beauty & lifestyle blog

środa, 2 marca 2011

A ja wolę moją mamę :)))

Co Wam będę gadać. Patrzcie, co dostałam w prezencie od mamy! :DDD

MAC 134, pędzel do pudru





Marzyłam o nim! Trochę zaskoczył mnie rozmiarem. Wyobrażałam sobie, że będzie okazalszy, a tymczasem MAC 134 jest w zasadzie niepozorny. Ale rozmiar się nie liczy ;))) Ważne jest to, jak doskonale jest wyprofilowany. Włosie rozkłada się szeroko, dzięki czemu jednym ruchem omieść można dużą partię twarzy, ale jest też jednocześnie zbite i stożkowo przycięte, co pozwala łatwo dostać się we wszelkie mało dostępne miejsca. Myślę, że świetnie sprawdziłby się też do modelowania. Nie muszę chyba dodawać, że jest mięciutki? :)))

Mamo, dzięki! Wiem, że czytasz :)))

36 komentarzy :

  1. Aberracjo, może szepnij słówko mamie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miły gest :)) Pozdrowienia dla Pani Mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama to ze strachem patrzy na mój zestaw pędzli i twierdzi że nie wie do czego większość z nich służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Violl, Kosodrzewino, dziękuję w jej imieniu :)))

    Kizia, ja na swój zestaw czasami patrzę ze strachem ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna mama :] Brawa dla mamy :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent:-) Rozumiem,że mama zna się na makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Urban, nie narzekam ;)))

    Sayuri, czy ja wiem? Na pewno nie jest takim freakiem jak ja :ppp

    OdpowiedzUsuń
  8. cudy... sliczny :)) ... nic tylko zazdroscic :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest- mi sie extra sprawdza mam nadzieję że Ciebie też nie zawiedzie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajj zazdroszczę :P ja nadal mam rossmanowy, ktory mnie strasznie gryzie w twarz :P Musze powaznie sie zastanowic nad kupnem nowego :P

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna mama!!! :)) również dołączam do pozdrowień dla niej :)

    pędzelek bardzo fajny - właśnie się nad dopudrowym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mizz, :D

    Brunetko, też mam taką nadzieję :)

    Kathrin, też miałam dotąd ten z rossmanna. Dobrze sprawdzał się do kulek, ale generalnie drapak, że hej.

    Kasiaj, ja już musiałam koniecznie zmienić, cieszę się, że trafił się MAC :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie, przecież nie rozmiar najważniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Cammie, masz super mamę! pędzel rewelacyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kokosowa Panno, :ppp

    Reni, od czasu do czasu :)

    Idalia, już go uwielbiam :)

    Dezemka, :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no no, chciałabym, żeby moja mama tak ogarniała kosmetyki ;-) za to dostaję dużo ubrań od niej, na ogół są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na porządny, miłego używania! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, że nie ma aż tak długiej rączki bo przynajmniej zmieści się do kosmetyczki!:)ja również zazdroszczę pędzelka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka mama to skarb ;) pozdrowienia dla mamy i Ciebie Cammie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anu, no słówko jednak szepnęłam ;)))

    Lipstick, dzięki! Jestem pewna, że będzie dobrze mi służył :)

    Nad, taki znowu krótki tez nie jest. Poza tym szkoda by mi go było do kosmetyczki, nie ma jednak żadnej osłonki.

    Poliii, no nie? :)))

    Walentynko, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze jest mieć mamę... Pędzel to drobiazg. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Sabbath, przykro mi ... :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cammie... ja napiszę tylko, że jest przepiękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdrowienia dla Mamy-swietny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo miło :) gratulacje takiej mamy, która trafia idealnie w potrzeby swojej pociechy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny pędzlak, ale mama jeszcze fajniejsza :):) masz Cammie szczęście :)
    (ja do swojej też nie mam reklamacji, ale pędzla mi jeszcze nie kupiła :):) )
    pozdrawiam Panią serdecznie (i dziękuję tą drogą za przesyłkę) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kamilka, dziękuję! Odpowiedź na tego taga już zrobiłam :)))

    Angel, trudno się nie zgodzić :)))

    Hexx, fajowski ;DDD

    Eveleo, trochę podpowiadałam ;)))

    Agnieszka, :***

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest podróba MAC. Zobacz sobie filmik u Niesia25 jak rozpoznać orginalne pędzle MACa

    OdpowiedzUsuń
  29. Ania, nie masz racji. Ten pędzel został kupiony w sklepie firmowym we Wrocławiu. Nie oglądaj tyle YT ;)))

    OdpowiedzUsuń