beauty & lifestyle blog

wtorek, 2 listopada 2010

Rosnę w uszach :)))

Niezmiernie cieszą mnie wszelkie oznaki waszego zainteresowania. Kolejne odsłony, komentarze, prywatne wiadomości. I oczywiście nagrody, które są szczególnym wyrazem Waszej sympatii.

Z tego miejsca dziękuję Katalinie, autorce bloga Sugar&Spice KLIK, która doceniła moją pracę, wyróżniając mnie nagrodą One Lovely Blog Award :)))



Przywilejem nagrodzonego jest wyróżnienie 15 innych blogów. Co też z radością czynię :)))

Nagradzam (alfabetycznie):

1. Barwy Wojenne KLIK

2. Black Beauty Bag KLIK

3. FOTO-MAKEUPOWO KLIK

4. Indian Vanity Case KLIK

5. Interior of Soul KLIK

6. Jak pięknie być kobietą KLIK

7. Ka, czyli ja KLIK

8. Kobieta przed 30 KLIK

9. Lustro Inoue KLIK

10. MojaKOSMETYKOmania KLIK

11. Mój ogródek KLIK

12. Sabbath of Senses KLIK

13. Sunny Monday KLIK

14. TeskoBlog KLIK

15. Tysiąc jeden pomysłów i pasji KLIK


Jeszcze raz dziękuję!!! Rosnę w uszach :)))

11 komentarzy :

  1. Gratulacje! Uważam że nagroda dla Ciebie w pełni zasłużona :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dziękuję za wyróżnienie :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D mam nadzieję że i mnie przypadnie kiedyś takie wyróżnienie bo musi to być bardoz miłe uczucie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam, że bardzo Ci się należy :)
    I widzę siebie na Twojej liście! Dziękuję :* choć nie udzielam się za bardzo na blogu... Ale takie wyróżnienia bardzo motywują i likwidują całkowicie myśli o zamknięciu bloga, no i są bardzo, bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Czerwienię się. Przeczytałam o "Złodziejce książek"... zaczęłam się zastanawiać, czy znam coś podobnego. Znam, lecz nie mogę przypomnieć tytułu. Pewnie stanie mi przed oczami wtedy, kiedy nie będzie już do niczego potrzebny. Wczoraj, dziś taki dzień, kiedy stoję na krawędzi między tym co było, a co jest. Jestem też jak gdyby oderwana z korzeniami z miejsca mi najbliższego. Ciekawe... czy kiedyś tam wrócę... tu albo tam.

    Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kizia, Magda, dziękuję! :)))

    Iwetto, Inoue, Dorota, zasługujecie na to wyróżnienie, może nawet bardziej niż ja :*

    Dorota, oderwana z korzeniami? Znam to ... Dlatego zakorzeniam się płytko, ale za to rozlegle :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot Cammie! Very sweet of you :)

    ♥xx♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cynthia, you just deserve this award! Your blog is really interesting, full of fantastic ideas and good pics :))) And I like everything you write about your culture. It's so inspiring for me, the girl from far Poland!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Nagrody i "przekroczonej setki" (jak to brzmi!).
    Dziękuję też za wyróżnienie, jest mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń