beauty & lifestyle blog

sobota, 12 października 2013

Łap okazję, czyli Stylowe Zakupy i Nasz Jesienny Świat Kosmetyków

Październik okazał się bardzo łaskawy dla łowców promocji. Najgorętszą ofertą w ten weekend jest na pewno akcja Stylowe Zakupy magazynów Twój Styl i Grazia, dzięki której możemy skorzystać z atrakcyjnych zniżek w kilkudziesięciu sklepach, także online.






Warto się zainteresować, bo lista sklepów biorących udział w akcji jest naprawdę długa i można obkupić się i w ciuchy, i w buty, i w akcesoria. W kosmetyki oczywiście też. Dla przykładu: Drogerie Jasmin -25%, Douglas -15%, Golden Rose -20%, Inglot -20%, L'Occitane -15%, Mydlarnia u Franciszka-20%, Organique -20%, Sephora -20%, Stenders -25%. Pełną listę znajdziecie TUTAJ.



Żadnej miłośniczce okazji kosmetycznych nie powinna ujść też uwadze najnowsza oferta specjalna Biedronki, Nasz Jesienny Świat Kosmetyków, obowiązująca do 23 października. Biedronka już zdążyła nas przyzwyczaić, że od czasu do czasu rozpieszcza nas kosmetykami w śmiesznie niskich cenach. Poniżej wybrane strony z gazetki.



























Jeśli chodzi o Stylowe Zakupy, to akcja cieszy się ogromną popularnością, co widać po tłumach szturmujących galerie handlowe. Wybrałam się rano załatwić jedną sprawę i przeżyłam szok na widok tych wszystkich ludzi. Także owszem, polujcie na okazje, ale porzućcie nadzieje, że zrobicie te zakupy komfortowo. Wybieracie się na łowy? Powodzenia!

W Biedronce na pewno będzie dużo łatwiej. Raz, że akcja trwa dłużej, dwa, że jednak taka oferta nie wszystkich interesuje. Ja na pewno skuszę się na olejki do kąpieli i lakiery do paznokci, przyjrzę się też tuszom do rzęs i linerom. A Wy co macie na oku?


Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam udanych zakupów!

Buziaki,
Cammie.




44 komentarze :

  1. Ja już po "szaleństwie" w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, widziałam właśnie przed chwilą na FB :DDD

      Usuń
  2. Ja już raz Biedronkę zaliczyłam :) Szykuję się drugi raz tym razem na kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena, ja się dopiero wybieram i liczę na to, że jeszcze będzie wybór. Różnie może być :DDD

      Usuń
  3. Jutro wybieram się na kuponowe łowy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A byłam dzisiaj koło Biedronki, zapomniałam wejść... ale spokojnie, nadrobię w poniedziałek! Ze Stylowych Zakupów też skorzystałam, chociaż skromnie, bo kupiłam spodnie i pomadkę Kobo (no i parę innych rzeczy, ale tych już rabaty nie obowiązywały).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, co się odwlecze, to nie uciecze :))) Ja też do biedry dopiero się wybieram.

      Usuń
  5. Skorzystałam z oferty Biedronki i ze Stylowych Zakupów też ;) ale uderzyłam tylko do H&M żeby wykorzystać 2 karty zniżkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś skorzystałam tylko z karty do HM,a potem w domu na spokojnie kliknęłam małe zamówienie z GR :) lubię takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inulec, ja właśnie też na spokojnie chcę sobie przejrzeć ofertę online, mam ochotę na jakieś drobiazgi do domu.

      Usuń
  7. Ja na zakupy ciuchowo-kosmetyczne (choć głównie ciuchowe) wybieram się za tydzień.
    Mam nadzieję, że nie będzie tłumów :) Weekendy zniżek świadomie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, po szaleństwie tego weekendu przyszły na pewno będzie spokojniejszy.

      Usuń
  8. A podobno październik miesiącem oszczędzania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W poniedziałek wybieram się do Biedronki po odżywkę DeBa i olejek do kąpieli Tutti Frutti:)

    Muszę namierzyć Grazię, ponieważ Camaieu, Orsay i Mohito biorą udział w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, ja też mam właśnie ochotę na te olejki do kąpieli, mam nadzieję, że jeszcze będą :)

      Usuń
  10. Mnie nie udało się zdobyć gazet z kuponami rabatowymi ;( chyba nie będę czytać postów co kto zdobył bo wpadnę w doła że mnie się nie udało... bu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie mogę ogólże zapamiętać nazwy Twojego bloga choć jest łatwa do zapamiętania i chwytliwa ;) ale jak chce wyszukać w wyszukiwarce to zawsze ale zawsze wpisuje "cammie" bo wiecznie zapominam nazwy, ale na szczęscie po tym nicku Cie znajduje ;D

      Usuń
    2. Lenti, słyszałam właśnie, że rozeszły się jak świeże bułki ...

      I jak to nie możesz zapamiętać nazwy? :DDD Wydawało mi się, że łatwa jest :DDD

      Usuń
    3. No właśnie wiem że jest łatwa :D ale niektóre blogi zapamiętałam po nikach i za cholerę nie mogę wbić nazwy w głowę ;P

      Usuń
    4. Najważniejsze, że ostatecznie do mnie trafiasz :DDD

      Usuń
  11. A w Bonarce w Krakowie naprawdę bardzo mało ludzi jak na sobotę, także polecam to miejsce do spokojnych zakupów. Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., może ktoś skorzysta z podpowiedzi, ja do Krakowa mam 300 km ;)))

      Usuń
  12. Cieszę się, że nic z Biedronki mnie nie kusi obecnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nie było tych szamponów choc szczerze nie miałam zamiaru ich kupowac ale na parę rzeczy się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja doszłam do wniosku, że aż tak bardzo tego wszystkiego nie potrzebuję, a nie mam siły, żeby walczyć z ludźmi w sklepach :p
    Bardziej jestem za tym, żeby się przejść do Biedronki właśnie, i popatrzeć na spokojnie co tam ciekawego :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://sempty007.blogspot.com/2013/10/recenzja-eau-thermale-avene-tres-haute.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sempty, widzę, że wyszłaś z podobnego założenia jak ja :)))

      Usuń
  15. Ja weekend miałam bardzo pracowity (jak zawsze, gdy są jakieś weekendowe kody rabatowe) to na pewno jakaś zmowa, żebym czasem czegoś nie kupiła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oferta Biedronki wydaje się być bardzo interesująca :) chyba trzeba zrobić wypad i obadać co i jak :)
    Pozdrawiam, Magda :)

    http://moj-swiat-moje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio wpadły mi w oko te zniżki, ale mało produktów dla siebie znalazłam. Niemniej fajnie, że są takie promocje, zawsze coś wpadnie nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, ta akurat akcja chyba ze dwa razy do roku jest organizowana. Następna na wiosnę.

      Usuń