beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 4 marca 2013

Na dobry początek tygodnia :)))

Dzień dobry! Czy u Was też jest tak słonecznie? Zapowiada się piękny, prawdziwie wiosenny dzień. 

Dla wszystkich niedowiarków, dla których bazie nie były dostatecznym dowodem nadejścia wiosny, na dobry początek tygodnia mam dziś żółty pęk żonkili! Teraz chyba dacie się przekonać? :DDD 






Na jutro szykuję zapowiadany już na FB wpis o domowych tonikach, a tymczasem całuję i życzę Wam ciepłego wiosennego słońca, niech Was posmyra po buźkach!

Cammie.




71 komentarzy :

  1. Niech tylko jeszcze cieplej się zrobi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, u mnie od kilku dobrych dni na konkretnym plusie, idzie ku dobremu :)))

      Usuń
  2. dziś jest pięknie, słonecznie ale strasznie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antiii, jeszcze nie wychodziłam, więc nie wiem, ale i tak w domu na pewno siedzieć nie będę, zabieram malutką i idziemy pospacerować :)

      Usuń
    2. zazdroszczę Wam ... też bym poszła na spacer :)

      Usuń
    3. No widzisz, a ja czasami narzekam na tę domową rutynę przy malutkim dziecku ;))) Ale skończy się, skończy, w maju wracam do pracy.

      Usuń
    4. to będziesz szczęśliwa, myślę że u mnie pójdzie w drugą stronę i się z tych względów wymienimy, oby tak bardzo bym chciała :)

      Usuń
    5. Życzę ci tego :*

      Moje "względy" siedzą właśnie na środku pokoju na dywanie i wcinają kukurydziane chrupki ;)))

      Usuń
  3. U mnie też świeci!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej! wiosna! a ja zmieniam powoli tło zdjęc na trawkę:) kupiłam kwadrat łączki w nanu nana- i piękne tło wychodzi:) mam nadzieje, że niebawem cos wrzucę:)a u mnie tymczasem...stokrotki:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprz, ależ to musi super wyglądać! Ile poguglać, ile takie "cuś" kosztuje :)))

      Usuń
    2. 8- 9 zł- w przecenie 5...jest tez wersja z kwiatkami!

      Usuń
  5. Powietrze jeszcze troszkę zdradliwe, ale masz rację już jest bardzo wiosennie. Potwierdzają to moje kociaste, siedzą pod balkonem i błagają o otwarcie drzwi :D Chyba pora wystawić im legowiska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, nie dalej jak wczoraj pytałam męża, kiedy przynosimy meble balkonowe z piwnicy :)))

      Usuń
    2. zobacz tu, tu i tu:) http://www.weltbild.pl/pub/mm/multimedia/image/jpeg/10742021_1.jpg
      http://www.regmar.pl/userdata/gfx/715f1e66dc2199ae4cbb1763fbd24b66.jpg
      o mam tę dokładnie http://www.nanu-nana.de/Weihnachten/Verpackung/Flower-Power/Kunstrasenmatte.html

      sa jeszcze ze stokrotkami, żonkilami

      Usuń
    3. a w biedronce nakupowąłam (teraz jest tydzien dekoracji) różne kamyki i szklane kulki...6 zł za pudelko- wybór ogromny!

      Usuń
    4. Super ta trawa wygląda! Muszę na poważnie się zastanowić. Moja dotychczasowa trawka (niedawno nawet pokazywałam) niestety została zdematerializowana przez kota :DDD

      Widziałam te dekory w biedrze, nawet w rękach miałam, ale kolorystycznie nic do moich wnętrz niestety nie pasowało.

      Usuń
  6. o tez też słoneczko daje dziś :D
    I Dla Ciebie Kamilko słonecznego dzionka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wspaniały słoneczny dzień :D oby tak już zostało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguszka, będzie już tylko coraz lepiej :)))

      Usuń
  8. u mnie też słonecznie i bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Szczecinie słonko, witaj wiosno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, słońce dziś od morza do gór :DDD (Tak, wiem, że Szczecin nie leży nad morzem, ale Przemyśl w sumie to też tylko "prawie" góry :DDD)

      Usuń
  10. Ja czekam, aż tylko nieco temperatura podskoczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, oby jak najszybciej!

      Usuń
    2. Słońce piękne, ale jakieś takie zimne powietrze. Czekam na +25! :D

      Usuń
    3. Emilia, ależ wymagająca jesteś :DDD

      Usuń
  11. Wiosna, wiosna, wiosna, ach to Ty :)
    Aż czuć tą wiosnę patrząc na Twoje żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, i w domu jakoś tak inaczej, a to przecież tylko kilka kwiatów :)))

      Usuń
  12. Śliczne słonko i śliczne żonkile, nabędę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, koniecznie! Nie ma jak kwiaty w domu :)))

      Usuń
    2. Dobrze by było jeszcze zabrać się za gruntowne porządki :]

      Usuń
    3. Oj tak, mnie też by się przydało ...

      Usuń
  13. U nie wieje i leje..
    Uwielbiam żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewlyn, właśnie zaczyna się żonkilowy sezon, korzystaj, ile wlezie :)))

      Usuń
  14. Pozdrawiam z wiosennego Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie również słoneczko pięknie świeci i aż się humor człowiekowi poprawia ;)
    Miłego dzionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie! słonka Wam zazdroszczę, bo u mnie coś szaro buro się zrobiło.. a parę dni temu pięknie świeciło.. ale chyba sobie poszło ode mnie do Was :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh ta pogoda :D oby było coraz cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet nie wiesz jak cieszy mnie to słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonja, wszystkie już się chyba za nim stęskniłyśmy :)

      Usuń
  19. Cudowna jest ta pogoda teraz :) szkoda tylko, że jeszcze zimno.. mogłoby się już ocieplić. A żonkile mam w ogródku, tylko czekam aż zaczną kwitnąć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, mąż przytargał do domu w pąkach, przez noc pięknie rozkwitły :)

      Usuń
  20. Jakie piękne żonkile! :) Ja już wiosnę czuję od dobrego tygodnia, będzie ładnie :) Miłego dnia cammie! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem mega szczęśliwa że zawitało u mnie słoneczko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, mam nadzieję, że zima już nie wróci i słońca będzie coraz więcej :)

      Usuń
    2. oby, bo słońce zmieniło mój humor całkowicie, jutro idę jeszcze kupić kwiatki i już będzie ok :D

      Usuń
  22. też jest tak słonecznie i już wczoraj miałam swój pęczek żonkili, kupiony w biedrze za 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie, wiosna wiosna wiosna! Chciałabym takie żonkile w wazoniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocie, jak wyżej, marsz do biedronki albo tesco :DDD

      Usuń
  24. Słońce słońcem, ale nadal zimno :( Niby na balkonie od strony słonecznej miałam 22 stopnie, ale jak wyszłam i poczułam wiatr to od razu zrobiłam w tył zwrot ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, ja tam nie narzekam, wolę to niż zimowe mrozy i śnieg po kolana :)))

      Usuń
  25. Dzisiejsza pogoda zdecydowanie dała nadzieję,że zima już nie wróci, oby! czekam na post z niecierpliwością, może być ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, zdradzę tylko tyle, że będzie propozycja dla cery tłustej, dla cery suchej i dla cery dojrzałej :)

      Usuń
  26. Idzie wiosna! Czuję ją juz od jakiegos czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz zdecydowanie jesteśmy bliżej wiosny niż zimy:) dziś ładnie i słonecznie, wiatr ustał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, tak z innej beczki, przesyłka poszła wczoraj rano, także dostaniesz ją może nawet dziś?

      Usuń