beauty & lifestyle blog

piątek, 11 października 2013

Błyskotka skuta lodem, czyli Wibo WOW Effect Matte Glitters

Zaraz się wścieknę. Zrobiłam tysiąc pięćset sto dziewięćset zdjęć i tylko jedno jedyne jako tako oddaje to, co chcę Wam pokazać. Efekt nowego Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 2 okazał się tak subtelny, że aparat nie mógł go uchwycić. Mam nadzieję, że mimo wszystko zdołacie dostrzec potencjał tego lakieru. Przypomnę, że chodzi o matujący top z białymi płatkami brokatu.






Formuła topu była dla mnie zagadką, brokat jakoś kłócił mi się z matem. Ale powiem Wam, że wbrew pozorom brokatowy mat to nie oksymoron :DDD Top rzeczywiście wyraźnie matuje lakier bazowy, który traci cały swój połysk, dając doskonałe tło dla brokatowych drobinek, których błysk, choć wyraźny, też jest mocno zdyscyplinowany matowym wykończeniem. Nie wiem, jak Wam to dobrze opisać, wydaje mi się, że najtrafniejszym porównaniem jest tafla lodu, brokatowe płatki wyglądają jak uwięzione pod jego warstwą.






Tak jak wspomniałam, efekt, uzależniony od światła i kąta patrzenia, jest bardzo subtelny i trudno uchwycić go na zdjęciu, ale na żywo prezentuje się bardzo ciekawie. Ślicznie i nienachalnie. Brokat jest niby biały, ale migoce jak płatki śniegu, pokazując swoje delikatne pastelowe oblicze. Wydaje mi się, że jasnoszary lakier bazowy, którego użyłam (MeMeMe) dość dobrze to podkreśla. Podejrzewam jednak, że na ciemniejszym tle top byłby bardziej widoczny, dlatego następnym razem spróbuję pokazać go Wam w duecie z jakimś mocnym różem albo granatem. Mam nadzieję, że zdjęcia będą lepsze :DDD Choć oczywiście liczę na to, że i na tym dzisiejszym w jakimś stopniu zdołałam pokazać Wam urok tej skutej lodem błyskotki. Dajcie znać, jak Wam się spodobała!


Buziaki,
Cammie.





68 komentarzy :

  1. Łaaaaaaaaa! MUSZĘ go mieć! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, aż tak ci się spodobał? No to ci powiem, że na żywo wygląda 10 razy lepiej :DDD

      Usuń
    2. Jest ekstra, na bank na niego zapoluję. Zresztą wiesz, że ja łasa na wszystko co się mieni ;)

      Usuń
  2. Fajny ale nie widziałam go w swoim Rossmannie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merczens, z tego, co dziewczyny pisały pod ostatnim postem o Wibo, to gdzieniegdzie jeszcze nie ma, a gdzieniegdzie już nie ma :DDD

      Usuń
  3. Simply, niczego sobie, udał im się :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kamila, coś nowego, niby mat, a jednak z połyskiem.

      Usuń
  5. Wygląda ślicznie! Idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, coś w tym jest, to charakterystyczne zmrożone jakby wykończenie faktycznie kojarzy się z zimą.

      Usuń
  6. Czekam na zestawienie go z mocniejszym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście u mnie go nie ma :( pewnie za miesiąc albo 2 się pojawi i będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen, może nie będzie tak źle i szybciej go złapiesz.

      Usuń
  8. Ciekawy efekt ... na pewno go wypróbuje :)
    Zapraszam do siebie: maczka-maczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wygląda, błyszczy się ale z umiarem ;) na sylwestra byłby świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny! :)
    ja po poprzednim poście dotyczącym tych lakierów zakupiłam sobie dwa piaski brokatowe i jeden zwykły...:D

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie fajny efekt, taki "skuty lodem" :) choć ja bym go zrobiła jako wzór.. np, pół na pół z czernią ... oj czuję że szykują się zakupy ! :)
    Zapraszam w między czasie do siebie, a jak zakupie ten lakier również pochwalę się efektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sempty, o, dobry pomysł z tą czernią! Mam jakąś, pokombinuję.

      Usuń
  12. Ale piękny efekt, muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, poluj, podobno jeszcze nie wszędzie kolekcja dotarła.

      Usuń
  13. Całkiem fajnie wygląda :D Ciekawie, jak by się prezentował z ciemniejszymi lakierami?

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę ciekawe... musiałam doczytać raz jescze czy się mi nie przywidziało, że tomat z brokatem:) świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Veroniqe, nic ci się nie przewidziało, mat z brokatem :DDD

      Usuń
  15. Hm... ciekawy i fajny efekt ;) ale ja jestem na odwyku lakierowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, odwyk jest przereklamowany! Zwłaszcza ten lakierowy :DDD

      Usuń
    2. W porównaniu z blogerkami mam mało lakierów, ale dla mnie ponad około 40 lakierów to dużo, w tym połowa otwartych, nie wiem czy zdąrze to zużyć za nim sie zepsuje ;)

      Usuń
    3. Ja nawet nie wiem, ile ich mam, ale na pewno kilkadziesiąt. Stare sukcesywnie wywalam, nietrafione oddaję, a ulubione zużywam do dna :) Nie mam wyrzutów sumienia, kiedy kupuję nowe :)))

      Usuń
  16. Rzeczywiście, wygląda jak szron:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, tak jakoś mi się skojarzyło, ale najwyraźniej trafnie :)))

      Usuń
  17. Niesamowicie mi sie podoba, muszę go zdobyć !

    OdpowiedzUsuń
  18. W sam raz na zbliżające się andrzejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułka, jak dla mnie, efekt jest tak delikatny, że nadaje się na co dzień.

      Usuń
  19. Na tym jednym zdjęciu wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lacquer-maniacs, ale co się napstrykałam, to moje :DDD

      Usuń
  20. Kapitalny efekt. Nie przypuszczałabym, że to zestawienie może tak wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba, troszkę jak taka rybia łuska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madame, rzeczywiście! Nie pomyślałam o tym, ale faktycznie trochę tak to wygląda.

      Usuń
  22. Mi się skojarzył z syreną:P całkiem ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angees, ktoś tu już kojarzył właśnie z rybią łuską :)))

      Usuń
  23. Ja mam go właśnie na swoich pazurkach w zestawianiu z granatem, i muszę przyznać ze wyglada na prawdę świetnie:) Polecam spróbować:) Na Twoim lakierze ze zdjęcia też Bardzo fajne wygląda :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, mam plan połączyć go z Punk Rock z Rimmela, to właśnie taki ciemny śliwkowo-granatowy odcień.

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Angel, widziałam właśnie, ze polubiłaś na FB :)

      Usuń
  25. Bardzo ładny lakier, przypuszczam że na ciemniejszym podkładzie byłby bardziej widoczny ale pomimo to moje niesprawne oko i tak go wychwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, mam plan zestawić go z punk rock z rimmela, powinien być bardziej widoczny, no i chyba z ciemniejszym tłem zdjęcia lepiej wyjdą.

      Usuń
  26. fajne urozmaicenie dla manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojojojoj! Jaki świetny!!! Idealny na zimę, no będę polować, oj będę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, poluj, poluj! Podobno znika z półek :DDD

      Usuń
  28. Jaki piękny aaaaaaa <3 Musze go mieć:) Jeżeli wygląda jak płatki śniegu w realu, to będzie to moja miłość :P Dzięki za recenzję!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. mam taki, tylko złoty, chyba nr 1 i również jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń