beauty & lifestyle blog

środa, 6 marca 2013

Fiolet? Nie fiolet?

Nie znudził Wam się jeszcze piasek na paznokciach? Mam nadzieję, że nie, bo dziś mam zamiar pokazać Wam kolejny piaskowy lakier z kolekcji O.P.I. by Mariah Carey, tym razem fioletowy Can't let go.

Bardzo, bardzo trudno ująć ten kolor na zdjęciach. W rzeczywistości jaskrawo fioletowy, w obiektywie, niezależnie od ustawień, wygląda niestety niemalże na niebieski. Musicie mi jednak wierzyć, że Can't let go to wręcz elektrycznie fioletowa baza roziskrzona shimmerem i różowymi płatkami brokatu.






Przyznam, że mam problem z tym kolorem. Lubię fiolety, ale ten prezentuje się chyba za bardzo rockandrollowo jak na moje standardy ;)))






1. Dostępność - 1 (sieciowe perfumerie, internet ---> kupkosmetyk.pl).
2. Cena - 0 (42 zł, czyli sporo).
3. Kolor - 0 (fiolet nie tak oczywisty, jak mogłoby się wydawać, w moim odczuciu trudny do noszenia, nieco przekombinowany).
4. Aplikacja - 1 (bardzo łatwa, jak w przypadku wszystkich zresztą piaskowców O.P.I.).
5. Pędzelek - 1 (komfortowy).
6. Krycie - 1 (standardowe).
7. Wysychanie - (błyskawiczne).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Sally Hansen Miracle Cure) - 1 (bezproblemowa).
9. Trwałość - 1 (do czterech dni i to bez topu!).
10. Zmywanie - 1 (nieuciążliwe jak na taką fakturę lakieru, choć oczywiście bardziej czasochłonne niż przy tradycyjnych formułach).

Moja ocena: 8/10.


Choć świetnej jakości, nie jest to na pewno lakier dla każdego. Trudny, lubiący płatać niebieskie figle jaskrawy odcień fioletu może odstraszać. Bardzo rzuca się w oczy, mimo piaskowego, półmatowego wykończenia. Coś takiego trzeba umieć nosić. Ja chyba nie umiem ;))) Polecam dziewczynom lubiącym  na paznokciach ostry kolorystyczny akcent!

Aż dziwne, że dla tak zwariowanego koloru inspiracją była tak liryczna piosenka ... Posłuchajcie, Mariah Carey, Can't let go.






Buziaki,
Cammie.



95 komentarzy :

  1. jakiś nie mój.. chyba troszkę przesadzili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluska, no cóż, uniwersalny to on nie jest :DDD

      Usuń
    2. zgadzam się ;) wolałam poprzedni piasek :DD

      Usuń
    3. W zanadrzu mam jeszcze jeden :DDD

      Usuń
    4. w takim razie czekam ;)) a co do tego lakieru to chętnie użyłabym go na jakieś większe wyjście ;DD

      Usuń
    5. Na dyskotekę chyba ;)))

      Usuń
    6. na którą przyjmą taką mnie? :DD

      Usuń
  2. Już chyba wszyscy słyszeli o lakierach liquid sand.
    Ja je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, same w sobie są fajne, po prostu do tego konkretnego koloru mam zastrzeżenia.

      Usuń
  3. fioletu jeszcze nie miałam na pazurkach, ale ten czarny jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pat, o tak, czarny jest piękny, zgadzam się :)

      Usuń
  4. A ja chyba jednak bym się skusiła na taki kolor, choćby na próbę. Być może po pomalowaniu nieco zmieniłoby się moje zdanie, ale jak patrzę na Twoje paznokcie, to myślę, że chętnie bym taki kolorek na paznokciach nosiła :) No i faktura tez mnie zachwyciła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolanta, faktura jest bez zarzutu, idealny piaseczek :))) Także jeśli kolor ci odpowiada, możesz brać w ciemno :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. PureMorning, jednak ci się spodobał? Fajnie!

      Usuń
  6. Podoba mi się! Czym jestem zaskoczona podwójnie :D Po pierwsze - kolor, zwykle nie przepadam za takimi odcieniami. Po drugie - ten "piasek", nie byłam przekonana do takiego wykończenia :) W głowie mi się pomieszało! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, zaczynam się o ciebie obawiać :DDD

      Usuń
    2. Wiosna idzie! Tak to sobie tłumaczę :D Miłego wieczoru cammie :* :)

      Usuń
    3. Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  7. a ja baaaaardzo bym chciała taki posiadać-dla mnie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie :). Dla mnie trochę za bogaty, nie umiem takich cudaków nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, w ruchu to on dopiero wygląda bogato, na statycznym siłą rzeczy zdjęciu efekt i tak jest skromny ;)))

      Usuń
  9. A ja się wyłamię : C U D O <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, jednak jest was tu więcej, chyba tylko mi i Kamiluśce się nie spodobał :DDD

      Usuń
  10. Ach! Jak ja bym go chciała zobaczyć na żywo!
    Bo fiolety kocham i ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny w strukturze ale nie mój kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. OO ten kolorek jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, widzę, że robi furorę, a ja tak go skrytykowałam :DDD

      Usuń
  13. mnie to wykończenie ciekawi, bo jeszcze takiego nie miałam! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, piasek jest naprawdę super, trzeba tylko trafić na "swój" kolor :)

      Usuń
  14. Chcęęęęęę, po nocach mi się śni, moje największe chciejstwo lakierowe obecnie! CUDOWNY, piękny, wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzolls, co za entuzjazm :DDD

      Usuń
    2. To akurat dobry znak, że wreszcie mnie coś wkręca :D

      Usuń
  15. O masz! Właśnie się zawiodłam. Kompletnie inaczej go sobie wyobrażałam. Totalnie kocham fioletowy, ale ten odcień w ogóle do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, tak jak pisałam, trudny jest. To jasny, bardzo jaskrawy odcień, daleko mu do klasycznej śliwki.

      Usuń
    2. No cóż. Nie każdy lakier musi być idealny. I całe szczęście! :D

      Usuń
    3. Pewnie, że tak! Wyobrażasz sobie, co by było, gdyby każdy był idealny? Chciałabym kupić wszystkie :DDD

      Usuń
    4. Ojj wyobrażam! Ja też :D

      Usuń
  16. Jest na prawdę ładny.Jednak nie kupię go (cena ) i lakiery z piaskowymi drobinkami niestety nie wylądują na mojej półeczce.Ostatnio wygrałam piękny bezbarwny lakier z kolorowymi kryształkami ;) Takie moje pocieszenie bo na jakimś lakierku ( teraz na morskim Astorze ;))pięknie wygląda ;)
    Przekonaj się do niego bo jest super !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wg mnie kolor to kwestia gustu, ale mnie taki fiolecik jest idealny do noszenia na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anastazja, zgadzam się, to kwestia gustu, ja nie krytykuję tego koloru z powodu samego odcienia, ale dlatego, że może wprowadzać w błąd. W butelce wygląda na fiolet, na paznokciach zdradza swoje niebieskawe oblicze. Ktoś mógłby być po zakupie rozczarowany.

      Usuń
  18. Mnie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się prezentuje! Ma w sobie coś co przyciąga. Fiolety uwielbiam i ten także wygląda bardzo sympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kayah, ja generalnie fiolety też lubię, z tym jakoś jednak nie umiem się "dogadać" ;)

      Usuń
  20. Mnie się bardzo podoba ten kolorek, w ogóle ten lakier jest śliczny, gdyby nie zabójcza cena, na pewno bym go kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natula, no niestety, opi to górna półka.

      Usuń
    2. No właśnie, niestety za wysoka, jak na przeciętnego zjadacza chleba :/

      Usuń
    3. Zagrałaś w rozdaniu? Może ci się poszczęści :)

      Usuń
  21. Uwielbiam Mariah z tamtych czasów! Słuchałam jej pasjami :) A kolor o dziwo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Aneta, jak większości :) Tylko ja jestem jakaś dziwna :PPP

      Usuń
  23. ja go chcę!!!!!!!!!!! piękny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs, no tak, sroczko, mogłam się tego spodziewać :DDD

      Usuń
  24. Ładniutki, choć nie wiem czy czułabym się z nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, ja właśnie mam z nim taki problem, niby ładny, a jednak coś mi nie gra.

      Usuń
  25. Piekny jest!A piasek to istny hit tego sezonu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, co sezon jakaś nowość, a to maty, a to pękacze, a to magnesy, to i na piasek przyszła pora :DDD To jeden z nielicznych paznokciowych trendów, który do mnie przemawia. Fenomenu pękaczy do dziś nie mogę zrozumieć :DDD

      Usuń
  26. Świetne te piaski.. a ten kolor sama nie wiem, chyba inne robiły większe wrażenie...:) ale ładny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Veronique, za jakiś czas pokażę jeszcze jeden :)

      Usuń
  27. a mi się podoba! i to bardzo :) no chyba, że to kwestia Twoich pazurków i tego ładnego malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam słabość do takich żywych odcieni:) Na ich widok moje oczy zaczynają się świecić:) Ten piaskowiec chodzi za mną już od kilku dni. Ten fioletawo-niebieskawy odcień przemawia do mojej wyobraźni. A brak problemów z jego aplikacją potęguje moje chciejstwo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, czyli podoba ci się w nim coś, co mnie akurat wnerwia :DDD

      Usuń
  29. Piękny kolor ;D tylko ta cena ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi by pasował. Lubię takie cudeńka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kolor, bardzo lubię piaskowe lakiery :) Fiolet jest jeszcze takim "neutralnym" kolorem w przeciwieństwie do czerwieni czy błękitu, więc nawet na co dzień by się nadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, uwierz mi, ten nie jest neutralny, jest wściekły po prostu :DDD

      Usuń
  32. piękność nad pięknościami! :) Uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robalontko, fajnie, że ci się spodobał :) Witaj :)

      Usuń
  33. Mnie się na Tobie podoba, ale jak się źle w nim czujesz- nic na siłę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, witaj :) Toteż nie zamierzam się męczyć, mam nadzieję, że nowa właścicielka będzie zadowolona :)

      Usuń
  34. Bardziej podoba mi się w buteleczce niż na paznokciach :) spodziewałam się po nim troszkę innego efektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Callais, ja właśnie też na paznokciach nie potrafię go oswoić. Nie wiem, może to kwestia karnacji?

      Usuń
  35. Bardzo lubię fiolety, ale ten to zdecydowanie nie mój odcień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżem, mój też nie, dlatego postanowiłam go oddać :)

      Usuń
  36. efekt będę raczej obserwować z daleka, bo ja takich udziwnień nie lubię na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, rozumiem, że tym razem nie grasz w rozdaniu? :DDD

      Usuń
  37. O, taki szalony piasek wygląda całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń