beauty & lifestyle blog

sobota, 5 października 2013

Wow, czyli lakierowe nowości Wibo

Z początkiem października pojawiła się nowa lakierowa kolekcja Wibo, w skład której wchodzą trzy linie, WOW Sand Effect, WOW Glamour Sand i Effect WOW Matte Glitters. Po pierwszych zdjęciach, jakie widziałam w sieci, napaliłam się na nią ogromnie i oczywiście przy pierwszej sposobności pobiegłam do sklepu. Resztką silnej woli powstrzymałam się przed zgarnięciem z półki wszystkiego, ostatecznie zwyciężył rozsądek i zdecydowałam się tylko na dwie sztuki, WOW Glamour Sand nr 3, czyli połyskujący brokatem bordowy piasek i WOW Effect Matte Glitters nr 2, czyli matowy topcoat ze śnieżnobiałymi płatkami brokatu. Spójrzcie tylko na te śliczności, naprawę wow!












Teraz żałuję, że nie wzięłam jeszcze złotego topcoatu, był taki piękny ... Coś czuję, że prędzej czy później będzie mój. Pozostałe odcienie piasków brokatowych też kuszą! Już sama nie wiem, czy ta moja wstrzemięźliwość w czasie zakupów w ogóle miała sens :DDD


Tylko ja uległam urokowi tych cudowności, czy Wy też straciłyście głowę?


Buziaki,
Cammie.





97 komentarzy :

  1. Ten ciemny wpadł mi w oko, chętnie zobaczę go w akcji :)
    Ja jeszcze nie byłam w rosmannie, więc nie widziałam ich na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., mam go już na paznokciach, pokażę lada dzień, piękny jest!

      Usuń
  2. chętnie zobaczę je na pazurkach :D no i oczywiście.... moje nogi poniosą mnie do drogerii..;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, już przebierasz nogami? :DDD

      Usuń
    2. poczekam do jutra, najpóźniej do poniedziałku... *.*

      Usuń
    3. Ja chyba już jutro pójdę jeszcze raz zobaczyć resztę :D I tak jestem umówiona na mieście, także będzie okazja, żeby zajrzeć do sklepu :D

      Usuń
    4. Do odwiedzenia drogerii zawsze znajdzie się okazja ;D

      Usuń
  3. ja bym chętnie zobaczyła ten jasny :)

    sama wczoraj kupiłam nr 1 (z niebieskim glitterem) - jest prześliczny
    169 z serii Express Growth
    i nowy granatowy ze złotym Glamour Nails 07 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maliniarka, w ogóle mam wrażenie, że każda kolejna kolekcja wibo jest ładniejsza. W dodatku marka naprawdę nadąża za trendami.

      Ten jasny to tak naprawdę topcoat, muszę trochę z nim poeksperymentować, ale na pewno prędzej czy później go pokażę.

      Usuń
  4. Ciemny wygląda pięknie, poczekam na Twoje swatche :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megdil, on mi bardzo, ale to bardzo przypomina piaskowy OPI Stay the night, chyba nawet zrobię porównanie, bo wygląda na to, że wibo zrobiło niskobudżetowy dupe ;)))

      Usuń
    2. To ja poproszę o takie porównanie :) Z Wibo się co prawda nie lubię, ale jeśli ten piaskowy mnie zauroczy, to może jednak odłożę moje rozczarowanie na bok i skuszę się na tę buteleczkę :)

      Usuń
    3. Postaram się zrobić, pewnie w jakiś weekend, bo jednak w tygodniu nie mam czasu na takie rzeczy, poza tym jak wracam z pracy, to już zwykle nie mam dobrego światła.

      Usuń
  5. Ten bordowy do złudzenia przypomina jeden z lakierów GR z serii Holiday.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, nie wiem, nie znam, za to tak jak pisałam wyżej, dla mnie to dupe OPI Stay the night.

      Usuń
  6. Wyglądają ciekawie, szkoda że nie pokazałaś na paznokciach jeszcze :D czekam...
    ciekawi mnie ten biały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam je dzisiaj i nawet chciałam kupić, ale stwierdziłam, że ze względu na pracę i tak nie będę mogła ich za często zużywać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Believe, nie wiem, jaką masz pracę, ale te lakiery, jak to piaski, na paznokciach matowieją, nie dają tak po oczach jak w buteleczce.

      Usuń
  8. Wyglądają ślicznie i ciekawe czy takie też są na paznokciach. Czekam na jakiś pokaz i jak będą cuda to lecę biegiem kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catherine, na razie pomalowałam tym ciemnym i efekt mnie bardzo satysfakcjonuje :)))

      Usuń
  9. Piękne są! Zastanawiam się nad zakupem ale jeszcze poczekam, może Wibo wrzuci coś do Boxa? Jak nie to w najbliższym czasie odwiedzę Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, w żadnym programie partnerskim nie jestem, więc na boxy nie liczę.

      Usuń
  10. Pierwszy raz je widzę! Już czekam na Twoje jak zwykle rzetelne recenzje a potem zapewne pobiegnę do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, z tego, co widzę po jednym dniu, to już teraz mogę powiedzieć, że linią glamour sand warto się zainteresować :))) Po całym dniu sprzątania i gotowania ani jednego odprysku, ba, nawet otarć nie ma. Biorąc pod uwagę, że na piaski nie stosuje się topów, to naprawdę dobry wynik.

      Usuń
    2. Ooo! To chyba nie będę czekac na pełną recenzję i napadnę Rossmanna choc po jedną buteleczkę :D

      Usuń
    3. Taaaa, poszłam wczoraj do rossa po jeszcze jeden kolor i ... pusto!

      Usuń
    4. U mnie ich chyba w ogóle nie było... Bo napadłam wczoraj Rossa i nawet nie wyglądało jak opróżnione ;/

      Usuń
    5. To nowa kolekcja, może jeszcze nie wszędzie dotarła?

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kasia, ten biały brokat wygląda jak płatki śniegu, śliczny jest. Próbowałam wczoraj nałożyć go solo, ale jednak nie daje krycia, to typowy topcoat, myślę, że pokaże swój potencjał dopiero na jakimś lakierze bazowym.

      Usuń
  12. Już same słowa "glitter" i "sand" pozwalają mi mieć pewność, że kupię :D Cudne te lakiery! Jestem ciekawa zwłaszcza białego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, jak wyżej, to topcoat. Ale tak śliczniutki, że po prostu nie mogłam się powstrzymać :D

      Usuń
  13. Dzisiaj będąc w Rossie chciałam kupić ale.... wzięłam co innego... i tak lakierów mam troche:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakaś zacofana jestem ... muszę mieć ten biały !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jutro odwiedzę Rossmanna :D Bardzo podoba mi się ta nowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz jak bardzo jestem ciekawa jak te biały matowy glitterek będzie wyglądać na paznokciach :) Kusi mnie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten bordowy jakoś mnie nie zachęca, ale śnieżnobiały prezentuje się świetnie, jestem ciekawa, jak wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, a ja właśnie lubię takie ciemne kolory. Zresztą pokażę na zdjęciach, to może jeszcze zmienisz zdanie :D

      Usuń
  18. Obydwa są piękne.Oglądałam je dzisiaj w drogerii ale moją uwagę przykuły cienie maybelline color tattoo w zawrotnej cenie 14 pln. I zapomniałam z wrażenia o lakierach...coś czuję że jutro muszę znowu pilnie udać się do drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vashti, po 14 zł? I ja to przegapiłam? Chyba też muszę znowu pilnie udać się do drogerii :DDD

      Usuń
    2. Promocję widziałam w rossmannie na Floriańskiej w Krakowie. Ogólnie kosmetyki maybelline były w większości przecenione, i to sporo. Tusz do rzęs ten granatowy the rocket kosztował 16 pln. Ale wczoraj byłam w Łodzi w rossmannie i tam zero promocji na maybelline...

      Usuń
    3. No tak, podobno była jakaś promocja -40% na produkty do oczu, ale przegapiłam.

      Usuń
  19. Ciekawa jestem jak się będzie prezentował ten biały top coat. W buteleczce wygląda cudnie. Pewnie będzie się super prezentował na jakimś ciemnym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CoconutLime, też tak obstawiam. Chyba spróbuję położyć go na szary.

      Usuń
  20. J a też straciłam głowę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, kupiłaś coś, czy na razie podziwiasz z daleka? :D

      Usuń
  21. Mnie też było trudno się pohamować w drogerii i zgarnęłam trochę więcej :D Ale jeszcze wrócę, bo ten biały matowy brokat kusi mnie strasznie, nie wiem czemu nie kupiłam go od razu ;/ A po złotko idź, mam dzisiaj na paznokciach w towarzystwie nudziaka, jest po prostu przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, tyś temu wszystkiemu winna! To u ciebie zobaczyłam tę kolekcję po raz pierwszy :DDD

      Usuń
    2. Lubię kusić :D Ale Ty mnie skusiłaś na tego białego, więc powiedzmy, że jesteśmy kwita :D:D

      Usuń
  22. Widziałam je, ale na razie nie kupiłam żadnego. Trzeba będzie to szybko nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciemny piekny, ja nie mam dostepu do wibo i jakos mnie nie korci

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się nie mogłam powstrzymać, przed tym błyskotkiem bordowym i tak oto mam swój pierwszy piasek w życiu! I zakochałam się w nim tak mocno, że myślę cały czas o tym czarnuchu z morskimi drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo frapuje mnie idea matowego glitteru... Czekam na słocze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Skeffington, wyobrażam sobie, że to działa tak, że top matuje lakier bazowy, a te drobinki brokatu pozostają bez zmian.

      Usuń
  26. Nie widziałam ich wcześniej. Obiecałam sobie nie kupować nowych lakierów, zwłaszcza, że ostatnio noszę hybrydy..... ale... te wydają się takie piękne!!! Jak tylko wyzdrowieję, muszę iść do Rossmanna je zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, coś mi się wydaje, że jak już pójdziesz, to z pustymi rękami nie wyjdziesz :D

      Usuń
  27. O rany, piękne <3 Jeszcze nie widziałam ich z bliska w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten bordowy pięknie wygląda w buteleczce.
    Zobaczymy, jaki efekt da na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, bardzo udany, mam tylko nadzieję, że uda mi się oddać go na zdjęciach, może być ciężko.

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. CF, ja po kolekcji opi długo na żadne nie zwracałam uwagi, ale ostatnio mnie wzięło :D

      Usuń
  30. Glamour sand wygląda fajnie. Choć nie wiem czy nie podobny do piasku z GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lacquer-maniacs, ktoś już wyżej właśnie wspominał i tym podobieństwie. Dla mnie to w sumie bez znaczenia, bo stacjonarnie do GR nie mam dostępu, a Wibo pod nosem w każdym rossie.

      Usuń
  31. Mam WOW glamour sand nr 1 czyli czarna baza z zielonymi drobinkami, kolor jest świetny i chętnie wypróbowałabym inne, tylko problem pojawia się ze zmywaniem, ale słyszałam że to przy piaskach standard :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atena, zrobiłam ten błąd i położyłam go właśnie bez bazy, tak mi się spieszyło, żeby zobaczyć efekt :D Także pewnie będzie problem ze zmywaniem. Ale następnym razem sięgnę po bazę peel off, którą i tobie polecam.

      Usuń
  32. Faktycznie przepięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe jak wyglądają na paznokciach, często jest tak że w buteleczce super a na paznokciach już nie za fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo, ciemny noszę już trzeci dzień i ciągle się nim zachwycam. Niedługo pokażę, zapraszam :)

      Usuń
  34. Ja głowy nie tracę, choć szukam fajnego lakieru termicznego. Tej dwójki na razie nie adoptuję ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, za termicznymi może na ebay się rozejrzyj? Tam jest pełno takich wynalazków :)

      Usuń
  35. Ten z płatkami mnie urzekł! Ale będę przebiegła i poczekam na Twoje wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzisiaj kupiłam efekt matowego piasku- nr.2 sand. JEST BOSKI!!!!! Rano pomalowałam paznokcie i non stop na nie patrzę i je dotykam. CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń