beauty & lifestyle blog

wtorek, 26 marca 2013

Odkrycie marca

Odkrycie marca? Tylko jedno, ale za to jakie! Idzie sobie baba do supermarketu, a tam Inecto Pure Coconut :DDD To seria kosmetyków zawierających czysty olej kokosowy, z której absolutnym hitem jest dla mnie sprej nabłyszczający.






Nabłyszczający spray do włosów

Zawiera 100% czysty ekstrakt kokosowy. Redukuje elektryzowanie włosów i nadaje im intensywny blask.

Składniki: cyclopentasiloxane, cocos nucifera (coconut) oil, parfum (fragrance), coumarin, benzyl salicylate.



Inecto Pure Coconut to marka brytyjska ---> KLIK, oferująca produkty do ciała (żel pod prysznic, balsam, masło, olejek, scrub i krem do rąk), do włosów (szampony, odżywka, maska, serum, termoochrona i  sprej nabłyszczający), a także do twarzy (peeling, balsam do ust i chusteczki do demakijażu). Wszystkie formuły oparte są na oleju kokosowym. 






Do niedawna o istnieniu Pure Coconut nie miałam nawet pojęcia, dopiero przypadkowy zakup spreju  do włosów (w E. Leclerc) sprawił, że zainteresowałam się tą marką. Sprej już po pierwszym użyciu tak mnie zachwycił, że szybko wróciłam po szampon i odżywkę, pamiętałam, że stały na sklepowej półce. Po szamponie nie było już niestety nawet śladu, ale odżywkę nawilżającą zgarnęłam.

Odżywka też okazała się wspaniała, ale sprej po prostu nie ma konkurencji. Aplikowany na wilgotne włosy sprawia, że po wysuszeniu stają się miękkie, sypkie, gładkie i błyszczące, przy tym w ogóle nie obciążone. Jak po wizycie u dobrego fryzjera! Serio, usłyszałam nawet kilka komplementów. Jeśli chodzi o pielęgnację włosów, to w ostatnim czasie najlepiej wydane 15 złotych :)))

Nie wiem, skąd taka kosmetyczna perła wzięła się w supermarkecie. W sumie to nieważne. Mam tylko nadzieję, że nie zniknie z asortymentu i że będę mogła do niej regularnie wracać. Nie obraziłabym się też, gdyby pojawiły się w sprzedaży także inne produkty marki, brałabym w ciemno!


Dziewczyny, znacie Inecto? Widujecie gdzieś kosmetyki tej marki? Skusiłybyście się na kompleksową pielęgnację opartą na oleju kokosowym? Dajcie znać. No i koniecznie podzielcie się swoimi marcowymi odkryciami!


Buziaki,
Cammie.




Wiosenny konkurs w toku!
Zachęcam do udziału,
do wygrania dwa różne zestawy kosmetyków Yves Rocher,
jeden na blogu KLIK
jeden na fejsbuku KLIK,
każdy o wartości 150 zł.
Powodzenia!




121 komentarzy :

  1. nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbina, ja wcześniej też nie, ale podobno w Wielkiej Brytanii jest popularna. Dla mnie w każdym razie prawdziwe odkrycie :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Siempre, marka moim zdaniem warta zainteresowania, mam tylko obawy co do dostępności ...

      Usuń
  3. W tymże samym supermarkecie podchodziłam do tych kosmetyków kilkakrotnie :) Po Twojej opinii pewnie przy kolejnych zakupach wrzucę coś do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megdil, a widziałaś coś więcej oprócz kosmetyków do włosów? U mnie niestety chyba nie ma.

      Usuń
    2. Sprawdzę i dam znać :)

      Usuń
    3. Wprawdzie wieki temu, ale obiecałam, więc donoszę - na Leclercowych półkach, oprócz kosmetyków do włosów, widziałam też peeling do twarzy i krem do rąk ;)

      Usuń
    4. Megdil, dzięki! muszę zajrzeć do siebie, mam nadzieję, ze też rozszerzyli asortyment, krem do rąk brałabym w ciemno!

      Usuń
  4. Co za entuzjazm! :D Widać, że naprawdę jesteś zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, jestem, i to jak :)))

      Usuń
    2. Niestety okazuje się, że nie we wszystkich Leclerkach są te kosmetyki.

      Usuń
    3. Mogę ci kupić :DDD

      Usuń
    4. Może kiedyś się w tej sprawie uśmiechnę ;) :*

      Usuń
  5. W jakim supermarkecie można go dostać? Poczułam się zainteresowana :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, pisałam w poście (nie czytasz dokładnie :PPP). W E.Leclerc :)

      Usuń
    2. Oja, ale wtopa :)). Pomyślałam, że to nazwa jakieś firmy kosmetycznej .. Dziękuję :).

      Usuń
  6. mialam odzywke do wlosow,szampon i dwa zele pod prysznic z tej serii i maslo do ciala(?) ktore stoi i poki co nie uzywam :p polubilam te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peach, szczęściara! Domyślam się, że masz do nich łatwy dostęp?

      Usuń
    2. chcialabym miec latwy dostep,ale niestety nie mam. Te w/w produkty przywiozla mi siostra z Holandii.. Zaluje strasznie,ze u siebie ich nie widzialam, bo zapach maja genialny ;)

      Usuń
    3. Jeśli mieszkasz w Polsce, to popatrz tutaj:

      http://79.96.138.228/skleponline/index.php?manufacturers_id=18&osCsid=feabb623087ddeb73285ee4d623c03de

      Usuń
  7. W ubiegłym roku spędziłam kilka dni w UK, tam prawie wszędzie widziałam sporo tych kosmetyków i tak właśnie przyglądałam się im, dumałam nad szamponem bo kusił ale bałam się podrażnienia (albo tego iż okaże się świetny a ja będę miała tylko jeden:D) a i pojemność walizki też mocno ograniczona więc nie kupiłam, teraz żałuję bo wiem że w moich stronach go nie dostanę. alizz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alizz, butle mają pół litra pojemności, także bagaż na pewno byłby obciążony. Trzymam kciuki, żebyś jednak zdołała je gdzieś dostać!

      Usuń
  8. Ich produkty przypadkiem odkrylam na wakacjach w Holandii. Miałam ich serum,ktore uwielbialam.Straczylo mi n arok przy regularnym stosowaniu-bardzo wydajne.Odzywka jednak nie przypadla mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, którą miałaś, nawilżającą, czy termoochronę?

      Ja mam nawilżającą, moje włosy ją kochają :DDD

      Usuń
    2. Ja też mam właśnie tę. Dla mnie jest świetna :)))

      Usuń
  9. Ciekawe gdzie mozna zdobyc te kosmetyki ... ;)
    Moim odkryciem w tym miesiacu byla odzywka do rzes z alverde;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonia, alverde na szczęście staje się u nas coraz lepiej dostępne, także dobrze wiedzieć, na co ewentualnie zwrócić uwagę, dzięki :)

      A Inecto można kupić w Leclercu :)

      Usuń
    2. Szampony i odżywki są także w Hebe - w wersji z kokosem lub arganem.
      Aktualnie są w promocyjnej cenie ok. 11 zł za 500ml opakowanie.
      Skusiłam się na szampon kokosowy :)

      Usuń
    3. Bunia, dzięki za informację!

      Usuń
  10. Szkoda, że do e.leclerc mi nie po drodze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chel, jak wyżej, wklejałam linka dla Peach :) Koleżanka mi podesłała :)))

      http://79.96.138.228/skleponline/index.php?manufacturers_id=18&osCsid=feabb623087ddeb73285ee4d623c03de

      Usuń
  11. a czy włoski świecą się jak jajeczka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, nie nadążam za twoim poczuciem humoru :DDD Błyszczą się, błyszczą, jeśli o to ci chodzi :DDD

      Usuń
    2. haha taki żarcik pryma aprilisowy ;)

      Usuń
  12. nie znam :D ale już wiem, że poznam :) mi niestety też e.leclerc nie jest po drodze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MoodHomme, wklejałam wyżej link do sklepu internetowego, okazuje się, że można dostać te kosmetyki online. Ale za sklep nie ręczę, pierwsze o nim słyszę!

      Usuń
  13. ha nie znamy ...
    W Mamibeciowie nie mamy nawet chyba Leclerca :D:D
    Ale nie kus ,bo mi sie muszmieć włączy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, niemożliwe! Musicie mieć.

      Usuń
    2. A jednak nie ...

      http://www.e-leclerc.pl/com_stores/

      Usuń
    3. Widzisz ,jaka metropolia :P

      Usuń
    4. Nie narzekaj!
      A wiesz, że w kwietniu chyba przyjadę na parę dni? Może kawa? Dasz się zaprosić? :)

      Usuń
  14. Szkoda, ze pierwsze miejsce to niestety sylikon i to raczej bardziej on niż olej kokosowy daje efekt nablyszczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewek, bardzo możliwe, aczkolwiek ja się silikonów nie boję, moim włosom służą :)

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że cyclopentasiloxane to silikon lotny, także samoczynnie odparowuje :) Nie jest taki groźny ;)))

      Usuń
    3. moje też lubią ,inaczej siano :P

      Usuń
    4. powiedziałabym, że silikon jest w takim preparacie po to aby redukować tłustość oleju kokosowego :P bo np. miałam jakiś sprey z olejkami a sam olej i po samym oleju w bardzo małej ilości były strąki nawet na końcówkach niestety ;/

      Usuń
  15. Nie znam, ale Leclerca mam praktycznie pod domem, więc muszę iść poszukać, gdyż czuję się mocno zaintrygowana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, koniecznie, zwłaszcza że masz tak blisko!

      Usuń
  16. Interesujące :) na pewno rozejrzę się za tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam je są naprawdę dobre :) mój Mąż je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, jeśli chodzi o włosy, to mój golący się na zero mąż nie ma co pielęgnować ;)))

      Usuń
  18. Nie znam ani tej marki, ani tego produktu chociaż przyznam szczerze, że troszkę mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cammie, również widziałam je w tym markecie. Nie omieszkałam powąchać i kosmetyki rzeczywiście pachną kokosem. Ale że zupełnie nie kojarzyłam nazwy firmy zrezygnowałam z zakupu. I chyba zrobiłam błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekashi, też zrobiłam ten błąd za pierwszym razem, a jak w końcu zmiękłam, szamponu już nie było :/

      Usuń
    2. Mam Leclerc po drodze z pracy, więc jutro zajrzę. Może coś jeszcze zastanę. ;)

      Usuń
  20. Nie znam tego produktu, ani firmy, ale miałam kiedyś inny sprej nabłyszczający, było to dawno i nie pamiętam nawet jakiej firmy on był, ale efekt był super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, jeśli chodzi o ten konkretny, to nawet pal licho to nabłyszczanie. Zachwycam się przede wszystkim efektem wygładzenia i sypkości włosów, które uwielbiam. No i bardzo, ale to bardzo ułatwia rozczesywanie włosów :)

      Usuń
  21. Muszę to zakupić !
    Marzę o sypkich i lśniących włosach ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia, dla mnie to też wymarzony ideał, zwłaszcza że włosy zawsze noszę rozpuszczone :)

      Usuń
  22. no tak zachwyt zachwytem ale czemu o cenie ani słówka się pytam ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bestia, a dlaczego nie czytasz dokładnie, ja się pytam? :PPP

      Usuń
    2. W mordę, trzeci raz musiałam przeczytać żeby wychwycić!

      Wtórny analfabetyzm jak nic! biję się w pierś!

      Usuń
    3. Zostaw swoją kształtną pierś w spokoju, każdemu może się zdarzyć :D

      Usuń
  23. Oczywiście Leclerca u mnie też nie ma, bo jakżeby inaczej. Tej marki nigdy nie widziałam :( ale bratóweczka czasami jeździe to jej podeślę do "opaczenia"
    Jaką masz okrągłą liczbę obserwatorów ładną :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, aaaa, rzeczywiście. Ale to oznacza, że komuś podpadłam, bo kilku obserwatorów zwiało :DDD

      Usuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Zaintrygowałaś mnie tym sprejem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, dla mnie to też była zupełna nowość :)

      Usuń
    2. już myślałam, że jestem taka zacofana że nie znam tej firmy, ufff :))

      Usuń
    3. No co ty, wystarczy przejrzeć komentarze, ta marka dla większości z nas to zagadka.

      Usuń
  25. Pierwszy raz widzę i czytam o tych kosmetykach.
    Na masło do ciała, z przyjemnością, bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, mam niestety pewne podejrzenia, że w polskich sklepach pojawiła się tylko seria do włosów.

      Usuń
  26. Ciekawy, skuszę się na pewno! Będe teraz w Holandii, więc może tam uda mi się zakupić ich kosmetyki :-) No i po przeczytaniu jednego komentarza, skuszę ię na odżywkę do rzęs z Alverde :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek, zwróć też uwagę na kamuflaż pod oczy, podobno świetny!

      Usuń
  27. Jako fanka kokosa czuję się mocno zaintrygowana tym psikadłem :>
    Mój hit marca? Hmmm... rękawica Kessa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalia, to jak olej kokosowy w płynie, zawsze gotowy do użytku :DDD

      Usuń
  28. Najwyższy czas zamiast skręcić w lewo do Biedronki pojechać w prawo do Leclerca (w życiu tam nie byłam :P ) i kupić ten spraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, no to pewnie, że następnym razem na prawo :DDD

      Usuń
  29. Chce, ale nie mam skąd go wziąć :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipstick, wyżej wklejałam linka do sklepu, w którym można go kupić online :)

      Usuń
  30. i pewnie bym go zjadła ;) kocham kokosowe jedzonko i wszystko co nim pachnie. A tak poważnie zaciekawiłaś mnie i chyba sobie dopiszę do listy zakupów na kwiecień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirka, jest ryzyko, pachnie pięknie kokosem :DDD

      Usuń
  31. nie znam wcale i na oczy nie widziałam :) chyba, że widziałam, ale nie utkwiła mi w pamięci, bo jej nie znałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, ty się lepiej rozglądaj po prostu :DDD

      Usuń
  32. U mnie jak zwykle niedostępne. Jest 5 Biedronek ale E.Leclerc nie. Sądząc po opisie, byłby to fenomenalny produkt do moich włosów. Na Allegro jest parę produktów do ciała, ale do włosów nie ma. Pech normalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz wyżej zauważyłam, że podałaś linka do sklepu :-) Dzięki!

      Usuń
    2. Mellody, nie ma za co, udanych zakupów :*

      Usuń
  33. Widzę ta markę pierwszy raz, odżywkę do włosów i balsam do ciała chętnie bym przygarnęła, u mnie e.leclerca nie ma, ale kiedyś przy okazji na nie zerknę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, w razie czego można kupić online, jak się okazuje :) Link gdzieś wyżej.

      Usuń
    2. Będę niedługo w okolicach gdzie E.L jest, więc sobie obczaję :)

      Usuń
  34. Bardzo mnie to zainteresowało, ale niestety u mnie nie ma tego sklepu :( cóż może będąc gdzieś znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, wyżej w komentarzach link do sklepu online :)

      Usuń
  35. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Też często zupełnie przypadkiem trafię na coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denticoo, a najlepsze jest to, że wzięłam to z półki zupełnie od niechcenia, nie wierzyłam, że w zwykłym markecie, pośród bułek i pomidorów można znaleźć coś tak fajnego.

      Usuń
  36. ja też pierwsze słysze o tej firmie, ale ją zapamietam i wpiszę na swoją chciejolistę :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Spray do włosów nie używam, bo nie mam na co (mam króciutki włosy), ale zapach kokosa uwielbiam i jego właściwości- pędzę do Leklerka w poszukiwaniu masła do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, ja mam włosy po pas, więc jest co psikać :) A na takie masełko sama bym się skusiła! W moim lokalnym leclercu produktów do ciała tej marki niestety nie ma.

      Usuń
  38. pierwszy raz widzę ta markę:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, w Polsce dostępna jest chyba od niedawna i w bardzo ograniczonym zakresie.

      Usuń
  39. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, już nie wspominając o supermarkecie.. Jak by u mnie był, to bym na pewno kupiła spray:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetoholiczko, wydawało mi się, że to dość znany market.

      Usuń
  40. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Muszę sprawdzić czy u mnie są te produkty, bo spray bardzo mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżem, sprawdź sobie, jak masz leclerca, to są duże szanse :)

      Usuń
  41. zaciekawiłaś mnie, ale nigdzie tej marki nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anisse, no widzisz, czasem warto rozejrzeć się po supermarkecie :D

      Usuń
  42. Nie znam tej marki, ale z chęcią zerknę jeśli kiedyś trafię do E. Leclerc, naprawdę rzadko tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi też w ogóle nie jest znany ten produkt, ale już sama nazwa "olejek kokosowy" mnie bardzo kusi :D chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, ja też właśnie na to poleciałam :DDD

      Usuń
  44. Oooo, nie wiedziałam że ta marka jest u nas dostępna, mnie się udało wyłowić coś na wakacjach w Hiszpanii, mam ten spray oraz peeling do ciała,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alena, u mnie dostępne są tylko produkty do włosów. Nawet dzisiaj byłam znowu sprawdzić, czy nie pojawiły się przypadkiem kremy do rąk, ale niestety nie.

      Usuń