beauty & lifestyle blog

sobota, 29 stycznia 2011

Zapraszam :)))

Zauważyłam, że post o okazyjnej cenie emulsji Olay odbił się szerokim echem. Wiadomo, wszyscy lubimy promocje, zniżki i rabaty. Dlatego postanowiłam, że od czasu do czasu pod etykietą Łap okazję! będę Wam pisać o takich gratkach :) No chyba że nie chcecie? ;)))

Dziś mam dla Was coś specjalnego. Opowiem Wam, gdzie poluję na najlepsze okazje :)

Moim ulubionym serwisem zniżkowym jest bao.pl KLIK. Zniżki sięgają tam nawet 70%! Oferta zmienia się co kilka dni, ale można trzymać rękę na pulsie śledząc zapowiedzi. W bardzo atrakcyjnych cenach można ustrzelić tam m.in. ekskluzywną biżuterię, bieliznę, buty, ubrania, galanterię skórzaną, kosmetyki. I perfumy! Popatrzcie, co niedawno udało mi się kupić :)))

Lolita Lempicka, Si Lolita, EDP. Za 50 ml zapłaciłam jedynie 100 zł!

Nuty głowy: bergamotka, mandarynka
Nuty serca: groszek wiosenny, elemi, różowy pieprz
Nuty bazy: paczuli, fasola tonka, ambra






Bao nie jest jednak dostępne dla każdego, trzeba zostać zaproszonym przez kogoś, kto już jest użytkownikiem serwisu. Uwaga! Zaproszę pierwszych dziesięć osób, które napiszą do mnie maila w tej sprawie (cammie.blog@poczta.fm). Czas start! :))) Dam Wam znać, kiedy zamknę listę.

EDIT: Lista zamknięta :) Udanych zakupów!

28 komentarzy :

  1. Hej ;))
    właśnie na krem Olay czatowałam w rossmanie dzieki Twojemu wpisowi :) chyba sie spóźniłam, bo juz go nie było... albo mój Rossman ma inne oferty?:)
    Poproszę o zaproszenie do Bao :) tak jak Ty lubie wszelkie okazje :)

    pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yasminello, mam nadzieję, że nowe użytkowniczki będą zadowolone :) Wiem, że jesteś wśród nich :)))

    Lillly, jeśli chcesz zaproszenie, musisz napisać do mnie maila :) Może się jeszcze załapiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, maila oczywiście wysłałam, a nuż się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki :) Świetny pomysł o takim informowaniu na temat wszelkich okazji, ja zazwyczaj tylko się ograniczam do przeglądania gazetek ale od lutego zamierzam się poprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, naprawdę okazyjnie kupiłaś te perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady, nie ma za co :)

    Czarodzielnico, właśnie dlatego tak lubię bao :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie brzmi, perfumy faktycznie okazyjne :) Mam nadzieję, ze jeszcze zrobisz taką promocję na blogu i się załapię na zaproszenie do bao :)
    Buziaki, Yenn :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oj i nie zdazylam :(
    Moze innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście Cammie pisz nam o takich okazjach!
    nie słyszałam o tej stronie
    i chętnie bedę do niej zaglądała :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie "SI" jest za słodki, niestety. Ale już klasyczna Lolita Lempicka to mój absolutnie ukochany zapach! Podoba mi się także ten jasnozielony... nie pamiętam nazwy - też LL.

    OdpowiedzUsuń
  11. Yenn, Moodlishko, kto pierwszy, ten lepszy ;)

    Poliii, będę się starać :)

    Katalino, na mnie w zasadzie wszystkie Lolity dobrze leżą :) Chociaż akurat Si to nie była miłość od pierwszego wejrzenia ;) Ale z każdym dniem lubię ją coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta nowa etykieta to genialny pomysł :) liczę, że będzie pod nią wiele wpisów ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 zl za lolitke to super cena! Nie posiadam tego zapachu a bardzo bym chciala, bo jest boski ... kocham bergamotke w kazdym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Violl, zrób taką samą u siebie!

    Urban, żebyś wiedziała, jak się cieszyłam, że zdążyłam kliknąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. No super pomysł:) Na bao rzeczywiście są zawsze świetne oferty, ale jakoś jeszcze nigdy nie skorzystałam.
    Na emulsję Olay też się niestety nie załapałam:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonyme, a ja już kilkakrotnie :) Zwykle perfumy tam kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, lubię perfumowe okazje na bao :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne opakowanie ;)

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lady, wszystkie Lolity mają przepiękne flakony :))) Ten jest szczególnie urokliwy :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. o a ja się nie załapałam na zaproszenie:(
    może ktoś mnie zaprosi?
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. osz szkoda że za późno o tym przeczytałam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Atina, Kasiek, kto późno przychodzi ... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Och szkoda, że się nie załapałam. Czekam na kolejne notki :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. chwilę poszukałam w internecie i udało mi się znaleźć link do rejestracji, u mnie działa. http://www.bao.pl/r/sz9al10

    OdpowiedzUsuń
  25. Tym lepiej dla zainteresowanych :)))

    OdpowiedzUsuń