beauty & lifestyle blog

piątek, 18 października 2013

Pastelowe cukiereczki, czyli kolejna odsłona Wibo WOW Effect Matte Glitters

Zainteresowanych zapraszam dziś na kolejny pokaz możliwości Wibo WOW Effect Matte Glitters, czyli matującego topu z brokatem w odcieniu nr 2. Ostatnio [KLIK] zestawiałam go z jasnym lakierem bazowym, tym razem zgodnie z obietnicą prezentuję go na ciemnym tle granatowo-szarego Rimmel Salon Pro Punk Rock, który niebawem też na pewno doczeka się recenzji.

Tak jak przypuszczałam, na tle ciemnego lakieru top traci nieco ze swej subtelności, bo po prostu drobiny na zasadzie kontrastu są bardziej widoczne, można nawet rozróżnić poszczególne pastelowe odcienie brokatu. Uważne oko dostrzeże, że białe płatki opalizują na delikatny róż i błękit.

Jedna cienka warstwa gasi połysk lakieru bazowego, dając matowe tło dla płatków brokatu. Top aplikuje się zupełnie bezproblemowo, gładko i równomiernie. 






Dla wzmocnienia efektu kciuk pociągnęłam grubszą warstwą, ale szczerze mówiąc niezbyt mi się to podoba, za dużo się dzieje.






Po tych kilku eksperymentach mogę Wam powiedzieć, że jak na top za piątaka, to Wibo WOW Effect Matte Glitters spisuje się świetnie. W zależności od tła potrafi wyglądać całkiem inaczej. Na jasnym lakierze skrzy się jak lód, na ciemnym pokazuje swoje pastelowe, nieco cukierkowe oblicze. Zawsze jednak prezentuje się nienachalnie i mimo brokatu dość skromnie.

Gdybym miała wybierać, postawiłabym jednak na jasne tło. Jestem ogromnie ciekawa, jak wyglądałby na czystej bieli. Jest tylko jeden problem, nie mam białego lakieru :DDD


A Wy na którą opcję stawiacie? Mroźne kryształki czy pastelowe cukiereczki?


Buziaki,
Cammie.



54 komentarze :

  1. Na jasnej bazie podobał mi się bardziej, ale i tak jest bardzo ładny i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, też mi się bardziej na jasnym tle podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda, na ciemnym lakierze tak trochę a`la kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lulu, rzeczywiście, trochę jak nocne rozgwieżdżone niebo. Choć jak żyję różowych gwiazd nie widziałam :DDD

      Usuń
  3. Super się prezentuje, zwłaszcza na paznokciach na które nałożyłaś mniejszą ilość topu :) Podoba mi się w połączeniu z ciemnym tłem, chociaż faktycznie na jasnym ma więcej uroku. Cieszę się, że pokazałaś ten lakier, bo dzięki temu i ja się nim cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, w następnym poście (chyba, zależy, czy zdjęcia wyjdą :D) pokażę ten ciemniejszy, też jest fajny :)))

      Usuń
    2. Jutro pewnie nie dam rady, może w niedzielę?

      Usuń
  4. Na czystej bieli jest idealnie!! Sprawdziłam :) Taki szron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baduda, tak właśnie intuicyjnie czułam, że biel to może być to. Muszę się rozejrzeć za białym lakierem!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kosmetoholiczko, właśnie że nie takie znowu blink blink, bo efekt jest zmatowiony, naprawdę delikatny.

      Usuń
  6. efekt fajny, ale jestem bardziej ciekawa tego ciemnego wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, dzisiaj natrzaskałam zdjęć, także pokażę go chyba w następnym poście.

      Usuń
  7. Dużo bardziej podoba mi się na ciemnym lakierze. Wygląda trochę hmm... kosmicznie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makda, ktoś już wyżej miał identyczne skojarzenie :D

      Usuń
  8. Pięknie wygląda na ciemnym tle *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, w ogóle ten lakier bazowy jest świetny, ale o nim innym razem :)

      Usuń
  9. Ciekawie wygląda, ale to nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy top, i na jasnej i na ciemnej bazie wygląda fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) Lubię takie zdobienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, w dodatku można je osiągnąć jednym pociągnięciem pędzelka!

      Usuń
  12. Na tym lakierze bazowym podoba mi się zdecydowanie bardziej niż poprzednio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, a mnie jakoś ciągnie to tego mroźnego wykończenia.

      Usuń
  13. Na jasnym tle chyba bardziej mi się widział, ale i tu wygląda bardzo ładnie :) Muszę w końcu dotrzeć do tego Rossmanna i go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ten efekt, ogólnie uważam, że lakiery tej firmy są godne uwagi, niska cena a jakość w porządku, lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sietku, zgadzam się, generalnie lakiery wibo są ok.

      Usuń
  15. Nie mogę powiedzieć ze mi się nie podoba ale jakoś mnie nie przekonał, chyba brokat bez połysku to jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shopperka, co prawda, to prawda, wygląda to bardzo specyficznie.

      Usuń
  16. Jedna warstwa jest super! Totalnie zauroczył mnie na jasnej bazie, ale na ciemnej też jest ekstra!!
    Chcę, chcę, chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, no to do najbliższego rossmanna marsz! :DDD

      Usuń
    2. Najbliższy mnie zawiódł, muszę poszukac dalej :D

      Usuń
    3. Słyszałam właśnie, że ta kolekcja dość dobrze się rozchodzi.

      Usuń
  17. Fajnie wygląda, mi się podoba na tym ciemnym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi sie wydaje że lepiej jednak wyglądał na tym jaśniejszym lakierze choc nie mogę się przyczepic do tego efektu przedstawionego tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, nie ma się do czego przyczepiać, wszystko jest kwestią gustu. Mnie też bardziej podoba się na jasnym :)))

      Usuń
  19. Opcja z jasnym tłem bardziej mnie przekonuje ;) Generalnie podoba mi się ten lakier, wygląda przyzwoicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, jak za pięć złotych, to nawet bardzo przyzwoicie :)

      Usuń
  20. Dzisiaj go kupiłam -przez Ciebie Cammie miałam chrapkę na niego od długiego już czasu;) Bardzo spodobał mi się na jasnym lakierze i uważam, że do jasnego jest głownie przeznaczony -wygląda wtedy świeżo, delikatnie, mroźnie:) Idealny będzie na zimę.:) Chciałabym ,że ktoś zrobił w końci coś na wzór płatków śniegu, oddałabym prawie wszystko za coś takiego:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canditti, przeze mnie, przeze mnie, niech ci będzie :DDD

      Usuń
    2. Aaaa, a jeśli chodzi o płatki śniegu, to wyguglaj sobie Lynnderella Snow Angel :love:

      Usuń
    3. Cammie, piękne cudeńka:))) Oj jakbym chciała taki:P Ciężko chyba dostać jak widzę.;) Dzięki za info, będę obserwować jak się sprawy mają. Ale ten nasz z Wibo też w jakiś sposób imituje płatki, więc wystarczy póki co:P Pozdrowionka:)

      Usuń
    4. Na ebay dostępny od ręki, chyba za 22 dolary, tylko że oczywiście nie wysyłają do Polski :///

      Usuń
  21. No i drogie jak nie wiem:/ Lekka przesada płacić 22 dolary za lakier o_O Wolę jednak z Wibo za 7 zł:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, najtańsze nie są.

      Usuń
    2. Aaaa, ale nie wiem, czy wiesz, że to manufaktura. Autorskie pomysły i ręczna robota.

      Usuń