 2010

Air Mail :)))

Z dalekiej Korei pocztą lotniczą dotarł do mnie mój nowy nabytek :))) Missha M Cover BB Balm Pact Type, czyli po prostu BB krem w kompakcie :))) W końcu zdecydowałam się na pełnowymiarowy produkt. Zakupu dokonałam na ebay, przesyłka dotarła do mnie w przeciągu dwóch tygodni. Zamówiłam numer 21 Light Beige.

Wygląda obłędnie. Wytwornie, elegancko, solidnie. Krem ukryty jest w funkcjonalnym, higienicznym, wyposażonym w lusterko, pięknie zdobionym opakowaniu na kształt puderniczki, utrzymanym w charakterystycznej dla Misshy kolorystyce. Przyjrzyjcie się.















Baaardzo mi się podoba :))) Mam nadzieję, że samym produktem będę równie zachwycona, jak jego opakowaniem :)))

37 komentarzy :

  1. życzę Ci, aby się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a już myślałam, że zrecenzujesz :D
    opakowanie fajoskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo... obslinilam monitor... cudny jest :))) ... koniecznie napisz jak sie sprawuje !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Patt, dziękuję!

    Frenka, pewnie, że zrecenzuję. W swoim czasie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maus, wyjątkowo urocze to pudełeczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla samego opakowania warto kupić XD Uwielbiam kosmetyki, które cieszą oko! Po prostu sama przyjemność z użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwetto, nie obraziłabym się jednak, gdyby krem też był ok ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. fiu fiu fiu... opakowanie pierwsza klasa:)))a jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mizz, z przesyłką jakieś 20 dolców. Czyli wcale nie tak drogo :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG ale cudeńko! :))) jeśli kiedyś dostąpię zaszczytu w postaci możliwości przetestowania ;) to niewykluczone, że zakończy się to zamówieniem! Kocham takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam sie,ze chetnie nabylabym dla samego puzderka:D Wiem,sroka jestem:PPP

    Kolor prezentuje sie bardzo obiecujaco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne opakowanie - czekam na swatche i recenzję; chyba na wiosnę/lato skuszę się na jakiś BB Cream. Zgadnij przez kogo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Violl, myślę, że są szanse ;)))

    Hexx, też wiążę z tym kolorem spore nadzieje :)

    Estello, no nie wiem, niech pomyślę, przez kogo? ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Emilia, mogę się tylko zgodzić :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A już myślałam, że bb kremy mnie nie pokuszą.... opakowanie jest boskie...

    OdpowiedzUsuń
  17. czekamy na recenzje :) ile kosztował? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze, powiedziec można by, że słitaśne ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Eveleo, Paramore, Angel, Klicia, uwierzcie, że zdjęcie i tak całego tego uroku nie oddaje :)))

    Anonimie, już gdzieś wyżej pisałam, że około 20 dolarów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie cudne, muszę przyznać. :) ja również czekam na recenzję. :P
    Serdecznie zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne opakowanie!
    Proszę, pomóż rozwinąć się mojemu blogowi - dopiero zaczynam :) www.koklecik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglada ten kompakt.Ja na razie czekam na BB w tubce, ale kto wie, jak mi sie spodoba to i pewnie na to cacko sie skusze :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dominiko, postaram się zamieścić recenzję jak najszybciej, jak tylko przeprowadzę rzetelne testy :)

    Koklecik, witaj :)

    Moodlishko, który BB zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  24. O, nawet nie wiedziałam, że jest prasowana wersja. Czekam na recenzję, na razie używam Misschy PC i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ania, to na pewno nie jest konsystencja prasownaego pudru / podkładu w kompakcie. To nadal krem, choć bardziej gęsty i treściwy niż wersja z tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się chyba jako jedynej pudełko nie podoba , przypomina mi lusterko z ruskiego straganu :D Za to wnętrze wygląda apetycznie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiscie zamowilam Missche PC 13. Zgadnij kto sie do tego przyczynil :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Moodlishko, i po co to pisałaś? Zaczyna mnie przygniatać brzemię odpowiedzialności ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. pudeleczko swietne :D ciekawe czy puder bedzie fajny :)http://naatajla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Naatalja, to nie puder, to krem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na recenzję. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. SoShy, najwcześniej w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kama, a ja jeszcze pytanie mam ;) czy "stopień świecenia się" (zwanego też rozświetleniem, które jednak dla mnie np. w przypadku Misshy PC było zbyt oczywiste) jest taki sam, jak po użyciu BB kremu w postaci płynnej? Czy może po użyciu kompaktu cera jest bardziej matowa?

    Poczekam na odpowiedź do momentu, aż umieścisz recenzję, ale uwzględnij to pytanie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Violl, będę miała na uwadze :* Choć już teraz mogę ci powiedzieć, że kompakt jest zdecydowanie mniej rozświetlający :) Jeśli będę miała dobre światło, o co teraz niestety bardzo trudno, postaram się zrobić fotki porównwcze.

    OdpowiedzUsuń