beauty & lifestyle blog

czwartek, 11 listopada 2010

Mam pomysła ;)))

Czasami drobiazg sprawia, że nasz strój nabiera charakteru. Lubię wyszukiwać takie niepozorne gadżety, które w odpowiednim zestawieniu momentalnie przykuwają uwagę. Co więcej, często wykorzystuję je niezgodnie z ich właściwym przeznaczeniem :))) Tym razem było tak samo. Wpadła mi w oko spinka do włosów, ale od razu wyobraziłam ją sobie jako broszkę.



To zwykła klamrowa spinka, tylko bez zatrzasku. Jej mechanizm podobny jest do wsuwki, dzięki czemu bezpiecznie mogę przyczepiać ją do ubrań, bez ryzyka, że je zniszczę. Ma kształt liścia, jej filcowe podłoże w całości wypełnione jest srebrzystymi cekinami i połyskującymi grafitowymi koralikami. Jest spora i błyszcząca, noszę ją więc jako jedyną ozdobę stroju. Świetnie pasuje do kardiganów, marynarek, koszul. Wypatrzyłam ją w H&M, kosztowała zaledwie 10 zł :)

Oceńcie efekt :)))



Wcale nie trzeba wydać fortuny, żeby cieszyć się czymś oryginalnym. Grunt, to mieć pomysł :)))

26 komentarzy :

  1. Wydaję mi się, że w jakimś fajnym zestawieniu może naprawdę dać super efekt :D Także pomysł trafiony :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl jak najbardziej trafiony:)czasem wlasnie taki drobiazg sprawia,ze calosc nabiera innego wyrazu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę do h&m :D naprawdę super to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i wygląda bardzo dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gusia, do kolorowych, zwariowanych rzeczy nie bardzo, ale do prostych, oszczędnych w formie i kolorze - jak najbardziej :)

    Violl, :DDD

    Hexx, uwielbiam takie drobiazgi :)

    Patt, Patsy, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, fajnie może też ozdabiać nakrycie głowy lub szal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nurka, o widzisz, o szalach nie pomyślałam! Masz rację.

    Kosmetykoholiczko, cieszę się, że ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Też bardzo lubię tego rodzaju akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Katalino, jak natkniesz się na coś ciekawego, koniecznie się pochwal! :)

    Paramore, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wygląda! heh szkoda, że mam tak daleko do H&M bo od razu bym poleciała po nią!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Jaki ładny nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Shopaholic Dream, może gdzie indziej znajdziesz coś ładniejszego? :)

    Dziuniek, pomyślałam, że czas na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę fajny pomysł ;)
    Też lubię tak nietypowo kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś widziałam tą spinkę w HaMie :D I o Tobie pomyślałam :*

    Zmiana wizualna-jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agusławo, no to się rozumiemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pilar, przyjemnie wiedzieć, że ktoś gdzieś tam w świecie o mnie myśli :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Taaak... jest bardzo piękna, zwraca uwagę :o)

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Dorota, wiem, wiem, daje po oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. proste i praktyczne = najlepsze !
    delikatne i spełnia swoją drugą funkcję ^^

    zajrzyj do mnie, jeśli znajdziesz chwilę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesienny dodatek ;) Bardzo fajna i efektowna, też lubię takie przeróbki :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwetka, dzięki :* Uwielbiam ją nosić :)))

    OdpowiedzUsuń