beauty & lifestyle blog

piątek, 13 grudnia 2013

Przerywnik, czyli wyniki mikołajkowego konkursu

Witajcie! Na dobry początek weekendu zapraszam Was na wyniki mikołajkowego konkursu. Przypomnę, że gra toczyła się o czekoladową bombonierkę Bomb Cosmetics ufundowaną przez Pachnącą Wannę. Do kogo trafi zestaw sześciu czekoladek do kąpieli?



.o



Uwaga, uwaga! W ten rzekomo pechowy piątek trzynastego szczęśliwą zwyciężczynią konkursu zostaje .... Aga Ruda!


Aga, serdecznie gratuluję i proszę o dane adresowe. 


Dzisiejszy krótki post potraktujcie jako przerywnik w moim mini cyklu pielęgnacyjnym. Już jutro zapraszam na kolejną recenzję, tym razem na tapetę wezmę sławny Effaclar Duo La Roche-Poasy. 


Do jutra!
Cammie.






23 komentarze :

  1. Gratuluję :)
    Ciekawa jestem, jak się u Ciebie spisał Effaclar, ja go bardzo lubię, kiedyś ratował mi skórę - dosłownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) Ich babeczki są naprawdę fajne:) Nawet mój mąż się do nich przekonał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję uroczo u cukierkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Twoją opinię o Effaclar,ja używałam go jakieś dwa lata temu i byłam bardzo zadowolona,nie dawno kupiłam ponownie i mam mieszane uczucia :( Wiesz może cos na temat jakieś zmiany składu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, nie, nic nie słyszałam na ten temat. Wiem jedynie, że krem produkowany na rynek amerykański różni się składem od tego przeznaczonego na rynek europejski.

      Usuń
    2. Hmm to już nie wiem sama,myślałam ze skład zmienili tak jak w przypadku Triacneal (jak był Diacneal to super na mnie działał a po zmianie lipa :( ).

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc nie interesowałam się tematem, może rzeczywiście coś jest na rzeczy?

      Usuń
  5. Gratulacje! Hm, przerywnik musi być ;) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż nie będę oryginalna i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooo, jak się cieszę - to moja pierwsza wygrana (w ogóle!) :)
    Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń