beauty & lifestyle blog

niedziela, 15 maja 2011

Wasze zdrowie! ;)))

Lazurowy błękit, mięta, cytryna, żurawina, ognista czerwień, róż, kobalt, zieleń, koral, czy może pastelowy fiolet? Wybierajcie! Przedstawiam nową kolekcję lakierów winylowych Virtual Fruit Cocktail :))) Dziesięć letnich kolorów kojarzących się z pysznymi, orzeźwiającymi owocowymi long drinkami.



(Kolaż wykonany ze zdjęć udostępnionych przez Virtual)



Kolekcja jest oszałamiająca, żywa i energetyczna, doskonała na lato. Dzięki uprzejmości marki Virtual, mam możliwość zapoznania się z nią bliżej :)))

Gdybym wybierała sama, sięgnęłabym z pewnością po piękny koral z tej palety, być może także po soczysty róż. Ale w drodze przypadku trafiła do mnie delikatna mięta i nie mniej delikatny jasny fiolet, nr 141 Fresh Mint oraz nr 143 Berry & Milk. Także sama jestem ciekawa, jak będzie mi się je nosić. Wyglądają w każdym razie obiecująco :)




(Kolaż wykonany ze zdjęć udostępnionych przez Virtual)



Już niebawem szczegółowe prezentacje i recenzje tych dwóch pięknisi. Zaglądajcie. Może nawet będę mogła poczęstować Was jakimś letnim drinkiem? :)))

40 komentarzy :

  1. wow, dostałaś dwa najlepsze kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki wyglądają super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne! jak tylko pojawią się w drogeriach lecę kupić! arbuzowy mnie najbardziej kusi... oj czuję, że lato będzie w tym roku naprawdę paznokciowo kolorowe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pugsilove, kwestia gustu ;))) Ale nie narzekam :D

    DobraDuszo, fajna ta kolekcja, świetnie wpisuje się w trendy :)

    Kaś, ależ one już są w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to zdjęcie z koktajlami, ja chcę arbuzowy i żółty. Pokażesz swoje na pazurach?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknoscdnia, oczywiście, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda,że ta firma jest trudno dostępna i nigdzie ich lakierów nie upoluję..

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilar, upolujesz :)

    Internetowy sklep z produktami Virtual (link ze strony producenta):
    http://www.inermis.pl/index.php?str=prod&idp=120

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory rzeczywiście trafiły Ci się bardzo fajne, mi podoba się również ten arbuzowy, czekam na recenzje, pozdrawiam.


    zapraszam: http://kosmetycznaodyseja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to pięknie :D
    Najbardziej podoba mi się fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten fiolecik wygląda prześlicznie! Bardzo spodobał mi się również ten arbuzowy kolor :) Zapowiada sie fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Materialistko, mam ochotę na ten arbuzowy, będę na niego polować :)

    Colotrend, Katalino, widzę, że obie macie słabość do tego fioletu, a ja jakoś mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łeeeeee, ja tak liczyłam na ten Berry&Milk! :( a dostałam Strawberry Kiss i Fresh Mint. Już niedługo u mnie recenzja :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają super :).Nie powiem,chętnie bym przetestowała na własnych pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ;), no widzisz? A ja wolałabym truskawkę! :)))

    Burn-it-up, może będzie okazja ;)))

    Visala, narobiłam smaka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cammie to ja się chętnie zamienię po recenzji, bo ja już mam czerwony z Barbry. :) Ja nie wiem ale wszyscy od razu czerwone wysyłają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ;), dlaczego nie? możemy zrobić wymiankę :) Przypomnij mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolorki, takie owocowe <3

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG ale piękne kolory :) kuszą wszystkie oprócz fioletu :)) nie zbyt mi pasuje fiolet na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Axolen, aż ma się ochotę sięgnąć po te drinki ze zdjęć :)))

    Renia, a próbowałaś, czy tylko tak założyłaś? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, imprezka! Barman, drink arbuzowy raz! ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie, chyba jak wiekszosc, kusi ten arbuz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż mi narobiłaś ochoty na koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurde, nie dość że zrobiłaś mi ochotę na lakiery to jeszcze na koktajl ! :D ty nie dobra :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ;), właśnie nałożyłam ten lakier i zaczynam się łamać ;) Jest uroczy!

    Violl, się robi, psze pani! ;)))

    Daria, zgadzam się :)

    Moodlishko, wygląda apetycznie :)

    Rebellious, Meryx, łakomczuchy, ten typ tak ma ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. smakowite te kolory :) chętnie zobaczę jak wyglądają na paznokciach zwłaszcza ta miętka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cammie próbowałam i niestety na moich dłoniach fiolet niezbyt dobrze wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  28. O jakie fajne kolorki, no może mięta nie koniecznie dla mnie ;) ale reszta wygląda smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Panno Joanno, na pewno pokażę :)

    Renia, szkoda ...

    Rzabbka, ja przekonałam się do mięty w zeszłym sezonie. Oswoiłam się i jest git :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten miętowy mnie strasznie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej dziewczyny
    Mam pytanie co sądzicie o aplikacji tych lakierów?
    Ja kupiłam sobie żółty i zielony. Wypróbowałam żółty (lemonde) i aplikacja jest koszmarna, po trzech warstwach nadal są prześwity, przy każdej warstwie straszne smugi. A jak to u Was wygląda
    pzdr
    emmikka

    OdpowiedzUsuń
  32. koral, czerwony, żółty i mięta - chętnie widziałabym je u siebie :)))
    piękne i trafione kolory na ten sezon ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skusiłam się na 3 ;) Między innymi na fiolecika :D Też wkrótce będę się chwalić ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kizia, za jakiś czas pokażę :)

    Emmikka, nie zauważyłam szczerze mówiąc żadnych problemów z aplikacją. Malowałam pastelowym fioletem, wystarczyły dwie warstwy :)

    Eveleo, koral, koral, koral! Muszę go mieć :)))

    Iwetka, jestem ciekawa pozostałych dwóch :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam z niecierpliwością na recenzje... a kolory są bossskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Angel, fiolet już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne i ciekawe kolorki. Z checia bymm sie skusiła. Gdzie dostępne są te kosmetyki?? Sa w jakiejs sieci kosmetycznej??np. Rossmann??

    OdpowiedzUsuń