beauty & lifestyle blog

czwartek, 6 stycznia 2011

Po prośbie ;)))

Zwykle to Wy zaglądacie tutaj, żeby zaczerpnąć informacji o rozmaitych produktach, dziś to ja potrzebuję Waszej rady.

Popatrzcie, co wygrzebałam w sieci.


(Zdjęcie: www.stilacosmetics.com)

To Cool Wheel Eye Shadow Palette marki Stila. Paleta jest piękna, urzekła mnie i kolorami, i designem. Składa się z 37 cieni do aplikacji na sucho lub mokro, lusterka i dwustronnych pędzelków. Dołączona do niej jest także książeczka z propozycjami makijażu. W regularnej ofercie kosztuje około 40 dolarów.

Problem w tym, że jak dotąd nie miałam z tą marką do czynienia, nie wiem nic na temat jakości jej produktów i zastanawiam się, czy paleta jest warta swojej ceny. Także zwracam się do Was z gorącą prośbą o komentarze, które rozwieją moje wątpliwości i pomogą mi podjąć decyzję. Każda informacja będzie cenna, podzielcie się swoimi doświadczeniami :))) Liczę na Was!

24 komentarze :

  1. Mam kilka cieni Stila, zakupiłam w tk maxx i muszę przyznać, że mimo iż na początku wydawało mi się, że to nic specjalnego, to bardzo polubiłam ich maty:) Nie wiem, czy Ci to pomoże w podjęciu decyzji, ale paletka wygląda naprawdę ciekawie i widać, że jest zrobiona z głową, bo cienie, których zazwyczaj używamy najczęściej są największe, Ktoś miał pomysła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mizz, dzięki za opinię :*** Dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolona. Słyszałam właśnie, że wybrane produkty dostępne są w TK Maxx, liczyłam więc na to, że ktoś będzie w stanie się wypowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pelta jest teraz na wyprzedazy w sephorze i kosztuje $25 a nie $40 (http://www.sephora.com/browse/product.jhtml;jsessionid=3TGOTL0CAI3TYCV0KSGBHOQ?id=P272004&shouldPaginate=true&categoryId=3865) ... W kazdym badz razie ja mam jedna peltke Stila (inna niz ta o ktorej piszesz) i cienie z zestawu o ktorym pisalam ostatnio u siebie na blogu i jestem BARDZO zadowolona. Produkty sa super jakosci, cienie napigmentowane, trzymaja sie na powiekach b. dobrze ... ale szczerze mowiac - takim paletom z tyloma kolorami na ogol nie ufam. Jesli chcesz i mozesz czekac przy najblizszej wizycie w Sephorze pomacam ja i zdam relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urban, miałam nadzieję, że się odezwiesz :***
    I kolejna zachęcająca recenzja! Świetnie, coraz bardziej się nakręcam. A jeśli rzeczywiście miałabyś okazję zobaczyć z bliska, to byłabym wdzięczna. Co do promo w Sephorze, to nie wiesz, jak długo będzie trwała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj piszę o zestawie Stili, jaki kupiłam w TK MAXX:
    http://anulaat.blogspot.com/2010/12/stila.html i tu o podkładzie:
    http://anulaat.blogspot.com/2010/12/przedwigilijne-zakupy.html

    Ja jestem z tych kosmetyków bardzo zadowolona, paletkę widziałam na necie już wcześniej i z wizualnego punktu widzenia jest naprawdę pociągająca, ale! z doświadczenia wiem, że cienie w paletkach są dużo gorszej jakości niż pojedyncze tej samej marki i mają krótszą datę ważności, chyba pół roku, a jeśli używasz ją sama, to nie ma bata, że w 0,5 roku wyczyścisz pany. Oczywiście można używać cieni po dacie ważności, sama to robię, ale tak tylko mówię, bo dla niektórych może to być ważna informacja. Nie mówię, że to wszystko będzie z tą paletką, ale mnie się już tak zdarzało wielokrotnie, że niestety paletka tylko ładnie wyglądała, ja czułam się dumna, że ją posiadam, ale cały nastrój popsuła jakość...;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Anula, czytałam już twoją recenzję :)
    I zmartwiłaś mnie trochę tą datą ważności, przecież to bez sensu jest ... Kto jest w stanie wykorzystać wszystko do dna w tak krótkim czasie?

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie nie wiem! Ale tak jest! Może poszukaj na necie jakiś opinii dokładnie do tej paletki ;) Ja się mogę mylić, ale chciałaś opinie to je masz ;p ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Łap i czytaj! ;)

    http://tashination.wordpress.com/2010/12/31/stila-color-wheel-eye-shadow-palette/

    http://www.beautyjunkiesunite.com/WP/2010/12/21/stila-color-wheel-eyeshadow-palette-review-swatches/

    http://www.youtube.com/watch?v=6arwBrx6yb4

    http://www.youtube.com/watch?v=7ceoWAtr1iQ&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam i mam :))) Anula, dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  10. mam duzo cieni stili;) sa bardzo fajne! miekkie, super sie je naklada, maja piekne kolorki- sa tez dobrze napigmentowane i trwale:) ja polecam;) szczegolnie, ze pojedyncze cienie kosztuja po 18 dolarow zawyczaj;) takze okazja!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bedzie trwala az wyprzedadza ... Czyli w NYC pewnie niedlugo ... w innych miastach, moze troche jeszcze polezec :) W kazdym badz razie jak tylko pomacam, to sie odezwe - widzialam ja przedwczoraj, ale jakos przeszlam obok :/ szkoda, ze wczesniej nie krzyczalas, ze Cie kusi, bo bym miala gotowa relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Shopaholic Dream, faktycznie okazja :) Aż podejrzana :)))

    Urban, akurat interesuje mnie Portland ;))) Także super, są szanse, że się załapię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest! Ale ja dopiero co zamówiłam setkę z elfa w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nic nie miałam z tej firmy, ale powszechna opinia jest dobra (z tego co słyszałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też należę do fanek Stili :) Palety nie widziałam co prawda na własne oczy, ale ogólnie marka jest moim zdaniem super!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominika, ja też coś tam słyszałam, ale chciałam się upewnić :) Wiedziałam, że moja prośba nie pozostanie bez echa :)))

    Greatdee, dziękuję za opinię :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tam zaszalałam... darmową wysyłkę mają a paleta 7,50Ł - grzech nie wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie Stilli są ok, choć też wolę pojedyncze niż w paletkach (po dacie ważności mają tendencję do twardnienia - wówczas traktowałam je jak wypiekane róże Bourjois - ścierałam papierem wierzchnią warstwę i było wszystko ok :)).

    Natomiast nie polecam błyszczyków - byłam zaskoczona bardzo mizerną jakością (kupione po poznaniu cieni).

    OdpowiedzUsuń
  19. Siulka, 7,5? Grzech by było nie wziąć ;)))

    Ania, dziękuję za opinię :) Na szczęście błyszczyki w ogóle mnie nie interesują :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wlasnie wrocilam z Sephory. Niestety, paletki byly juz wysprzatane :( Nie bylo co macac :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Urban, dziękuję, że sprawdziłaś :***
    Skoro wysprzątane, to może nie takie złe ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. No wlasnie sama tak sobie zaczelam myslec ... i obudziala sie we mnie niezrozumiala potrzeba mienia :D Ale tym razem spasuje ... Smashbox wypuscil na wiosne tak piekna paletke, ze az mnie sciska ... ale kurcze, ile mozna wydawac kasy na kosmetyki tygodniowo ... gdzies trzeba powiedziec sobie stop :/ A szkoda :cry:

    OdpowiedzUsuń
  23. Urban, to może ten "stop" dopiero za następnym zakrętem? Skoro taka piękna ... ;DDD

    OdpowiedzUsuń