beauty & lifestyle blog

wtorek, 22 października 2013

Cudne wieści, czyli MAC online!

Co prawda pisałam o tym wczoraj na FB, ale wiem, że nie wszyscy tam zaglądają (swoją drogą, zapraszam ---> KLIK], a informacja jest tego kalibru, że nie zaszkodzi się powtórzyć. MAC startuje w Polsce ze sprzedażą online [KLIK]! Czyż to nie cudowna wiadomość? :DDD






Wspaniale, prawda? Pamiętam, jak wspólnie narzekałyśmy na kiepską dostępność marki w Polsce, teraz powinnyśmy być usatysfakcjonowane. Nareszcie MAC na wyciągnięcie ręki. A właściwie na jedno kliknięcie. I wygląda na to, że strona już działa, koszyk się ładuje.

Przesyłka standardowo ma kosztować 28 zł, czyli nie tak mało, ale aktualnie z okazji otwarcia sklepu online jest darmowa. Co do płatności, to akceptowane są jedynie karty kredytowe (Visa, Master Card i American Express) i debetowe, nie ma możliwości dokonania zapłaty przelewem czy przez paypal. Wiem, że wielu z Was to ograniczenie niestety utrudni bądź wręcz uniemożliwi zakupy, ale myślę, że uruchomienie sklepu internetowego na obecnych warunkach to i tak ogromny krok do przodu.

Edit: Podobno dostępna jest też opcja "płatność gotówką przy odbiorze"! Dziwne, wydaje mi się, że rano nie było jeszcze takiej możliwości. W każdym razie nie jest tak źle :)))


Ależ się cieszę! 

Buziaki,
Cammie.




103 komentarze :

  1. ja wczoraj już buszowałam po sklepie i kilka rzeczy mam już w koszyku, m.in. tusz do rzęs, który robi ponoć cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wiadomość dobra, gorzej zareaguje na to portfel.. :D hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, cóż, mój też się nie cieszy :DDD

      Usuń
    2. pozwól, że naruszę prawa autorskie hihiih ;D ; NO TO PIĘKNIE! :D

      Usuń
  3. 28 zlotych? Chyba troche przesadzili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiąc zamówienie z koleżanką/kami , nie wyjdzie tak drogo ;)

      Usuń
    2. Ilovemakeup, też mnie to zdziwiło, naprawdę sporo jak na polskie warunki, gdzie usługi pocztowe / kurierskie po prostu tyle nie kosztują.

      Usuń
    3. Ann, co racja, to racja, koszty się rozłożą. Ja generalnie wychodzę z założenia, że po prostu dobrze mieć świadomość, że w każdej chwili mogę sobie zakupy tam zrobić, pomijam już kwestię cen i przesyłki.

      Usuń
    4. Jeśli można płacić tylko kartą nie jest przypadkiem tak, że to wysyłają do nas gdzieś z zagranicy?

      Usuń
    5. Agga, pewności nie mam, ale możliwe, że tak jest.

      Usuń
    6. To by mogło tłumaczyć wysoką cenę przesyłki... pewnie po otrzymaniu pierwszych zakupów będzie wiadomo :)

      Usuń
  4. Widziałam wczoraj info na FB, rzeczywiście będzie to ułatwienie dla wielu osób, które mają daleko do stacjonarnego MACa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, na przykład dla mnie :DDD

      Usuń
    2. Tak na serio, to myślę, że wiele osób skorzysta, salonów jest zdecydowanie za mało.

      Usuń
  5. Z kwotą za przesyłkę to lekka przesada.
    A tak poza tym to próbowałam już złożyć zamówienie i problem mam z numerem tel, bo w każdym formacie w jakim wpisuję dla nich wyskakuje błąd. ;/

    Mimo wszystko bardzo dobra wiadomość.
    Słyszałam o otwarciu MACa w Poznaniu w nowym centrum. Ale teraz jak sprawdzam stronę centrum to nie ma mowy o MAC, więc jeśli będę chciała coś zakupić to najlepszym wyjściem będzie dla mnie właśnie strona internetowa!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, chyba mają jakiś błąd w systemie, bo mnie też numer telefonu nie wchodził.

      Usuń
    2. Ponoc w Poznaniu MACa jednak nie bedzie :/

      Usuń
    3. Wiem, pisały mi dziewczyny :/

      Usuń
  6. ja sie własnie obsikałam ze szczescia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, oddychaj :-D :-D

      Kurczę, wysyłka trochę za wysoka, ale pewnie wliczają koszty obsługi itd...

      Usuń
    2. Natalia, bez przesady z tymi kosztami obsługi, inne sklepy też je ponoszą, a nie naliczają sobie tak absurdalnie wysokich opłat.

      Usuń
    3. Co prawda, to prawda... Opłata za przesyłkę jest przynajmniej o 10 zł za wysoka.

      Usuń
    4. Już nie wspominając o tym, że nawet na otwarcie nie zdecydowali się na darmową przesyłkę bez minimalnego progu wartości zamówienia. Szczerze mówiąc zniechęcające to wszystko trochę. Ale jak już wspominałam, i tak cieszę się, bo lepiej mieć możliwość zakupów, niż jej nie mieć.

      Usuń
    5. Dokładnie! Uważam, że byłby to bardzo miły gest ze strony MAC'a, gdyby pierwsze zamówienia z ich sklepu honorować darmową wysyłką bez względu na wartość zamówienia (myślę, że wiele dziewczyn na początek chciałaby zamówić jedną rzecz). Cóż, dobre i to, co jest. Ja akurat mam sklep w Krakowie, więc sklep online posłuży mi wyłącznie do celów obserwacyjnych ;-)).

      Usuń
    6. No to w zasadzie problem cię nie dotyczy, jak czegoś zapragniesz, kupisz stacjonarnie. A doliczę 28 zł za przesyłkę :DDD

      Usuń
  7. A już się cieszyłam. Niestety płatność nie jest dla mnie dobrą wiadomością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, tak się właśnie zastanawiam, czy sobie w stopę nie strzelili tą decyzją o formach płatności.

      Usuń
    2. Nie wiem, może jestem w mniejszości w kwestii nie posiadania karty kredytowej. ;-) Miałam ochotą na pomadki.

      Usuń
    3. Mnie się wydaje, że wcale nie w mniejszości. Na pewno mieliby więcej klientów, gdyby umożliwili płatność chociażby przez paypal. No ale może się rozkręcą i jeszcze się doczekamy.

      Usuń
    4. O, paypal byłby dobrym rozwiązaniem. :-) Pozostaje czekać mi na cud. :-)

      Usuń
  8. Kurczę szukam, czy jest to faktycznie tylko z karty kredytowej, czy karty płatniczej, ale nie widzę tego na stronie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam, można zapłacić też zwykłą debetową:) więc no problemo!! i przy odbiorze:)

      Usuń
    2. Ewa, serio? Nie dokopałam się do tego, gdzie to znalazłaś? W sekcji płatności widziałam tylko karty kredytowe. Ale edytuję wpis.

      Usuń
    3. https://www.maccosmetics.pl/cms/customer_service/terms_of_use.tmpl punkt 8.
      Nie wiem jak to znalazłam:P

      Usuń
  9. mnie to ogromnie cieszy, nic tylko odkładać kaskę i szaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eeeee, albo mam zwidy, albo właśnie widzę w opcjach płatności "gotówka przy odbiorze". ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, kurczę, rano chyba tego nie było, a jeszcze Ewa wyżej napisała, że debetowa też może być. Idę posta edytować :D

      Usuń
    2. Tylko telefon nie wchodzi nawet z 48 przed. :-/

      Usuń
    3. Wiem, ja też nie mogłam rano numeru wprowadzić.

      Usuń
    4. A bez tego telefonu nie da się złożyć zmówienia? Szminkę mam w koszyku. :-)

      Usuń
    5. Nie mam pojęcia! Ja zarejestrowałam konto ostatecznie nie wprowadzając numeru telefonu, założyłam, że kiedyś tam uzupełnię, jak będę coś zamawiać.

      Usuń
    6. A tak w ogóle to numer telefonu nie jest chyba potrzebny do zamówienia, tylko do otrzymywania smsów. Odznacz sobie zgodę na otrzymywanie wiadomości i system powinien przestać domagać się numeru telefonu.

      Usuń
    7. Nie da rady. Do finalizacji zamówienia jest potrzebny nr telefonu.

      Usuń
    8. No to d.pa. Ale celowo jeszcze nie działa, albo mają błąd na stronie.

      Usuń
    9. Czekam do jutra. Jeśli nadal będzie problem, zadzwonię na infolinię. :-)

      Usuń
    10. Daj znać, co ustaliłaś.

      Usuń
    11. Cały czas jest bląd ,ale można go pominąć wpisując te 10 piątek ;)
      wtedy działa :D

      Usuń
    12. Kamilko ja tez :P
      Po prostu zadzwoniłam na infolinie ,bo się już bałam ,ze taka ze mnie melepeta,ze nie umiem poprawnie komórki wpisać :P
      Pani mnie poinstruowała, co mam zrobić .
      Trzeba wpisać ciąg tych piątek ,a potem wysłać do nich e-mail z poprawnym numerem ;)

      Usuń
    13. Przecież to jakiś obłęd! Mają błąd w systemie i nic z tym nie robią? Jakieś kombinowanie z piątkami, pisanie maili ... Bez sensu. Ciekawe, ile osób to zniechęci do zakupów.

      Usuń
  11. W sklepie nie ma jeszcze wielu produktów, ale z czasem pewnie poszerzą asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  12. 28 zł za przesyłkę?! To już chyba wolę się pofatygować do stolicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, jak masz taką możliwość, to czemu nie. Ja do najbliższego maca mam 300 km, za 28 zeta nie dojadę :DDD

      Usuń
  13. Uuu, nie miałam pojęcia, że tak drogo sobie liczą za przesyłkę. Będzie się opłacało tylko przy większych zakupach i to najlepiej zbiorowych. No cóż... nie można mieć wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie z tą przesyłką przegieli ale zobaczy się jeszcze zawsze można z kimś znajomym zamwiac coby koszta zmniejszyc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A orientujesz się może do kiedy ta darmowa wysyłka? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Blogosfera szaleje ze szczescia :)
    Ja tez czuje pewna doze ekscytacji, choc jak cos, to MACa kupuje i tak u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę mogła sobie pooglądać cacka z MACka, bo póki co nie miałam szansy oglądać na żywo. Zobaczę może w którymś z pobliskich Douglasów będą kosmetyki MAC ;) Droga ta wysyłka, już wystarczy że kosmetyki są, przesyłka powinna być z a free ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, w moim lokalnym douglasie maca niestety nie będzie. A już się cieszyłam ...

      Usuń
    2. Mam nadzieję że obłoga nie patrzy w MACach z wyższością, bo bardzo nie lobię takiego traktowania w sklepach gdzie są droższe rzeczy, że skoro nie wyglądam jak 5 mln dolarów to patrząc na mnie ze zniechęceniem i są nie uprzejmi.

      Usuń
    3. Wiesz co, wszystko chyba zależy od człowieka, nie od sklepu. Jak jakaś obsługa nie jest profesjonalna, to i w sklepie z rzeczami z niższej półki nie uszanuje klienta.

      Usuń
  18. Przesyłka bardzo rzeczywiście bardzo "imponująca", ale z drugiej strony nareszcie/niestety mam Ruby Woo na wyciągnięcie karty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maqda, pocieszy cię, że strona podobno jeszcze nie hula? :D

      Usuń
  19. faktycznie za przesyłkę na razie trochę drogo, ale zawsze to coś jeśli ktoś ma daleko :)
    dobrze że pojawiła się możliwość płatności przy odbiorze, ja niestety często przez płatność kartami nie kupuję w wielu sklepach, nie mam takiej karty i nie bardzo nawet chcę mieć ;p co niestety utrudnia skutecznie niektóre zakupy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakożerco, ja mam i sobie cenię, nie tylko ze względu na zakupy, ale przede wszystkim różnego rodzaju rezerwacje.

      Usuń
    2. ja jakoś nigdy nie byłam przekonana do kredytowych, kredytów itp. choć na mieszkanie mnie zmusi zapewne :)
      zawsze bałam się że zaszaleję za bardzo a potem problem ;p

      Usuń
    3. Ale tu nawet nie chodzi o kredyt jako taki, jakieś zadłużanie się, po prostu karta kredytowa jest podstawowym narzędziem płatności w hotelach, liniach lotniczych itp.

      Usuń
  20. Nie wiem, czy to taka dobra wiadomość :P
    Już miałam w koszyku dwie rzeczy, a tu nie chcą mi zaakceptować nr telefonu... Ich strata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, sklep chyba jednak jeszcze nie działa, nikomu ten numer telefonu nie wchodzi, a podobno jest to niezbędne, żeby złożyć zamówienie. Swoją drogą dziwne, a jak ktoś nie ma telefonu to co, zakupów nie zrobi? Przecież obowiązku posiadania numeru nie ma.

      Usuń
  21. w uk chyba zawsze przesylka darmowa jak kupi sie za 40 czy 50 funtow

    OdpowiedzUsuń
  22. Popatrzyłam sobie, ale na razie to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy widziałaś, ale zamówienia są wysyłane gratis z okazji otwarcie sklepu internetowego w Polsce :) Ciekawe jak długo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, pisałam nawet o tym, ale też nie mam pojęcia, jak długo.

      Usuń
  24. wielka szkoda, że nie można przelewem :( mam nadzieję, że dostanę jakiś prezent od mojego TŻ z okazji otwarcia internetowego MACa, prawdopodobnie to będzie mój pierwszy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, mam w takim razie nadzieję, że tż się spisze :)))

      Usuń
  25. No nareszcie! Lepiej późno niż wcale.

    OdpowiedzUsuń
  26. O, bardzo dobra wiadomość ;) Sklepy online bardzo ułatwiają, poza tym najczęściej mają szerszą ofertę :) Na pewno przyjrzę się temu bliżej ;D

    OdpowiedzUsuń