beauty & lifestyle blog

środa, 26 stycznia 2011

Ach, ach, ach!

Ach, jaka piękna! Stila Color Wheel Eye Shadow Palette, tylko moja :)))

Ciężko oddać jej urok na zdjęciach. Kasetka wypolerowana na wysoki połysk odbija światło jak lustro, trudno o dobre ujęcie. Może uwierzycie mi na słowo, że wygląda po prostu fantastycznie? :)))



Paleta składa się z 37 odcieni. W kasetce znajdują się też dwa podręczne pędzelki.

Kolory są wprost dla mnie stworzone. Prawie wszystkie idealnie chłodne, czyste. Uwielbiam nasycone róże, mocne fiolety, głębokie kobalty, mroźne błękity, rozbielone turkusy, miętowe zielenie, podszyte czernią szarości i Stila daje mi to wszystko :)



W komplecie z paletą otrzymujemy również książeczkę, w której znajdziemy kilkanaście uproszczonych stepów, dzięki którym możemy odtworzyć propozycje konkretnych makijaży.



Pojęcia jeszcze nie mam, jak z trwałością i jakością tych cieni, do tej pory tylko na nie patrzyłam, koniecznie chciałam, żeby na zdjęciach, które Wam pokażę, były nietknięte i nieskazitelne :) W każdym razie na wszelki wypadek zaopatrzyłam się też w cieszącą się ogromną sławą bazę Urban Decay Eyeshadow Primer Potion :)))


Mam nadzieję, że będzie to udany duet i że za jakiś czas nie będę pisać o tych zakupach pod etykietą "Kity" ;)))

35 komentarzy :

  1. Super kolory paletki :) gratuluje zakupu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cammie piękna paletka :love: świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki wydają się fajne. Ja preferuję matowe - nie cierpię opalizujących. Widzę w tej palecie kilka takich, które przypadłyby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jest... i ma swietnie dobrane kolory...

    OdpowiedzUsuń
  5. Swirrrusko, dziękuję :)

    Renia, właśnie ta spójność mnie urzekła :) Pięknie skomponowana.

    Ilona, mnie ta paleta wydaje się bardzo uniwersalna :)

    Maus, otóż to :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paletka, gdzie można taką nabyć?
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  7. Barbaro, mąż kupił mi ją w Stanach :)
    Ta marka w Polsce niestety nie jest dostępna, z wyjątkiem szczątkowej oferty w sieci TK Maxx :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niniejszym umieram z zazdrości... ech szczęściaro Ty :))) Zdecydowanie udały Ci się zakupy i serdecznie gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kami... a mogę liczyć na to, że dasz mi się nią kiedyś pomalować? :prosi:

    Z bazy UD będziesz zadowolona na 99% ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Angel, zrobimy tymczasową wymiankę, Stila za Alicję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem jak najbardziej za ;)) cytując klasyka wymienianie się jest faaajne (nawet tymczasowe :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to jesteśmy umówione :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa ta paletka .. no i baza :)
    Ps cudne masz to zdjęcie w avatarze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta wygląda świetnie, cieszy oko :) Ja co prawda zrobiłabym użytek tylko z połowy cieni, bo kiepsko wyglądam np. w błękitach, ale i tak kusi ;))

    I na ostatnim zdjęciu widzę, że chyba powinnam się cieszyć? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zazdroszczę, cudo, i jaka ozdoba toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) Wyglada smakowicie :D Czekam na makijaze :* I szczegolowa recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysiu, problem w tym, że porządnej toaletki jeszcze się nie dorobiłam ;) Ale już niedługo :D

    Urban, wiesz, że zapłaciłam jednak regularną cenę? Nie było tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ona naprawdę jest piękna :) aż żal się nią malować, tak to ładnie wygląda :) czekamy na make-upy wykonane ta ślicznotką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To teraz czekamy aż zobrazujesz jakiś stepik z książeczki na swym licu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna paleta! Nic bardziej nie cieszy oka co nowa, dziewicza paleta! Przynajmniej moje!
    Z bazy jestem zadowolona, ale szukam czegoś lepszego ;) Następna u mnie na tapecie będzie Too Faced.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Panno Joanno, naoglądałam się waszych tak pięknych makijaży, w tym twoich, że nigdy nie odważę się wkleić swoich ;)))

    Du, jak wyżej :D

    Iwetka, ja nie mam dużego porównania, więc pewnie będę zadowolona :)

    Inspirattiion, mam nadzieję, że właśnie dzięki temu będzie naprawdę uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zdjęciach też wygląda fantastycznie :) Kolorki są fajnie ułożone. A jak pędzelki się spisują?
    Zachciałoby mi się tej paletki, gdybym nie chorowała już na inne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Inoue, pędzelków nawet jeszcze nie wyciągnęłam :) Ale masz rację, sprawdzę, co są warte :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy blog zapraszam do mnie ja już obserwuję http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. moim zdaniem cacko! wizualnie przecudowna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Alez piekna paletka, az szkoda uzywac ;))
    Ja z bazy UD jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak piękne, że aż żal używać, kolorki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy baza Urban Decay jest dostępna w Polsce? :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeszkoda, Moodlishka, Mysia, Becisz, tylko utwierdzacie mnie w przekonaniu, że dokonałam dobrego zakupu :)))

    Anonimie, z tego, co mi wiadomo, niestety nie. Ja okazyjnie kupiłam w Stanach.

    OdpowiedzUsuń