beauty & lifestyle blog

środa, 13 marca 2013

Dreams come true :)))

Pamiętacie moją świąteczną listę marzeń? ---> KLIK Pisząc tamtego posta nie spodziewałam się, że tak szybko uda mi się skreślić z niej większość punktów. Ostatnio odhaczyłam dwa kolejne. Uwaga, chwalę się :DDD

Torebka od Dzikiego Józefa chodziła za mną z pół roku. Galerię marki na FB ---> KLIK obejrzałam chyba z milion razy. Marzyłam o wielkiej torbie z chabrowym wnętrzem, ale zanim zdecydowałam się na zakup, zniknęła z oferty i wszystko wskazuje na to, że do sprzedaży już nie wróci. Ostatecznie wybrałam wersję w całości czarną i oto nareszcie mam! Wielka surowa czarna torba od Dzikiego Józefa :)))






Nie pytajcie mnie, proszę, o dostępność tych toreb i ich ceny, marka udostępnia takie informacje via mail, w tych sprawach piszcie więc do źródła. Mogę Wam tylko powiedzieć, że mój model kosztował 350 zł i wart jest każdej wydanej złotówki. Torba jest ogromna, ma nowoczesny design, świetną jakość i naprawdę robi wrażenie :))) 


Z listy marzeń mogę też skreślić pomadkę z MACa. Markę w sumie znam dość dobrze, ale wcześniej jakoś nie miałam zacięcia do malowania ust i na zakup szminki nigdy się nie zdecydowałam. Tę, Creme d'nude, dostałam w prezencie :)))






Mam ją na tyle krótko, że nie chciałabym tu wydawać na temat jej jakości żadnych sądów, ale jedno już teraz mogę stwierdzić - to najładniejszy nude, z jakim miałam do czynienia, idealnie neutralny. Może kiedyś pokuszę się o zestawienie wszystkich moich pomadek w podobnych odcieniach, to same zobaczycie różnicę.


Na koniec coś, czego co prawda nie było na mojej liście, ale po prostu nie mogę się powstrzymać, muszę Wam pokazać. Naszyjnik upolowany w H&M, jeden jedyny w tym wzorze wisiał taki samotny, przecież nie mogłam go tam zostawić? :)))






Jak na H&M był skandalicznie drogi (60 zł), ale tak doskonale wpisywał się w mój gust, że długo się nad nim nie zastanawiałam. Tak naprawdę to taka krótka ciężka kolia, wystarczająca za całą biżuterię. Noszę ją tuż przy szyi, na gładkich rzeczach prezentuje się genialnie.


Wszystkie te zdobycze, choć to tylko dobra materialne, bardzo mnie uszczęśliwiły. Mam nadzieję, że Wy także skreślacie kolejne punkty na własnych listach marzeń. Chcecie się pochwalić? Nie krępujcie się :)))


Całuję,
Cammie.



Zapraszam serdecznie na FB
---> KLIK,
gdzie macie szansę wskazać
swój wymarzony kosmetyk Yves Rocher.
Czekam na Wasze propozycje,
uwierzcie mi,
że warto zabrać głos!



130 komentarzy :

  1. Pięęęęęęęękności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, ale że co, że wszystko? :DDD Czy może masz faworyta? :DDD

      Usuń
    2. Wszystko! Gdyby podobała mi się jedna rzecz, to napisałabym co :D

      Usuń
    3. A to przepraszam :DDD

      Usuń
    4. O JEŻU!!!!!
      Masz w końcu naszego wymarzonego Dzikiego Jeża..WRÓĆ! Józefa :D
      To jest 100% skóra czy znowu jakiś eco wyrób?

      Usuń
    5. Jeżyku, skóra, skóra, i to naprawdę porządna, wybrałam wersję surową.

      Usuń
    6. To już tym bardziej muszę ją mieć! *o*
      Czekam na przypływ gotówki (obecnie same odpływy) i może na sklep online. Oby wtedy nie wywindowali cen górę.
      Na uczelnię mam taką skórzaną listonoszkę, już wysłużona staruszka. Dzikus ma ją zastąpić.

      Usuń
    7. Jestem pewna, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
    8. Ostatnie 2 pytania:
      Którą z nich kupiłaś, największą? http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/166786_470899279642404_1098830480_n.jpg
      Czy jest ona zamykana na zamek czy one wszystkie są takie niedopinane? :(

      Usuń
    9. Tak, największą :) Jest naprawdę ogromna!
      One wszystkie nie mają zapięcia. Ja wsadziłam w środek zamykany organizer, także najważniejsze rzeczy są bezpieczne :)

      Usuń
    10. Oj, brak zamka je dyskwalifikuje :(

      Usuń
  2. koniecznie pokazuj ta pomadkę w pierwszej kolejności...a o dzikim Józefie jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LaNina, chciałam już dziś zrobić dla was swatche, ale pogoda cały dzień pod psem, zero światła, także zdjęcia muszą poczekać.

      Usuń
  3. torba idealnie wpasowala sie w moj gust;uwielbiam takie wielkie modele:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivona, ja też kocham wielkie torby, a ta jest największą, jaką w życiu widziałam :DDD Niejedna osoba spakowałaby się w nią na kilkudniowy wyjazd :DDD

      Usuń
  4. Kolia z H&M wspaniała, lubię takie dodatki do gładkich sukienek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, ja właśnie też, w dodatku to moje kolory, biel i kobalt :love:

      Usuń
  5. Cieszę się, że spełniasz kolejne swoje marzenia :)) Szminka ma piękny kolor :) Skoro jesteśmy już przy temacie szminek MAC, to i ja pochwalę się swoim marzeniem... Marzy mi się szminka Angel :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, to taki klasyczny róż, prawda? Kojarzę ten kolor. Na pewno kiedyś będzie twój :*

      Usuń
  6. Same cudeńka :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, dzięki, aczkolwiek to tylko zakupy :)

      Usuń
  7. ja skreśliłam tylko pierścionek z Florentines .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, no widzisz, a u mnie ta pozycja nadal "wisi" :DDD

      Usuń
    2. u mnie tylko ta skreślona ;) a właśnie co do pierścionka to nosi się go bardzo dobrze, praktycznie nie czuć go na palcu, co dla mnie jest wielkim plusem. Jest także świetną ozdobą, bo nie było takiej osoby która by go nie chwaliła :)

      Usuń
    3. Taaaa, pisz mi jeszcze ... :DDD

      Usuń
    4. aj tam, ja chciałam ten naszyjnik i nie mam ;DD

      Usuń
  8. przepiękny ten naszyjnik! ale z ceną trochę przegieli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iv, byłam w szoku, sześć dych to co prawda nie jest majątek, ale relatywnie do cen w hm to jednak sporo.

      Usuń
  9. Ciekawe co powiesz o szmince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzykla, powiem, że spodziewałam się większego "wow", ale na szczęście kolor mnie satysfakcjonuje :)

      Usuń
  10. Naszyjnik piękny, torebka również wygląda bardzo ciekawie. Przyznam, że nie słyszałam nigdy o tej marce.
    Ja ostatnio też skreśliłam parę rzeczy z mojej listy marzeń- chałwę turecką (chociaż oczywiście to jest takie marzenie, które przewija się cały czas :P) i trylogia Millennium - te dwa prezenty dostałam od mojego kochanego chłopaka z okazji naszej rocznicy miesiąc temu :) Ostatnio na urodziny kupił mi też dwa ciuszki, które bardzo, bardzo chciałam- białą bluzkę o kroju bardzo zbliżonym do tej, którą miałam parę lat temu i kochałam ją niesamowicie, oraz (wrrrreszcie!) mocno różową marynarkę (jeśli widziałaś relację z konferencji Dove np. u Belli, to właśnie tam miałam tą marynarkę) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, widziałam cię bodajże u Atqi, na zdjęciu z badania włosów :)))

      Widzę, że twoje chciejstwa też zaspokojone. Przynajmniej na jakiś czas :DDD

      Usuń
  11. Dziki Józef to bardzo oryginalna nazwa ;D Marzy mi się miękki, skórzany kuferek. Może się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik bardzo w moim guście. Bardzo! Świetny jest. Tylko z ceną przegięli deko. Jako maniaczka wielkich toreb gratuluję wyboru i zazdroszczę troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, ja niestety też mam fioła na tym punkcie i już marzy mi się kolejna, mam upatrzoną ... Stuknięta jestem :DDD

      Usuń
    2. ja też - nie jesteś sama :)

      Usuń
  13. Oj jestem bardzo ciekawa tej pomadki :)
    Naszyjnik świetny ale trochę drogi, fakt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monique, drogi jak na hm, w innym sklepie ta cena nie robiłaby pewnie takiego wrażenia. Ale generalnie kolia jest dobrej jakości, nie wygląda tandetnie, także można przymknąć oko na te sześć dych.

      Usuń
  14. Wszystko do Ciebie bardzo pasuje :)

    Mnie się udało skreślić z listy całkiem sporo muszmieciów :) Teraz trzeba będzie zbastować z zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, szczerze mówiąc mnie też by się przydało przystopować ...

      Usuń
    2. nie stopować, nie stopować!

      Usuń
    3. Tylko kto na to wszystko zarobi :PPP

      Usuń
    4. Że niby będzie nas sponsorować? Super! :D

      Usuń
  15. Dziki Jóżęf, no proszę:) Oryginalna nazwa, a pomadka śliczna, lubię bardzo ich nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten naszyjnik, Oesu! Chyba się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kascysko, nie wiem, jak z dostępnością, u nas wisiał tylko jeden :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Michelle, aż mi się oczy do niego zaświeciły, jak go zobaczyłam :DDD

      Usuń
  18. Śliczna kolia :). Też sądzę, że 60zł jak na biżuterię z h&m to sporo, ale kiedy coś naprawdę się nam spodoba, to co zrobić ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjnik z H&M - cudo!
    A ja dziś upolowałam czarne, klasyczne, zamszowe lordsy, które chodziły mi po głowie już od pewnego czasu, w Carrefour za 25zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klamarta, ja jakoś do lordsów nie mogę się przekonać, ale fajnie, że udały ci się zakupy :)

      Usuń
  20. Ten naszyjnik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Tobie dowiaduje się o przeróżniastych cudeńkach, jak choćby o torbie Dzikiego Józefa :-)

    Źle się czuję w kolorze nude na ustach, robię się blada jak śmierć na wczasach i wcale nie pomaga mi wyrazisty makijaż oczu.

    Naszyjnik jest cudny, zdecydowanie to moje kolory, faktycznie jedna tak kolia i kobieta ubrana ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natula, cieszę się, że udaje mi się cię zaciekawić :)))

      Usuń
    2. Pewnie że udaje się Ci się mnie zaciekawić, ale ja radochę mam większą, bo odkrywam świetne rzeczy. Na torbę od Dzikiego Józefa tak się nakręciłam, że hej, przydałaby mi się duża, surowa, tylko komu zabrać świnkę skarbonkę ;-)

      Usuń
    3. Moja już rozbita, nie pomogę :D

      Usuń
  22. Ja ostatnio też spełniłam swoją zachciewajkę - kremy Tokyo Lift dr Irenki :)
    Naszyjnik BOSSSKIII, ale ja nie umiem nosić takiej biżuterii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna, czyli w końcu kupiłaś? Pamiętam, jak wspominałaś, że masz je w planach :)

      Usuń
    2. Tak :)
      I w końcu kupiłam. Trochę się odwlekły w czasie, bo wiesz... Ta euphoria ;), później wyjazd. Ale już są moje.
      Skończę tylko Flos-Leka i zaczynamy używanko ;)

      Usuń
    3. Niech ci dobrze służą :*

      Usuń
  23. Cóż za nazwa-Dziki Józef :) Ja zamiast zbierać i skreślać z listy marzeń kolejne pozycje to kupuję rzeczy, które się na niej nie znajdują, ale wcale nie są mniej wymarzone :) Chociaż właśnie dzisiaj odebrałam wymarzony podkład z Lily Lolo. Mam nadzieję, że to wreszcie "ten jedyny" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek, minerały są fajne, ale tak jak i w tradycyjnej kolorówce ulubionej formuły trzeba się naszukać, prochy prochom nierówne. ja chyba ze dwa lata różne minerały testowałam, zanim znalazłam swój ulubiony podkład.

      Usuń
    2. Miałam już Everyday Minerals i BareFaced. Te drugie robiły mi straszne ciasto na twarzy. A co to za ulubiony podkład? :)

      Usuń
    3. Lumiere w formule Veena Velvet :)

      Usuń
  24. swietne te torebki... bezowa wpadla mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maus, chyba akurat też niedostępna, z tego co kojarzę.

      Usuń
    2. niestety... albo i lepiej, na pewno dla mojego portfela ;)) ale cudna jest i pojopic sie mozna... i powzdychac ;)

      Usuń
    3. No tak, to nie kosztuje :DDD

      Usuń
  25. Ja z listy mogę skreślić meteorki i wyjazd do ciepłych krajów, choć to dopiero we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizz, ja w tym roku to najwyżej palcem po mapie, wykorzystałam przy dziecku cały urlop. Ale co się odwlecze ... :DDD

      Usuń
  26. czekam na swatche pomadki MAC :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne wszystko !
    Takie ach ach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko mi się podoba, a szczególnie torba, bo mam taką samą i tak samo bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frenka, bardzo mi się podoba, że ci się podoba :DDD

      Usuń
  29. A, i na jaką torbę się teraz czaisz? Ja chyba z 4 kolejne bym kupiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Freniu, na tę:

      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358019/1098567/ELEGANCKA%20TORBA%20CITY

      Usuń
  30. Kami, nie czaj się, to nie skóra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona mi się podoba! Te zameczki :DDD

      Usuń
    2. Ja teraz mam na oku torbę od Mako Bags

      Usuń
    3. Musiałam wyguglać, bo nie znałam. Jakoś nic nie wpadło mi w oko, widziałaś na żywo?

      Usuń
  31. Szminkę MAC to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, ja do niedawna tylko błyszczyki, parę miesięcy temu dopiero na szminki mnie wzięło.

      Usuń
    2. Ja kiedyś też tylko błyszczyki a teraz mam tylko 2 i pełno szminek ;)

      Usuń
  32. Boże, tak bardzo mnie na nic z tych rzeczy nie stać xD Nie powiem, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, pieniądze raz są, raz ich nie ma, potem znowu są, także wszystko przed tobą :*

      Usuń
  33. Podoba mi się ta torba.Będzie pewnie słóżyła przez lata.I kolia także jest piękna,jak się wpisuje w twój styl to czemu nie ? :P Czasem trzeba zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie duże torby. Ta marka jest słabo dostępna, więc dlatego jeszcze nie mam tej torby :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, nie jest aż tak niedostępna, wystarczy do nich napisać :)

      Usuń
  35. Wszystkie rzeczy są genialne, a szczególnie pomadka z Maca- ma śliczny kolor;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Women,też jestem pod jego urokiem, uwielbiam nudziaki :)

      Usuń
  36. Widziałam te torby - wszystkie są przepiękne! Muszę którąś mieć!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne te torby od Dzikiego Józefa.

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się ten Dziki Józef :D świetne wszystko! gratuluję spełnionych marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, zdaje się, że ty na swoją nową torbę też nie narzekasz? :DDD

      Usuń
    2. gdzieżbym mogła :) nawet kupiłam w sobotę kolejną :P ehhh :]

      Usuń
  39. torba wygląda na solidną:) mi się jeszcze wymarzonej nie udało dorwać;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi się na ich stronie podoba listonoszka, klasyczna, bez żadnych ozdóbek, matowa.
    Natomiast jakiś czas temu obiecałam sobie nie kupować skórzanych toreb i tego się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Naszyjnik jest przepiękny, a w pomadkach MAC się powoli zakochuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatka, ja mam tylko tę jedną, ale niewykluczone, że będzie więcej :D

      Usuń
  42. Pierwsze słyszę Dziki Józef. Nazwa zwariowana. Przeglądałam torebki na fb. Klasyczne i praktyczne. Co do szminki jestem ciekawa jak się prezentuje na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natooral, to chyba po prostu imię i nazwisko ;)

      Usuń
  43. Jak dla mnie torebka piękna tylko szkoda, że nie widac jej całej :) o tej firmie pierwsze słyszę, ale po ogladaniu tiorebek dzikiego Józefa powiem WOW!:))) super torebki wpadła mi w oko taka beżowa lakierowana :) szminka też piękna choć trzeba miec do niej jasne usta, na moich nic by nie było widać :)a jakie ma wykończenie?:) ja mam dwie z MACa jedną lubię, drugą już mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasienka, torbiszcze jest tak wielkie, że żadnego sensownego ujęcia nie udało mi się zrobić w całości. Zresztą zdjęcia Dzikiego są doskonałe, można wszystkie torby dokładnie obejrzeć, także sama nie będę się wygłupiać :)

      Usuń
  44. Piękne cudeńkowe prezenty..pozazdrościć
    Zapraszam do siebie http://nikolada17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko rewelacyjne! Szkoda, że mi ta pomadka nie pasowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, kolorystycznie czy z jakichś innych względów?

      Usuń
  46. Naszyjnik piękny! Pędze do HM ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko mi się podoba :D A najbardziej to ta szminka i jej kolor :) Chociaż naszyjnik też jest piękny...

    OdpowiedzUsuń